Blog

Odkryj najnowsze trendy i strategie w digital marketingu! Na naszym blogu znajdziesz inspirujące artykuły, praktyczne porady i głębokie analizy, które pomogą Ci zrozumieć dynamiczny świat marketingu internetowego. Od SEO i SXO, przez skuteczne kampanie reklamowe w Google, Meta, LinkedIn, po tworzenie angażujących treści i stron internetowych – mamy wszystko, czego potrzebujesz, aby wyróżnić się w cyfrowym świecie. Czytaj, ucz się i rozwijaj z Get Noticed Agency!

Czy Twój e–commerce jest przygotowany na nowy rok? 
Jeżeli Twój biznes funkcjonuje w Internecie to z pewnością, zdarzyło Ci się słyszeć o zmianach, które będą miały wpływ na skuteczność płatnych reklam, a które dotyczą zbierania i analizowanie danych jakościowych i ilościowych na temat użytkowników witryny.
Rosnące CPC jako szansa dla SEO
Najbardziej podstawowymi, a jednocześnie fundamentalnymi kosztami, które definiują reklamę PPC jest koszt tysiąca wyświetleń (stawka CPM) i koszt za kliknięcie (stawka CPC). W tym artykule przyjrzymy się bliżej stawkom CPC.
Jak prowadzić profesjonalną komunikację marki na LinkedInie?
Obecność marki w mediach społecznościowych daje cały wachlarz możliwości i dostarcza wielu zalet, m.in. umożliwia budowanie społeczności, poznawanie swoich odbiorców i wchodzenie z nimi w interakcje (a dzięki temu również poznanie ich potrzeb, które Twoja firma może zaspokoić) oraz budowanie zaufania do marki. Jedną z korzyści jest również kreowanie profesjonalnego wizerunku marki. Jak osiągnąć ten cel przy pomocy LinkedIna?
Jak do Black Week przygotowują się liderzy swoich branż? Analiza dobrych praktyk marketingowych.
Przygotowaliśmy dla Ciebie analizę działań marketingowych, które stosują w swoich kampaniach na Black Week firmy, prowadzące swoje biznesy w branżach naszych klientów. Zestawiliśmy dla Ciebie informacje dotyczące działań w płatnych kampaniach reklamowych – Google Ads i Facebook Ads, a także przyjrzeliśmy się praktykom stosowanym w mediach społecznościowych.
Black Friday 2022 – jak będzie wyglądać? Trendy, badania, raporty.
Kolejna edycja Black Friday już niebawem. Nie dziwi więc, że sieci handlowe i sklepy coraz bardziej akcentują temat promocji i okazji sprzedażowych w swojej komunikacji marketingowej. Jak będzie wyglądać Black Friday w obecnym roku? Które trendy warto brać pod uwagę i na jakich działaniach się skupić? O tym w niniejszym artykule.
Intencje wyszukiwania (Search Intent) – czego i jak szukają Twoi klienci i jak to wykorzystać?
SEO ciągle się zmienia. To, co działało kilkanaście lat temu, dziś nie przyniesie efektów, jakich oczekujesz. Google chce bowiem proponować użytkownikom strony najlepiej dopasowane do ich potrzeb w danej chwili. Nie strony, które tylko udają, że są tymi najlepszymi. Stąd rosnące znaczenie intencji wyszukiwania. Search Intent – bo o nim mowa – jest elementem pozycjonowania i ogólnie marketingu, który musisz lepiej poznać, zrozumieć i uwzględnić w działaniu, jeśli chcesz osiągać zamierzone cele biznesowe.
Black Week poza granicami Polski – co musisz wiedzieć?
black-week-ekspansja-zagraniczna
Black Friday to niewątpliwie święto największych okazji dla kupujących, a dla wielu z nas jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w czwartym kwartale każdego roku. Dla agencji, właścicieli e-commerce, pracowników sklepów stacjonarnych jest to szalony i najbardziej wymagający czas w całym roku – w końcu to najlepsza okazja na zdobycie nowych klientów. Jednak Black Week to przede wszystkim szansa aby Twój e-commerce wzmocnił pozycję na rynku zagranicznym i zwiększył sprzedaż poza granicami kraju. Zanim jednak zwiększysz inwestycję w działania marketingowe, musisz odpowiednio poznać rynek, trendy, zachowania konsumentów, konkurencję, a także zorientować się w jaki sposób zmieniły się sposoby płatności, metody dostaw, zwrotów oraz czego oczekują od marki konsumenci danego rejonu.
Poznaj sprawdzone rozwiązania, których nie możesz pominąć przy kampaniach reklamowych Google Ads na Black Friday.
Dla właścicieli sklepów e-commerce oraz dla tych zarządzających kampaniami PPC okres przygotowań do Black Friday jest czasem wypełnionym na analizach, przygotowaniu najlepszych strategii i wdrażaniu ich z odpowiednim wyprzedzeniem. Przez większą część roku specjaliści Google Ads skupiają się na analizowaniu kampanii i swoich poczynań na koncie w celu wyciągnięcia ich clou i doprecyzowaniu wszystkich szczegółów na rzecz kampanii w najgorętszym okresie roku.
Kampania Facebook Ads na Black Friday
Black Friday to czas największych wyprzedaży na przestrzeni całego roku kalendarzowego. Prawdziwe zakupowe szaleństwo ma miejsce w Stanach Zjednoczonych, jednak trend ten także w Polsce cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Dowiedz się, jak stworzyć efektywną i zarazem efektowną kampanię Facebook Ads na Black Friday.
8 sprawdzonych porad na Black Friday dla każdego biznesu
Black Friday to jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży e–commerce w ciągu roku. Przygotowaliśmy dla Ciebie zestawienie 8 sprawdzonych porad, dzięki którym znacząco zwiększysz swoje szanse na odniesienie sukcesu sprzedażowego podczas Czarnego Piątku.
Jak zaplanować budżet marketingowy?
Jak zaplanować budżet marketingowy? To pytanie, które, choć z pozoru nie wydaje się aż nadto skomplikowane, to jednak potrafi przysporzyć niemałych problemów – także specjalistom reklamy internetowej. Odpowiednio wyznaczony poziom wydatków na reklamę pomoże skalować przychody firmy i pozyskiwać nowych klientów. Niedoszacowany lub przeszacowany może natomiast – z dużym prawdopodobieństwem – stanowić stratę finansową. Jak więc zabrać się za planowanie wydatków marketingowych? Tego dowiesz się z niniejszego wpisu.
Korelacja i współpraca, czyli jak łączyć różne kanały promocji marki w Internecie
korelacja_wspolpraca_seo
Dziś SEO nie polega tylko na mnożeniu słów kluczowych i linków. Aby strona internetowa znalazła się na szczycie wyników wyszukiwania i – co ważne – utrzymywała tę pozycję, potrzebne jest całościowe spojrzenie i współpraca SEO z innymi działaniami marketingowymi. Jakimi? I jakie korzyści może przynieść połączenie pozycjonowania z innymi kanałami promocji? O tym przeczytasz w tym artykule!

Zapisz się do newslettera

Pozwól się zaskoczyć nowościami, poradami, darmowym dostępem do materiałów edukacyjnych. Otrzymuj powiadomienia o wpisach na naszym blogu i nie tylko!