Dlaczego warto współpracować z Agencją Digital?

Współpraca na linii agencja – klient jest wymagającym zadaniem. Wiąże się z nieustannymi wyzwaniami i koniecznością sprawowania opieki nad klientem oraz rozwiązywania bieżących problemów. Choć pierwszą linią frontu jest dział Customer Success, to o najwyższą jakość obsługi klienta dbają wszyscy pracownicy agencji.

Czym zajmuje się agencja digital i co może zaoferować Twojej firmie? Czy taka współpraca jest gwarancją sukcesu? Dlaczego warto zaufać agencji digital? Odpowiedź na te pytania znajdziesz w tym artykule!

Czym zajmuje się agencja digital i co może zaoferować?

Wachlarz możliwości, jakie może zaoferować agencja digital, jest zależny od jej wielkości w zakresie oferowanych usług. Agencja digital to połączenie agencji marketingowej i reklamowej. Jej zadaniem jest opracowanie strategii oraz przeprowadzenie kampanii w kanałach komunikacji wybranych podczas ofertowania, a następnie mierzenie jej efektów, wyciąganie wniosków i generowanie pomysłów usprawniających działania. Agencja taka zajmuje się również kreowaniem pozytywnego wizerunku marki w mediach społecznościowych. 

Co może zaoferować Get Noticed Agency? Świadczymy usługi w zakresie: Google Ads, Social Ads, LinkedIn Ads, SEO, Social Organic, audytów analitycznych, tworzenia stron internetowych. Pełen wachlarz naszych usług znajdziesz w zakładce Nasza oferta.

W zależności od doświadczenia, wiedzy oraz proaktywności agencja może pomóc Ci wskazać elementy, które wymagają poprawy w celu zwiększenia liczby transakcji, przychodów i współczynnika konwersji. Walka w pojedynkę lub z małym zespołem marketingowym „in house” przeciwko dzisiejszym ciągłym zmianom w marketingu i reklamie online jest niesamowicie trudna, czasochłonna i często… kosztowna ze względu na popełniane błędy. Współpracując z Get Noticed Agency, możesz być pewny, że rozwiązania, które Tobie proponujemy, będą innowacyjne i adekwatne do panujących trendów.

Czy współpraca z agencją jest gwarancją sukcesu?

To pytanie stawia sobie każdy właściciel małego e-commerce, który zaczyna myśleć o skalowaniu swojego biznesu. Jaka jest odpowiedź na to pytanie? Oczywiście: to zależy!

Współpraca z agencją digital to tylko lub aż 50% sukcesu każdego e-commerce. Do jej obowiązków należy uzyskanie możliwie najlepszych efektów, realizacja celu w założonym budżecie na usługę czy też inwestycja reklamowa. Agencja nie ma jednak wpływu na takie elementy jak: konkurencja w branży, ceny, jakość obsługi klienta w e-commerce (która jest niezwykle ważna), „budżet na start”, sposoby dostawy i płatności w e-commerce oraz inne, istotne elementy, które decydują o tym, czy użytkownik finalnie zdecyduje się na zakup produktu w Twoim e-commerce.

Get Noticed Agency na podstawie swojego doświadczenia pomoże Ci jasno określić cele, które chcesz zrealizować i wskaże problemy, które mogą być blokerem w skalowaniu Twojego biznesu. 

Dlaczego powinieneś zaufać agencji digital?

Empatia, wiedza, tolerancja i profesjonalizm to tylko kilka cech, którymi powinna się charakteryzować dobra agencja digital. Dlaczego powinieneś zaufać agencji? Ponieważ proponuje wyłącznie takie rozwiązania, które pomogą zrealizować cele biznesowe Twojej firmy. W Get Noticed wiemy, że kluczem do długotrwałej współpracy jest zadowolenie klienta ze świadczonych usług i jego obsługi. To klasyczny przykład rozwiązań win-win, które stosujemy w naszej agencji. Aby współpraca przebiegała pomyślnie, niezbędne jest ustalenie reguł, jakimi będą się kierowały obie strony oraz przyjęcie otwartej postawy względem pomysłów i nieschematycznych rozwiązań. Agencja to również świeże spojrzenie z innej perspektywy na Twój biznes. Współpraca z wieloma klientami z różnych branż, którzy wprowadzają do swojego biznesu innowacyjne rozwiązania, umożliwia agencji zdobycie cennej wiedzy. Dzięki temu może zaproponować rozwiązania wykraczające poza digital marketing, które usprawnią procesy w Twojej firmie.

Dlaczego warto postawić na digital marketing i współpracę z agencją?

Agencja i ludzie, którzy ją tworzą, widzą w odmienny sposób Twój biznes, stronę internetową Twojej firmy i inne elementy, z którymi użytkownik wchodzi w interakcję w świecie digitalowym. Możesz być pewny, że rozwiązania proponowane przez naszych ekspertów są zgodne z aktualnymi trendami i dobrymi praktykami oraz adekwatne do realizacji założonych celów. Zdobywanie wiedzy, jej poszerzanie, śledzenie panujących trendów dostęp do rozwiązań beta od zewnętrznych platform, które nie są dostępne dla wszystkich — to jest to, co może zaproponować Ci topowa agencja. Dzięki doświadczeniu w realizacji projektów dla różnych branż nasza wiedza jest rozbudowana i wsparta wnioskami z wcześniej prowadzonych działań. Branża digital jest zmienna, dlatego bycie na bieżąco z nowościami oraz wdrażanie nowych i kompleksowych rozwiązań niekiedy może sprawiać problem właścicielom e-commerce. Decydując się na współpracę z agencją, oszczędzasz czas i pieniądze. Możesz zastanawiać się, dlaczego wspomnieliśmy o pieniądzach, skoro agencji trzeba adekwatnie zapłacić? Dlatego, że specjalista doskonale wie, jak ulokować i zagospodarować budżet inwestycyjny w odpowiedniej kampanii, która spełnia założony cel. Poszukiwanie nowych rozwiązań i śledzenie trendów zajmuje wiele cennego czasu i wymaga niekończącej się energii. Mając u swego boku ekspertów, wszystko staje się prostsze, a Ty zyskujesz spokój ducha.

Kolejnym powodem jest na pewno skalowalność w zakresie ekspansji na rynki zagraniczne. Samo zaplanowanie i wdrożenie elementów biznesowych, logistycznych, polityki cenowej, tłumaczeń strony i innych istotnych kwestii zajmuje sporo czasu. Dlatego działania performance marketingowe w ramach ekspansji zagranicznej warto zostawić doświadczonej agencji, która w swoim portfolio ma co najmniej kilku partnerów działających na obcych dla Ciebie rynkach. Dzięki zdobytemu doświadczeniu agencja podpowie Ci, co się sprawdza, a co nie na danym rynku, jakie czynniki są kluczowe, jakie metody dostawy, płatności czy zwrotów preferują użytkownicy z danego rynku oraz w jakich kanałach warto zaplanować działania, aby były skuteczne. Więcej o kampaniach eksportowych możesz przeczytać w naszym artykule — Kampanie eksportowe w Google Ads – Dlaczego warto nam zaufać?

Korzystanie z usług agencji to gwarancja spójnej strategii dla wszystkich kanałów, które wspierają się nawzajem. Podejmując współpracę z agencją na usługi Google Ads, Social Ads, pozycjonowania i inne, możesz być spokojny o kompleksowość i komplementarność świadczonych usług, ponieważ cały team, składający się ze specjalistów o obszernej wiedzy i kluczowych kompetencjach, buduje dla Ciebie strategię na wszystkie kanały. W Get Noticed Agency pracują certyfikowani specjaliści z zakresu Google Ads, Facebook Ads, YouTube Ads, SEO, Graphic Design, Social Media Organic, Analityki oraz dział Customer Success, który czuwa nad rozwojem projektu.

Zastanawiasz się nad wyborem agencji? Chcesz, aby Twój biznes został zauważony?
Napisz do nas! 

Spodobał Ci się artykuł? Oceń go:
[Wszystkie: 3 Średnia: 3.7]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

newsletter

Zapisz się do newslettera!

Nowości, porady, informacje o usługach zwiększających rentowność, darmowe materiały edukacyjne i dużo więcej. Wybierz jaka treść Cię interesuje i ciesz się swoją dawką wiedzy!

Wiedza to potęga, przeczytaj również:

rola treści w pozycjonowaniu

Rola treści w pozycjonowaniu – czy zawsze musi być ich jak najwięcej?

Content marketing rośnie w siłę. Coraz więcej przedsiębiorców docenia jego rolę nie tylko w klasycznym reklamowaniu swojego biznesu i budowaniu wizerunku eksperta, ale również pozycjonowaniu stron internetowych. Treść, tak, jak optymalizacja techniczna strony czy pozyskiwanie linków, jest jednym z filarów każdej kampanii SEO. To oznacza, że jeśli chcesz zdobyć i utrzymać wysokie pozycje w Google, potrzebujesz dobrze przygotowanych i opublikowanych we właściwych miejscach tekstów. Ale czy to znaczy, że zawsze musi być ich najwięcej i z jak największą zawartością słów kluczowych? Czytaj dalej i sprawdź!

Czytaj więcej >

Jakie są typy słów kluczowych i dlaczego warto je znać?

Słowa kluczowe to jedno z najważniejszych haseł w temacie pozycjonowania stron internetowych. Nie bez przyczyny mówi się o nich tak dużo i często. Dobrze dobrane i umiejętnie wykorzystywane w działaniach SEO pozwalają bowiem odnieść sukces – wypozycjonować stronę internetową w Google i tym samym zwiększyć sprzedaż, rozpoznawalność i świadomość marki, a nawet wspomóc budowanie wizerunku eksperta. Ale słowa kluczowe to pojemny worek, w którym mieści się przynajmniej osiem różnych typów keywordów. Warto je poznać, by umiejętnie operować słowami kluczowymi w swojej SEO strategii i w pełni wykorzystać ich moc na korzyść prowadzonego biznesu.

Czytaj więcej >
#seommerce
Zapisz się na bezpłatny Webinar SEO dla e-commerce!
Migracja serwisu – o czym
17 sierpnia 2022, 12:00
pamiętać, by nie stracić
wypracowanych wyników

Czy przenoszenie serwisu jest konieczne? A jeśli tak – jak przeprowadzić cały proces, by nie stracić wypracowanych wyników? 

Zapisz się do newslettera.

Poznawaj nowości w marketingu internetowym i porady dotyczące rozwoju biznesu!