Pozwól się polubić!
Buduj wizerunek firmy.
Dobierzemy odpowiedni dla Ciebie sposób komunikacji, przygotujemy identyfikację wizualną marki i będziemy budować pozytywny wizerunek Twojej firmy na Facebooku. Pozwolimy odbiorcom poznać firmę i pokażemy, dlaczego warto współpracować właśnie z Tobą.
Utrzymuj kontakt z obserwującymi.
Obserwującymi stronę na Facebooku będą klienci, jak i osoby potencjalnie zainteresowane Twoją ofertą. Właśnie z tego powodu ważna jest regularna komunikacja z odbiorcami – m.in. przez publikacje w mediach społecznościowych i odpowiadanie na komentarze. Zadbamy o to, by do obserwujących Twoją stronę docierały najnowsze aktualizacje!
Zwiększ rozpoznawalność.
Marketing za pośrednictwem Facebooka pozwala osiągnąć znacznie lepsze zasięgi przy niższym koszcie, niż tradycyjna forma reklamy. Ponadto treści na Facebooku są lepiej zapamiętywane, a to m.in. przez możliwość interakcji z nimi, co w przypadku tradycyjnej reklamy jest niemożliwe.
Popraw wyniki sprzedażowe firmy.
Przemyślana i regularna komunikacja na Facebooku może przełożyć się na poprawę wyników sprzedażowych w Twojej firmie. Starannie prowadzony profil to wizytówka firmy, która będzie pracowała na górze lejka sprzedażowego – przyciągając uwagę potencjalnych klientów, jak i w jego niższych fazach – utwierdzając obserwujących w przekonaniu, że warto zaufać Twojej marce.
Angażujemy i budujemy rozpoznawalność firm.
Współpracę dotyczącą prowadzenia strony na Facebooku Twojej firmy, rozpoczniemy od dokładnego poznania celów, wyzwań, a także specyfiki Twojej branży, jak i obecnej konkurencji. Dobierzemy dla Ciebie odpowiednią strategię komunikacji, dzięki której wyróżnisz się na tle innych stron o podobnej tematyce. Zadbamy o to, by publikowane treści pracowały na rzecz docelowego wizerunku marki.
- Indywidualny opiekun — współpracując z Get Noticed otrzymasz indywidualnego opiekuna, który zadba o prowadzenie Twojej strony, a tym samym kształtowanie wizerunku Twojej marki. Będziesz wiedzieć do kogo się zwrócić i z kim omówić nowe pomysły.
- Konkretny plan działania — naszą współpracę oprzemy na dokładnym planie publikacji. Będziesz wiedzieć jakie treści pojawią się na Twojej stronie w najbliższym czasie i będziesz mieć możliwość ich weryfikacji.
- Dbałość o każdy element — nasi specjaliści będą dbali o to, by każdy element komunikacji był przemyślany i atrakcyjny dla potencjalnego odbiorcy. Zapewnimy wsparcie we wpisach merytorycznych, jak również humorystycznych, Real Time Marketing, a także pełną pomoc w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych.
- Wzrost zainteresowania ofertą — prowadzone działania będą zbieżne z Twoimi celami biznesowymi. Zadbamy o to, by wszelkie komunikaty miały walory sprzedażowe i pracowały na rzecz poszczególnych etapów lejka marketingowego. W ten sposób komunikacja Twojej marki nie tylko będzie atrakcyjna wizualnie, ale także i skuteczna.
- Konkretnie o rezultatach — będziesz otrzymywać od nas szczegółowe raporty, z których dowiesz się, jak efektywne są działania, które realizujemy dla Twojej marki.
Jakie efekty osiągnę prowadząc stronę na Facebooku?
To zależy od tego, czy na Twojej stronie były już wcześniej prowadzone ustrukturyzowane działania komunikacji marketingowej. Istotne są także Twoje cele, branża, profil potencjalnego klienta/ odbiorcy, a także zakres w jakim będziemy współpracowali. Trzeba pamiętać, że prowadzenie strony na Facebooku to długoterminowa inwestycja, której efekty możemy zauważyć dość szybko, ale które będą najbardziej powtarzalne i przewidywalne po ok. 3, a nawet 6 miesiącach prowadzenia profilu firmowego. Co jeszcze ważniejsze – odpowiednio prowadzona strona na Facebooku, to przede wszystkim skuteczna metoda budowania świadomości marki, co będzie wsparciem dla Twoich innych działań sprzedażowych, czy ukierunkowanych na pozyskiwanie leadów. Dzięki reklamom Google można zwiększyć liczbę wizyt w sklepie internetowym, zwiększyć liczbę osób kontaktujących się z firmą, zachęcić do odwiedzenia witryny, poinformować o trwających promocjach i zachęcić do skorzystania z nich.
Czy warto prowadzić stronę na Facebooku?
Blisko ¾ potencjalnych klientów sprawdza firmę na Facebooku – tak wynika z badań prowadzonych przez dlahandlu.pl. Strona firmy na Facebooku to już dawno nie egzotyczna nowość, ale jej ważna wizytówka – niekiedy ważniejsza niż strona internetowa. Prowadzenie profilu na Facebooku pozwala na kreowanie pozytywnego i wiarygodnego wizerunku firmy. Za pomocą fanpage’a możesz kontaktować się z odbiorcami w bardziej bezpośredni sposób, co pozwoli na budowanie zaufania oraz świadomości na temat Twojej marki. Odpowiednio prowadzona strona na Facebooku to również bardzo dobre narzędzie sprzedażowe – prezentując swoje produkty lub usługi, rekomendacje, wartości marki, a także wykazując się wiedzą, możesz przekonywać swoich obserwatorów, że warto korzystać właśnie z Twojej oferty. Możliwości komunikacji na Facebooku są tak ogromne, że nie warto rezygnować z prowadzenia strony – to zwyczajne pomijanie potencjału, który oferuje najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie.
Czy mogę prowadzić stronę na Facebooku samodzielnie?
Tak, możesz prowadzić stronę na Facebooku samodzielnie. Jeżeli jednak nie posiadasz doświadczenia w tym zakresie, to dużo lepiej przekazać takie zadanie odpowiednim specjalistom, którzy zadbają o spójność przekazu, należytą identyfikację wizualną, regularność publikacji oraz świeże pomysły na kolejne realizacje. Osoby, które samodzielnie prowadzą swoje strony na FB często spotykają się z problemami nieprzychylnych komentarzy, słabych zasięgów organicznych oraz naruszaniem praw autorskich, korzystając m.in. ze zdjęć objętych licencjami. Dedykowany specjalista to osoba, która zadba nie tylko o kreacje, ale także o efektywność wpisów, moderowanie wypowiedzi w ustalonym zakresie, jak i tworzenie publikacji zgodnych z przepisami.
Co warto komunikować na Facebooku?
Profil firmowy na Facebooku to świetna okazja do budowania dobrych relacji z potencjalnymi klientami, pracownikami, jak i odbiorcami zainteresowanymi tym, co nasza marka ma do przekazania. Wachlarz możliwości wobec tego, co będzie komunikowane na stronie FB, jest szeroki. Na pewno warto znaleźć miejsce na:
- prezentowanie wartości marki,
- rekomendacje od klientów,
- potwierdzanie jakości produktów lub realizowanych usług,
- prezentowanie wiedzy,
- aktualności z życia firmy,
- komentarze odnoszące się do branży i sytuacji z nią związanych.
Przede wszystkim należy pamiętać, że wiele zależy od specyfiki Twojej firmy – są takie profile, na których świetnie sprawdzą się publikacje, które dotyczą wyłącznie asortymentu, a są też takie, gdzie zdecydowanie lepiej pójść w kierunku storytellingu i budowania bliskich relacji z odbiorcami. Nasi specjaliści dobiorą dla Ciebie odpowiedni styl komunikacji!