Pozwól sobie zadbać o nowy sklep.
Optymalizuj działalność swojego sklepu online
Dzięki naszym rozwiązaniom analityki e-commerce po migracji na nowy CMS, będziesz mógł dokładnie monitorować i optymalizować działalność swojego sklepu internetowego. To pozwoli Ci zoptymalizować stronę pod kątem konwersji i efektywnie zarządzać kampaniami marketingowymi.
Zwiększaj konwersje i skuteczność kampanii
Nasze narzędzia analityczne pomogą Ci zrozumieć zachowania klientów po migracji na nowy CMS. Dzięki temu będziesz w stanie dostosować strategię marketingową, zwiększając konwersje i skuteczność kampanii reklamowych.
Dostosuj ofertę do potrzeb klientów
Pozwól swojemu e-commerce dostosować ofertę do potrzeb klientów. Dzięki analityce e-commerce będziesz mógł śledzić, które produkty cieszą się największym zainteresowaniem i dostosować asortyment oraz kampanie marketingowe, aby przyciągnąć więcej klientów i zwiększyć przychody.
Błędne dane po migracji.
Jeżeli w ostatnim czasie przenosiłeś sklep internetowy z jednej platformy na drugą i masz problem, aby poprawnie skonfigurować analitykę na nowej platformie lub zauważyłeś, że w Google Analytics zbierają się dziwne dane, to nie jesteś sam. Proces migracji e-commerce często wiąże się z wyzwaniami związanymi z przeniesieniem danych i poprawną konfiguracją narzędzi analitycznych.
Różnice między platformami e-commerce mogą prowadzić do niewłaściwej konfiguracji analityki. W efekcie po migracji sklepy internetowe mogą doświadczać problemów oraz braków w zbieraniu poprawnych danych dotyczących kampanii marketingowych, ruchu na stronie i zachowań użytkowników.
Te problemy związane z analizą danych mogą znacząco wpłynąć na rozwój biznesu online. Niepoprawnie skonfigurowana analityka może prowadzić do podejmowania nieefektywnych decyzji marketingowych, marnowania budżetu na kampanie o niskiej skuteczności oraz utraty cennych informacji o klientach.
Dlatego oferujemy specjalistyczną usługę analizy e-commerce po migracji na nowy CMS. Nasz zespół doświadczonych ekspertów pomoże Ci poprawnie skonfigurować narzędzia analityczne, dostosować je do Twoich potrzeb i zapewnić zbieranie rzetelnych danych. Dzięki temu będziesz mógł podejmować trafne decyzje oparte na dokładnych informacjach, co przyczyni się do dalszego rozwoju Twojego biznesu online.
Korzyści poprawnego wdrożenia.
Zapewnimy poprawną konfigurację narzędzi analitycznych oraz dostarczymy rzetelne dane. Dzięki temu unikniesz problemów i braków w analizie danych, co pozwoli Ci podejmować trafne decyzje marketingowe, zwiększyć skuteczność kampanii i przyspieszyć rozwój swojego biznesu online.
- Poprawny przepływ danych do analityki
- Dostosowanie strony pod kątem SEO
- Ustawienie dynamicznego remarketingu
- wyświetlanie się wszystkich produktów w kampaniach
Jakie narzędzia analityczne wdrażamy?
Google Analytics
Poprawne przepięcie oraz konfiguracja analityki internetowej, w skład której wchodzą cele, listy odbiorców, zdarzenia niestandardowe, dane obliczone. Dodatkowo możemy przeprowadzić audyt analityczny, który wskaże niedociągnięcia w listach wykluczonych domen odsyłających czy niepoprawnie skonfigurowanego połączenia pomiędzy pozostałymi narzędziami Google’a.
Google Ads
Śledzenie zakupów dokonanych przez użytkowników pozyskanych z tego kanału reklamowego. Ustawienie remarketingu dynamicznego, który pozwala na śledzenie użytkowników, którzy przeglądali wcześniej produkty na sklepie. Konfiguracja list odbiorców, by kierować reklamy na konkretne kategorie produktowe lub zakresy cenowe.
Google Merchant Center
Wygenerowanie pliku danych z produktami. Niekiedy samo wygenerowanie pliku nie daje w 100% pewności, że wszystkie produkty będą wyświetlane. My zniwelujemy procent odrzuconych produktów tak, by jak najwięcej z nich pojawiało się w kampaniach produktowych.
Google Search Console
Podpięcie sitemapy, przeindeksowanie, aby SEO szybko wróciło do stanu sprzed migracji.
Google Tag Manager
Przystosowanie istniejących już tagów do nowego CMS’a, konfiguracja nowych tagów w zależności od zapotrzebowania klienta. Możliwość instalacji niestandardowych zdarzeń dla Pixela FB, Google Analytics, konwersji Google Ads itp.
Nic straconego — skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy Ci w odpowiedniej instalacji oraz konfiguracji!
Wdrażając narzędzia analityczne, zwiększamy ilość oraz jakość analizowanych danych. Efektem tych działań jest maksymalizacja zwrotu z inwestycji. Narzędzia, które wdrażamy, to m.in: Hotjar, Google Optimize, Adobe Analytics i CrazyEgg. Około 60% witryn korzysta tylko z Google Analytics. Rozszerzając portfolio narzędzi analitycznych, zdobywamy dane, które tworzą przewagę konkurencyjną.
Analitycs Team Leader