Blog

Odkryj najnowsze trendy i strategie w digital marketingu! Na naszym blogu znajdziesz inspirujące artykuły, praktyczne porady i głębokie analizy, które pomogą Ci zrozumieć dynamiczny świat marketingu internetowego. Od SEO i SXO, przez skuteczne kampanie reklamowe w Google, Meta, LinkedIn, po tworzenie angażujących treści i stron internetowych – mamy wszystko, czego potrzebujesz, aby wyróżnić się w cyfrowym świecie. Czytaj, ucz się i rozwijaj z Get Noticed Agency!

Odpowiadamy na pytania DIMAQ dotyczące ekspansji zagranicznej! 
Ekspansja zagraniczna to jeden z obszarów, który jest naturalnym kierunkiem dla rozwoju sklepu internetowego. Prowadzenie działalności poza granicami Polski to zarówno doskonała okazja dla poszerzania zakresu możliwości własnego biznesu, jak również szansa na zwiększenie przychodów.
Jak używać danych BigQuery w raportach Google Looker Studio?
Korzystanie z danych BigQuery w Google Looker Studio to łatwy sposób na tworzenie przejrzystych, łatwych do udostępniania, niestandardowych raportów lub pulpitów nawigacyjnych dla danych. Biorąc pod uwagę, że Data Studio bezproblemowo łączy się z Google BigQuery, możesz tworzyć zaawansowane raporty, które nie byłyby możliwe nigdzie indziej.
Jak korzystać z importu danych Google Analytics 4, aby pomóc w atrybucji offline?
Jako specjaliści od marketingu zawsze pragniemy większej ilości informacji. Główną zaletą Google Analytics 4 (GA4) jest ilość dostępnych dla nas nowych danych, zgromadzonych na jednej platformie. Minęły dni, gdy trzeba było eksportować wiele raportów z różnych kanałów, by następnie je połączyć w celu uzyskania wartościowych informacji.
Jak zaprojektować idealną ścieżkę zakupową klienta w sklepie internetowym? 
Klient odwiedza Twój sklep internetowy, dodaje produkty, przechodzi do koszyka i finalizuje całą transakcję, wybierając adres i sposób dostawy, a następnie dokonuje płatności za pośrednictwem jednej z dostępnych metod. To modelowy obraz tego, jak powinna prezentować się ścieżka zakupowa klienta odwiedzającego witrynę handlową. Choć przykład ten wydaje się aż nadto idylliczny, to jest jednak punktem w kierunku którego – w wielu przypadkach – warto zmierzać prowadząc biznes e-commerce.
Analiza rynków przed ekspansją. Dlaczego jest tak ważna i jak się za nią zabrać?
Ekspansja zagraniczna to niewątpliwie jeden z najbardziej perspektywicznych kierunków dla przedsiębiorców chcących skalować swój biznes. Szczególnie dotyczy to sytuacji, gdy na rodzimym rynku osiągnięte zostało już niemal wszystko, a możliwości skalowania przychodów stały się ograniczone lub niemiarodajne w odniesieniu do potencjalnych zysków i strat.
Dlaczego Google Analytics 4 to najlepsze, co spotkało Twój biznes?
Postęp technologiczny, zmiany w zachowaniach oraz preferencjach użytkowników, a także nowe regulacje prawne, które rozbudowały zakres ochrony danych osobowych i możliwości ich przetwarzania. To wszystko sprawiło, że dotychczasowe rozwiązania, stosowane do zbierania i pomiaru informacji marketingowych, przestały być aktualne. Konieczne stało się wprowadzenie nowego i dostosowanego do potrzeb współczesnego biznesu narzędzia.
Jak importować dane z jednego arkusza Google do drugiego?
Przenoszenie danych z jednego Arkusza Google do drugiego może być męczące i chociaż może się to wydawać skomplikowane, nie jest trudno nauczyć się skutecznych sposobów importowania. Właśnie dlatego przygotowałem niniejszy artykuł, który ma być pomocą dla wszystkich tych, którzy chcą dowiedzieć się, jak zaimportować całość lub część danych z jednego Arkusza Google do drugiego.
Jak profil na LinkedIn może pomóc w pozyskiwaniu nowych klientów? 
W dynamicznym świecie biznesu, gdzie konkurencja jest nieubłagana, a rynki szybko się zmieniają, odkrycie nowych kanałów sprzedaży jest kluczowe dla rozwoju każdej firmy. Właśnie dlatego coraz więcej przedsiębiorców zwraca uwagę na LinkedIn – potężną platformę społecznościową dla profesjonalistów.
Skup się na rozwoju swojego biznesu! Czyli jakie możliwości daje outsourcing fulfillmentu i obsługi klienta w e-commerce!
Wraz z rozwojem biznesu e-commerce rośnie natłok pracy i obowiązków, na których trzeba się skupić, aby zapewnić klientowi najlepsze doświadczenie jakie jest możliwe. Nie zawsze przedsiębiorca ma możliwość, by zrobić to samodzielnie. Odpowiedzią na tę potrzebę okazały się zewnętrzne firmy, oferujące usługi outsourcingowe, mające na celu uwolnienie cennego czasu i zasobów, które mogą koncentrować się na napędzaniu rozwoju swojej działalności bez poświęcania jakości lub zadowolenia klientów. Outsourcing może nie tylko zaoszczędzić koszty, ale również oferować usługi specjalistów, którzy wiedzą jak zapewnić wyjątkową obsługę i satysfakcję klienta.
Linkowanie wewnętrzne – ważny element strategii SEO
Linkowanie wewnętrzne polega na umieszczaniu hiperłączy (linków) pomiędzy różnymi podstronami wewnątrz danej witryny. W tym artykule dowiesz się, czym dokładnie jest linkowanie wewnętrzne, jakie niesie za sobą korzyści lub zagrożenia dla Twojej witryny oraz jak wdrożyć je na swojej stronie internetowej.