Umocnimy Twój biznes.
Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo.
LinkedIn Ads
Pozwól sobie generować leady B2B na LinkedIn.
Zdobywaj potencjalnych klientów dla Twojego biznesu.
Wypromujemy Twój biznes w największej platformie sieci zawodowej na świecie. Poznaj świat social selling i możliwości, jakie oferuje. Dotrzyj do 5 mln użytkowników w Polsce, w tym do 880 000 użytkowników na stanowiskach decyzyjnych.
Rozwiń swoją firmę w segmencie B2B.
Marki znajdujące się na LinkedIn odnotowały średnio 33% wzrostu intencji zakupu w wyniku ekspozycji ich reklamy i aż dwukrotnie wyższe wskaźniki konwersji. Wynika to z faktu, że LinkedIn to platforma, na której aż 4 z 5 osób kieruje decyzjami biznesowymi. Dzięki reklamom na LinkedIn otrzymujesz więc wachlarz opcji docierania do potencjalnych decydentów w szerokiej gamie firm.
Zbuduj stałą bazę zaangażowanych klientów.
Nie tylko pozyskamy potencjalnych klientów dzięki formularzom, ale utrzymamy ich uwagę, dzięki promowaniu Twoich publikacji.
Inwestuj w źródło uzupełniające dla pozostałych kanałów reklamowych.
LinkedIn nie jest aż tak odmienny od pozostałych mediów reklamowych. To zdecydowanie bardziej profesjonalny kanał, ale dopiero współdziałając z Facebookiem, Instagramem, czy Google, poznamy prawdziwy potencjał płatnych reklam LinkedIn Ads. Najbardziej efektywne strategie reklamowe to te, które wykorzystują maksymalne korzyści każdego z tych mediów, ponieważ zwielokrotnia się ilość punktów styku z marką. Skorzystaj z marketingu wielokanałowego i osiągaj nawet 3-krotnie wyższy wskaźnik skuteczności.
Potencjalni klienci B2B.
Kampanie LinkedIn Ads to pełne spektrum możliwości dotarcia do potencjalnych klientów o biznesowym charakterze. Ruch w witrynie, potencjalni klienci, wiadomość InMail to cele, które w połączeniu z docieraniem do odbiorców po branżach, hierarchii w organizacji czy wielkości firmy dają możliwość efektywnego docierania do potencjalnych klientów w segmencie B2B.
Rodzaje kampanii reklamowej LinkedIn Ads.
Na LinkedIn dostępne są różne rodzaje kampanii, które pomogą Ci osiągnąć założone cele biznesowe – od budowania rozpoznawalności marki czy kierowania ruchu na stronę, aż po generowanie leadów i zwiększenie sprzedaży. Jednak dopiero ich odpowiednie połączenie zacznie generować wzrost zysków i realizować pozostałe cele biznesowe.Poza doborem odpowiedniej kampanii ważny jest także format reklamowy, czyli sposób przedstawienia Twojej oferty. Do najbardziej efektywnych formatów na LinkedIn należy pozyskiwanie potencjalnych klientów.
Jak działamy?
- Zasięg — Pokazujemy Twój brand, wydarzenia firmowe, przekazujemy odbiorcom najważniejsze aktualności biznesowe.
- Zaangażowanie — Dopełniamy komunikat z poprzedniego etapu zachęceniem do przejścia na stronę lub event, interakcji lub wyświetlenia wideo.
- Remarketing — Dzięki odpowiedniej implementacji LinkedIn insight tag prowadzimy efektywne kampanie, które retargetują osoby odwiedzające Twoją stronę internetową. Dodatkowo na bazie grup remarketingowych tworzymy listy podobnych odbiorców, które wykorzystujemy ponownie w górnych etapach lejka sprzedażowego.
Poznajemy Twoje cele biznesowe. Tworzymy persony i grupy na podstawie wypełnionego briefu oraz własnej analizy odbiorców. Na ich podstawie tworzymy strategię oraz kampanie reklamowe.
możemy dla Ciebie zrobić.

Szukanie pracowników na LinkedIn.
LinkedIn jest portalem, na którym można uzyskać wiele informacji na temat kompetencji, wykształcenia i doświadczenia zawodowego użytkowników. Jest to największa w tej chwili baza specjalistów z różnych dziedzin, dlatego kampanie prowadzone w tym serwisie są najlepszym wyborem dla rekruterów. Jeśli szukasz pracowników, tam właśnie możesz umieścić reklamę, która dotrze do odbiorców, spełniających warunki z ogłoszenia rekrutacyjnego. Jest to portal biznesowy, więc wykupienie reklamy o takim charakterze właśnie na LinkedInie jest bardziej profesjonalne niż organizacja podobnych kampanii na Facebooku czy Instagramie.
Formaty reklam LinkedIn Ads.
Te reklamy składają się wyłącznie z tekstu i wyświetlają się tylko użytkownikom, którzy przeglądają LinkedIna na komputerze. Nie są one widoczne w urządzeniach mobilnych. To krótkie informacje, które można zobaczyć na górnym pasku na stronie - zaraz pod menu - lub po prawej stronie od kolumny z aktualnościami.
Ten model reklamy pozwala na umieszczanie zarówno jednej grafiki, jak i całej ich karuzeli, a nawet krótkiego materiału wideo. Jest wyświetlany w aktualnościach, czyli na głównej tablicy LinkedIna, więc dociera do wszystkich użytkowników, również tych, wchodzących na serwis z poziomu aplikacji mobilnej.
Takie komunikaty trafiają bezpośrednio do skrzynek odbiorczych użytkowników. Mają oznaczenie, że są sponsorowane, ale dostają się pomiędzy wiadomości od kontaktów na LinkedInie, dzięki czemu często są odczytywane przez odbiorców.
Dla kogo są reklamy na LinkedIn?
LinkedIn jest też przestrzenią do reklamy dla firm nastawionych na transakcje B2B, a więc współpracę z innymi podmiotami gospodarczymi. Dzięki kampaniom prowadzonym na takim właśnie portalu masz szansę od razu skierować odbiorców na profil, który jest wizytówką Twojej firmy i zawiera wszelkie informacje potrzebne potencjalnemu partnerowi biznesowemu.
Z reklam LinkedIn będziesz też czerpać korzyści, jeśli w Twojej ofercie znajdują się kursy, szkolenia i warsztaty, czyli w przypadku, gdy działasz w branży doskonalenia zawodowego i poszerzania kompetencji. LinkedIn Ads pomoże Ci dotrzeć wyłącznie do osób, których profil zawodowy sugeruje, że mogą być zainteresowane Twoimi produktami.
Ile kosztują reklamy na LinkedIn?
Koszty pozyskania klienta są wyższe niż na innych kanałach Social Media. Minimalny dzienny budżet reklamowy to 38,30 zł. Otrzymujemy jednak w zamian zdecydowanie lepszą jakość pozyskanych kontaktów niż w kanałach Facebook Ads i Instagram Ads.
Rodzaje kampanii reklamowej LinkedIn Ads.
Kampania, która pozwoli uzyskać jak najwięcej wyświetleń reklamy. Jej celem jest zbudowanie świadomości klienta i stworzenie efektu Top of Mind, co przekłada się bezpośrednio na lepsze współczynniki konwersji w pozostałych działaniach. Finalnie uzyskujemy większą ilość pożądanych działań potencjalnego klienta, jak np. zakup.
W rakach tego typu kampanii możemy wyznaczać 3 różne cele:
- Odwiedziny witryny - kampania, która skieruje odbiorców do docelowej witryny lub strony na LinkedIn.
- Interakcje - kampania, której celem jest zdobycie zaangażowania pod reklamami w postaci reakcji, komentarzy, czy udostępnień./li>
- Wyświetlenia wideo - kampania, która wyświetla wideo grupie docelowej.
Kampania, która pozyskuje kontakty, zbierając wybrane dane jak: telefon, mail, nazwa firmy. W ramach tej grupy reklam, możemy wyznaczać 2 różne cele:
- Konwersje witryny - kampania, która pozwala na zwiększenie zakupów, rejestracji czy pobrań na stronie.
- Kandydaci na ofertę pracy- kampania, która promuje oferty pracy.