TikTok Ads

Wykorzystaj stale rosnące zaangażowanie i ogromną popularność TikToka. Skorzystaj z potencjału szybko konsumowanych treści i zbuduj przewagę konkurencyjną dzięki TikTok Ads!
Hej!

napisz do nas

TikTok Ads
certyfikowani specjaliści
ogromna i wciąż rosnąca popularność
wysoka oglądalność reklam
duże możliwości reklamowe

Zacznij inspirować swoich odbiorców!

Wysoka skuteczność reklamy na TikToku!

TikTok Ads to wyższa skuteczność reklam w porównaniu z innymi platformami społecznościowymi, ponieważ użytkownicy są bardziej zaangażowani i bardziej otwarci na eksperymentowanie z nowymi produktami i usługami.

Lojalna i zaangażowana społeczność.

Pomożemy Ci dotrzeć do potencjalnych klientów za pomocą kampanii reklamowych, ale również zainspirujemy ich do interakcji z Twoją marką poprzez promowanie wyjątkowych nagrań z Twojej tablicy. Liczba aktywnych użytkowników na TikToku stale rośnie, a my wiemy, jak przykuć ich uwagę!

Charakterystyka platformy sprzyjająca reklamom!

Format treści, jak i samych reklam na TikToku sprawia, że użytkownicy spędzają bardzo dużo czasu na platformie, konsumując wiele treści wideo. Jest to o tyle korzystne, iż przygotowanie ciekawej kreacji reklamowej spotka się z dużą uwagą odbiorców i może być bardzo efektywne w kontekście działań leadowych, jak i wizerunkowych.

TikTok Ads to...

...popularna platforma społecznościowa, która umożliwia użytkownikom nagrywanie, edycję i udostępnianie krótkich wideo o długości od 15 sekund do nawet 10 minut. Aplikacja jest dostępna w ponad 150 krajach i posiada ponad miliard aktywnych użytkowników na całym świecie. Dane opublikowane w zasobach reklamowych ByteDance wskazują, że TikTok miał w Polsce na początku 2023 roku 10,14 mln użytkowników w wieku 18 lat i więcej. Na tle innych aplikacji, użytkownicy TikToka wykazują najwyższy poziom zaangażowania*, ze wskaźnikiem jego średniej wynoszącym 5,96%.

Cele reklamowe na TikTok Ads:

Budowanie świadomości

  • Zasięg — celem reklamy może być dotarcie do jak największej liczby użytkowników TikToka, aby zwiększyć świadomość marki, produktu lub usługi.

Rozważenie oferty

  • Ruch — celem jest przyciągnięcie użytkowników na stronę internetową firmy lub na inną platformę, gdzie można dokonać konwersji.
  • Wyświetlenia wideo — zwiększenie liczby wyświetleń wybranych filmików nowym lub aktualnym obserwatorom.
  • Generowanie leadów — ten cel umożliwia pozyskiwanie kontaktów osób zainteresowanych ofertą.
  • Aktywność odbiorców — ten cel pomoże nawiązać głębsze kontakty z Twoją społecznością — zdobycie obserwatorów, zwiększenie ilości odwiedzin profilu.

Konwersje

  • Promocja aplikacji — celem jest zachęcenie jak największej liczby użytkowników do zainstalowania aplikacji.
  • Konwersje w witrynie — celem jest zachęcenie użytkowników do podjęcia konkretnych działań jak np. zakup. Dodatkowo mamy możliwość zainstalowania TikTok Pixel (dzięki niemu możemy monitorować zachowania i śledzić konwersję, zebrane informacje możemy użyć w remarketingu).

Formy reklamy TikTok Ads:

Reklamy TopView przyciągają uwagę użytkowników, wyświetlając się na górze ich strony w miejscu „Dla Ciebie” przy pierwszym otwarciu aplikacji. Dzięki temu formatowi reklama wideo może trwać do 60 sekund. 71% użytkowników twierdzi, że TopView przykuwa ich uwagę i nie pozwala przejść obok siebie obojętnie. Reklamy TopView doskonale nadają się do zwiększania świadomości marki, ponieważ gwarantują szeroki zasięg i dużą liczbę wyświetleń. Kluczem do reklam TopView jest stworzenie bardzo angażującego filmu, który pozostawi trwałe wrażenie na widzu.

Reklamy In-Feed — to standardowy format reklam TikTok, który umożliwia osadzanie reklam wideo w celu automatycznego odtwarzania na stronie „Dla Ciebie”. Reklamy te dają użytkownikom możliwość polubienia, komentowania, udostępniania, obserwowania i nagrywania filmów w tym samym dźwięku TikTok. Reklamy In-Feed mogą być wykorzystywane do różnych celów kampanii. Każdy z nich zawiera klikalny przycisk CTA, którego można użyć do kierowania ruchu na zewnętrzną stronę docelową, konto marki na TikTok lub stronę z pobieraniem aplikacji.

Branded Effects  użytkownicy mogą wykorzystywać stworzone naklejki, efekty specjalne czy filtry. Ta forma reklamy sprawia, że skutecznie możemy zbudować pozytywny wizerunek marki, a także zwiększyć zaangażowanie odbiorców.

Branded Hashtag  najbardziej kreatywny rodzaj reklamy na TikToku. Możemy zapraszać użytkowników do kilkudniowego wyzwania, stworzonego przez naszą markę. Skutecznie generuje duży zasięg, a także mocno angażuje odbiorców.

Spark Ads — to natywny format reklamowy, który umożliwia wykorzystanie organicznych postów TikTok i ich funkcji w reklamie. Ten unikalny format pozwala na publikowanie reklam, wykorzystując posty własnego konta TikTok, czy organiczne posty wykonane przez innych twórców za ich zgodą.

TikTok Ads
TikTok Ads

 Dzięki zaawansowanym narzędziom targetowania oraz możliwościom wykorzystania sztucznej inteligencji do personalizacji treści, TikTok Ads pozwala na precyzyjne dostosowanie komunikatów reklamowych do odbiorców. Wysoki stopień zaangażowania użytkowników oraz potencjał w zakresie kreowania viralowych trendów sprawiają, że platforma ta jest innowacyjnym i perspektywicznym miejscem dla działań reklamowych.

Kamila Firaza

Social Ads Specialist

Sprawdź, co więcej możemy Ciebie dla Ciebie zrobić.
Baza wiedzy
  • TikTok Ads oferuje narzędzia do dokładnego targetowania grupy odbiorców na podstawie wieku, lokalizacji, zainteresowań i zachowań użytkowników.
  • TikTok to platforma, na której użytkownicy spędzają dużo czasu i chętnie angażują się w tworzenie i udostępnianie filmów wideo. To oznacza, że reklamy mogą mieć wysoki poziom zaangażowania użytkowników.
  • Niższa konkurencyjność działań w stosunku do innych platform (np. Facebook Ads).
  • Możliwość reklamowania się bez potrzeby zakładania konta organicznego

Chcąc reklamować się na TikToku trzeba się liczyć z większymi wydatkami na reklamy, ponieważ platforma TikTok Ads nie należy do najtańszych pod względem kosztów reklamowych. Minimalny budżet dzienny to około 80 zł (w zależności od kursu dolara), tym samym należy przyjąć, że minimalny budżet miesięczny na kampanię na TikToku powinien wynieść minimum 2500zł. Jednak należy pamiętać, że jedna grupa reklam może zawierać nie więcej niż 20 reklam. Chcąc zbudować szerszy lejek marketingowy, trzeba liczyć się z wyższymi wydatkami miesięcznymi, aby nasze reklamy mogły być konkurencyjne na tej platformie.

Case study

Zapisz się do newslettera

Pozwól się zaskoczyć nowościami, poradami, darmowym dostępem do materiałów edukacyjnych. Otrzymuj powiadomienia o wpisach na naszym blogu i nie tylko!

Zapisz się do newslettera

Pozwól się zaskoczyć nowościami, poradami, darmowym dostępem do materiałów edukacyjnych. Otrzymuj powiadomienia o wpisach na naszym blogu i nie tylko!