LinkedIn Ads
Trafiaj do właściwych klientów z branży B2B.
Kampanie LinkedIn Ads idealnie sprawdzają się w branży B2B. Sprawimy, że Twoja oferta dotrze do decyzyjnych osób z interesującej Cię branży, dzięki możliwościom precyzyjnego targetowania odbiorców po aktywności zawodowej, branży, stanowisku, czy wielkości firmy.
Nawiązuj relacje i zdobywaj nowych klientów.
Kampanie InMail to doskonały sposób na nawiązywanie bezpośredniej relacji z Twoją grupą docelową. W ramach kampanii stworzymy spersonalizowane, prywatne wiadomości, które trafią do skrzynek odbiorczych zainteresowanych użytkowników, zamieniając ich w Twoich klientów.
Uzyskaj większą liczbę wartościowych leadów B2B.
Formularze kontaktowe w kampaniach na LinkedIn to źródło pozyskiwania wartościowych leadów, takich jak numery telefonów, czy adresy mailowe. Zebrane dane posiadają wszelkie zgody marketingowe i są od razu gotowe do użycia.
sprawdź historie zadowolonych klientów
Docieramy do decyzyjnych osób po ich aktywności zawodowej.
zasięg
Budujemy wizerunek eksperta w branży dzięki profesjonalnym kreacjom oraz kampaniom zasięgowym.
zaangażowanie
Angażujemy pozyskanych wcześniej odbiorców używając kampanii, których celem są Interakcje, Odwiedziny witryny lub Wyświetlenia wideo.
remarketing
Prowadzimy kampanie skierowane na cele: Konwersje witryny, Generowanie potencjalnych klientów czy Kandydaci na ofertę pracy.
Budujemy wizerunek eksperta w branży dzięki profesjonalnym kreacjom oraz kampaniom zasięgowym.
Angażujemy pozyskanych wcześniej odbiorców używając kampanii, których celem są Interakcje, Odwiedziny witryny lub Wyświetlenia wideo.
Prowadzimy kampanie skierowane na cele: Konwersje witryny, Generowanie potencjalnych klientów czy Kandydaci na ofertę pracy.
Osiągnij swoje cele biznesowe.
Cele kampanii reklamowej LinkedIn Ads
- Świadomość
- Zainteresowanie
- Konwersje
- Świadomość marki - Kampania, która pozwoli uzyskać jak najwięcej wyświetleń reklamy.
- Odwiedziny witryny - kampania, która skieruje odbiorców do docelowej witryny lub strony na LinkedIn.
- Interakcje - Kampania, której celem jest zdobycie zaangażowania pod reklamami w postaci reakcji, komentarzy, czy udostępnień.
- Wyświetlenia wideo - Kampania, która wyświetla wideo grupie docelowej.
- Generowanie potencjalnych klientów - Kampania, która generuje wartościowe kontakty, takie jak adresy mailowe, czy numery telefonów.
- Konwersje witryny - Kampania, która pozwala na zwiększenie zakupów, rejestracji czy pobrań na stronie.
- Kandydaci na ofertę pracy - Kampania, która promuje oferty pracy.
prowadzisz już kampanie reklamowe?
Strategia szyta na miarę. Twoją miarę.
Poznajemy Twoje cele biznesowe. Tworzymy persony i grupy na podstawie wypełnionego briefu oraz własnej analizy odbiorców.
Na podstawie zebranych danych tworzymy strategię dla Twojej firmy oraz kampanie reklamowe.
Tworzymy key visual dopasowany do Twojej grupy docelowej.
Stworzone reklamy stale optymalizujemy. Monitorujemy efekty, ulepszamy kampanie, analizujemy działania konkurencji. Wszystko po to, żeby osiągać jak najlepsze wyniki.
W raportach przedstawiamy efekty naszych działań wraz z planem na dalsze działania.
Na podstawie zebranych danych tworzymy strategię dla Twojej firmy oraz kampanie reklamowe.
Tworzymy key visual dopasowany do Twojej grupy docelowej.
Stworzone reklamy stale optymalizujemy. Monitorujemy efekty, ulepszamy kampanie, analizujemy działania konkurencji. Wszystko po to, żeby osiągać jak najlepsze wyniki.
W raportach przedstawiamy efekty naszych działań wraz z planem na dalsze działania.
baza wiedzy
LinkedIn Ads – reklama na LinkedIn
Zalety reklamy na LinkedIn
Facebook, Instagram czy Twitter są tak przeładowane reklamami, że dotarcie do odbiorców z ofertą typowo biznesową jest tam bardzo utrudnione. LinkedIn jednak to miejsce wolne od reklam lifestylowych i kampanii społecznych, a przez to bardziej przejrzyste. W takiej przestrzeni można znaleźć tylko treści promocyjne wartościowe z punktu widzenia pracownika i pracodawcy.
Niewiele jest na LinkedInie nieuzupełnionych profili, po których nie da się nic powiedzieć o użytkownikach. Większość zawiera informacje na temat kariery i wykształcenia, co daje wyjątkowe możliwości tworzenia grup odbiorców. Reklamy można targetować, biorąc pod uwagę między innymi takie czynniki jak: stanowisko, wielkość firmy, lata doświadczenia, poziom wykształcenia czy obszar działalności.
Jeśli chodzi o remarketing, LinkedIn daje naprawdę spore możliwości. Dzięki reklamom na tym portalu można dotrzeć do osób, które miały już kontakt z Twoją firmą, odwiedziły Twoją stronę lub profil. Istnieje również opcja tworzenia grup odbiorców na podstawie nazw firm lub adresów mailowych.
Reklamy w tym serwisie osiągają wysoką skuteczność. Ma to związek z małą liczbą przypadkowych odbiorców reklam i możliwością wysyłania treści sponsorowanych w wiadomości bezpośrednio do skrzynki użytkownika. Również w przypadku remarketingu LinkedIn daje relatywnie dobre rezultaty. Dzięki temu reklamy na tej platformie zapewniają naprawdę wartościowe leady.
Prowadzenie kampanii LinkedIn Ads umożliwia skuteczną komunikację za pomocą narzędzia InMail. Dzięki niemu tworzone wiadomości do wysłania poszczególnym odbiorcom mają naturalny charakter i są adresowane w formie bezpośredniej do danej osoby
Formaty reklam LinkedIn Ads
te reklamy składają się wyłącznie z tekstu i wyświetlają się tylko użytkownikom, którzy przeglądają LinkedIna na komputerze, nie są widoczne w urządzeniach mobilnych. To krótkie informacje, które można zobaczyć na górnym pasku na stronie - zaraz pod menu - lub po prawej stronie od kolumny z aktualnościami.
ten model reklamy pozwala na umieszczanie zarówno jednej grafiki, jak i całej ich karuzeli, a nawet krótkiego materiału wideo. Jest wyświetlany w aktualnościach, czyli na głównej tablicy LinkedIna, więc dociera do wszystkich użytkowników, również tych, wchodzących na serwis z poziomu aplikacji mobilnej.
to typ spersonalizowanej reklamy, zmieniającej się dla każdego użytkownika, który ją wyświetla. Jest połączeniem obrazu i tekstu, ale w momencie przeglądania pobiera zdjęcie i imię aktualnego odbiorcy, dzięki czemu każdy może zobaczyć w niej informacje ze swojego profilu.
takie komunikaty trafiają bezpośrednio do skrzynek odbiorczych użytkowników. Mają oznaczenie, że są sponsorowane, ale dostają się pomiędzy wiadomości od kontaktów na LinkedInie, dzięki czemu często są odczytywane przez odbiorców.