Pozwól sobie generować leady B2B na LinkedIn.
Zdobywaj potencjalnych klientów dla Twojego biznesu.
Wypromujemy Twój biznes w największej platformie sieci zawodowej na świecie. Poznaj świat social selling i możliwości, jakie oferuje. Dotrzyj do 5 mln użytkowników w Polsce, w tym do 880 000 użytkowników na stanowiskach decyzyjnych.
Rozwiń swoją firmę w segmencie B2B.
Marki znajdujące się na LinkedIn odnotowały średnio 33% wzrostu intencji zakupu w wyniku ekspozycji ich reklamy i aż dwukrotnie wyższe wskaźniki konwersji. Wynika to z faktu, że LinkedIn to platforma, na której aż 4 z 5 osób kieruje decyzjami biznesowymi. Dzięki reklamom na LinkedIn otrzymujesz więc wachlarz opcji docierania do potencjalnych decydentów w szerokiej gamie firm.
Zbuduj stałą bazę zaangażowanych klientów.
Nie tylko pozyskamy potencjalnych klientów dzięki formularzom, ale utrzymamy ich uwagę, dzięki promowaniu Twoich publikacji.
Inwestuj w źródło uzupełniające dla pozostałych kanałów reklamowych.
LinkedIn nie jest aż tak odmienny od pozostałych mediów reklamowych. To zdecydowanie bardziej profesjonalny kanał, ale dopiero współdziałając z Facebookiem, Instagramem czy Google, poznamy prawdziwy potencjał płatnych reklam LinkedIn Ads. Najbardziej efektywne strategie reklamowe to te, które wykorzystują maksymalne korzyści każdego z tych mediów, ponieważ zwielokrotnia się ilość punktów styku z marką. Skorzystaj z marketingu wielokanałowego i osiągaj nawet 3-krotnie wyższy wskaźnik skuteczności.
LinkedIn to potencjalni klienci B2B.
Kampanie LinkedIn Ads to pełne spektrum możliwości dotarcia do potencjalnych klientów o biznesowym charakterze. Ruch w witrynie, potencjalni klienci, wiadomość InMail to cele, które w połączeniu z docieraniem do odbiorców po branżach, hierarchii w organizacji czy wielkości firmy, dają możliwość efektywnego docierania do potencjalnych klientów w segmencie B2B.
Kampanie Allegro Ads są płatnym systemem reklamowym, który pozwala na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów, zarówno na portalu, jak i poza nim. Możemy wyświetlać użytkownikom dedykowane reklamy w formie oferty sponsorowanej, reklamy graficznej, reklam zewnętrznych (w ramach Allegro Ads Network) oraz Ads4Brands.
Rodzaje kampanii reklamowej LinkedIn Ads.
Na LinkedIn dostępne są różne rodzaje kampanii, które pomogą Ci osiągnąć założone cele biznesowe – od budowania rozpoznawalności marki czy kierowania ruchu na stronę, aż po generowanie leadów i zwiększenie sprzedaży. Jednak dopiero ich odpowiednie połączenie zacznie generować wzrost zysków i realizować pozostałe cele biznesowe.Poza doborem odpowiedniej kampanii ważny jest także format reklamowy, czyli sposób przedstawienia Twojej oferty. Do najbardziej efektywnych formatów na LinkedIn należy pozyskiwanie potencjalnych klientów.
- Zasięg — Pokazujemy Twój brand, wydarzenia firmowe, przekazujemy odbiorcom najważniejsze aktualności biznesowe.
- Zaangażowanie — Dopełniamy komunikat z poprzedniego etapu zachęceniem do przejścia na stronę lub event, interakcji lub wyświetlenia wideo.
- Remarketing — Dzięki odpowiedniej implementacji LinkedIn insight tag prowadzimy efektywne kampanie, które retargetują osoby odwiedzające Twoją stronę internetową. Dodatkowo na bazie grup remarketingowych tworzymy listy podobnych odbiorców, które wykorzystujemy ponownie w górnych etapach lejka sprzedażowego.
LinkedIn to wyjątkowe miejsce dla segmentu B2B. Poszukujesz osób decyzyjnych w firmach? Jak podaje raport dr Bartłomieja Machnika i MBA Bartosza Ciemięgi, 85% kadry C-level zamieszcza post lub bierze udział w jakiejś dyskusji przynajmniej raz w tygodniu. Dodatkowo ta platforma rozwija się bardzo dynamicznie, bo w ciągu ostatnich 12 miesięcy na LinkedIn przybyło 10.6% dodatkowych użytkowników.
Social Ads & Content Team Leader
Szukanie pracowników na LinkedIn.
LinkedIn jest portalem, na którym można uzyskać wiele informacji na temat kompetencji, wykształcenia i doświadczenia zawodowego użytkowników. Jest to największa w tej chwili baza specjalistów z różnych dziedzin, dlatego kampanie prowadzone w tym serwisie są najlepszym wyborem dla rekruterów. Jeśli szukasz pracowników, tam właśnie możesz umieścić reklamę, która dotrze do odbiorców, spełniających warunki z ogłoszenia rekrutacyjnego. Jest to portal biznesowy, więc wykupienie reklamy o takim charakterze właśnie na LinkedInie jest bardziej profesjonalne, niż organizacja podobnych kampanii na Facebooku czy Instagramie.
Dla kogo są reklamy na LinkedIn?
LinkedIn jest też przestrzenią do reklamy dla firm nastawionych na transakcje B2B, a więc współpracę z innymi podmiotami gospodarczymi. Dzięki kampaniom prowadzonym na takim właśnie portalu masz szansę od razu skierować odbiorców na profil, który jest wizytówką Twojej firmy i zawiera wszelkie informacje potrzebne potencjalnemu partnerowi biznesowemu.
Z reklam LinkedIn będziesz też czerpać korzyści, jeśli w Twojej ofercie znajdują się kursy, szkolenia i warsztaty, czyli w przypadku, gdy działasz w branży doskonalenia zawodowego i poszerzania kompetencji. LinkedIn Ads pomoże Ci dotrzeć wyłącznie do osób, których profil zawodowy sugeruje, że mogą być zainteresowane Twoimi produktami.
Formaty reklam LinkedIn Ads.
LinkedIn Ads daje mniej możliwości kreowania reklam niż Facebook Ads czy Google Ads, ale są one ściśle dopasowane do potrzeb użytkowników platformy. Wśród dostępnych opcji znajdziemy tam:
Ile kosztują reklamy na LinkedIn?
Koszty pozyskania klienta są wyższe niż na innych kanałach Social Media. Minimalny dzienny budżet reklamowy to 38,30 zł. Otrzymujemy jednak w zamian zdecydowanie lepszą jakość pozyskanych kontaktów niż w kanałach Facebook Ads i Instagram Ads.
Rodzaje kampanii reklamowej LinkedIn Ads.
Poznaj rodzaje kampanii dostępne na LinkedIn, aby dowiedzieć się, jakie cele biznesowe możesz dzięki nim osiągnąć.