LinkedIn Ads.
Pozwól się zaprezentować jako ekspert swojej branży.

Generuj wartościowe leady z branży B2B.
wartościowe leady B2B
profesjonalne i biznesowe środowisko
skupieni na efektach
branżowe targetowanie odbiorców
wartościowe leady B2B
profesjonalne i biznesowe środowisko
skupieni na efektach
branżowe targetowanie odbiorców

Trafiaj do właściwych klientów z branży B2B.

Kampanie LinkedIn Ads idealnie sprawdzają się w branży B2B. Sprawimy, że Twoja oferta dotrze do decyzyjnych osób z interesującej Cię branży, dzięki możliwościom precyzyjnego targetowania odbiorców po aktywności zawodowej, branży, stanowisku, czy wielkości firmy.

Nawiązuj relacje i zdobywaj nowych klientów.

Kampanie InMail to doskonały sposób na nawiązywanie bezpośredniej relacji z Twoją grupą docelową. W ramach kampanii stworzymy spersonalizowane, prywatne wiadomości, które trafią do skrzynek odbiorczych zainteresowanych użytkowników, zamieniając ich w Twoich klientów.

Uzyskaj większą liczbę wartościowych leadów B2B.

Formularze kontaktowe w kampaniach na LinkedIn to źródło pozyskiwania wartościowych leadów, takich jak numery telefonów, czy adresy mailowe. Zebrane dane posiadają wszelkie zgody marketingowe i są od razu gotowe do użycia.

sprawdź historie zadowolonych klientów

Dlaczego LinkedIn Ads

Docieramy do decyzyjnych osób po ich aktywności zawodowej.

System reklamowy na LinkedIn pozwala bardzo precyzyjnie targetować decyzyjne osoby ze środowiska biznesowego, a następnie kierować do nich reklamy ofertowe. 
 
W pierwszym kroku stawiamy na budowanie wizerunku eksperta w branży za pomocą kampanii zasięgowych oraz profesjonalnych kreacji. Następnie przy pomocy formatów reklamowych angażujemy pozyskanych odbiorców i zachęcamy ich do przejścia na stronę, aby w końcowym etapie, dzięki remarketingowi zamienić ich w powracających klientów.

zasięg

Budujemy wizerunek eksperta w branży dzięki profesjonalnym kreacjom oraz kampaniom zasięgowym.

zaangażowanie

Angażujemy pozyskanych wcześniej odbiorców używając kampanii, których celem są Interakcje, Odwiedziny witryny lub Wyświetlenia wideo.

remarketing

Prowadzimy kampanie skierowane na cele: Konwersje witryny, Generowanie potencjalnych klientów czy Kandydaci na ofertę pracy.

zasięg
zaangażowanie
remarketing

Budujemy wizerunek eksperta w branży dzięki profesjonalnym kreacjom oraz kampaniom zasięgowym.

Angażujemy pozyskanych wcześniej odbiorców używając kampanii, których celem są Interakcje, Odwiedziny witryny lub Wyświetlenia wideo.

Prowadzimy kampanie skierowane na cele: Konwersje witryny, Generowanie potencjalnych klientów czy Kandydaci na ofertę pracy.

kampanie LinkedIn ads

Osiągnij swoje cele biznesowe.

Na LinkedIn dostępne są rodzaje kampanii, które pomogą Tobie osiągnąć różne cele biznesowe – od budowania rozpoznawalności marki czy kierowania ruchu na stronę, aż po generowanie leadów i zwiększenie sprzedaży.
 
Poza doborem odpowiedniej kampanii ważny jest także format reklamowy, czyli sposób przedstawienia Twojej oferty. Do najbardziej efektywnych formatów na LinkedIn należy sponsorowana wiadomość InMail, która umożliwia nawiązywanie bezpośredniej relacji z odbiorcami, dzięki przesyłaniu spersonalizowanych wiadomości do ich skrzynek odbiorczych na LinkedIn.
 
Poznaj rodzaje kampanii dostępne na LinkedIn, aby dowiedzieć się, jakie cele biznesowe możesz dzięki nim osiągnąć.
 
  • Świadomość
  • Zainteresowanie
  • Konwersje

prowadzisz już kampanie reklamowe?

rozważne działania

Strategia szyta na miarę. Twoją miarę.

Kluczem do sukcesu jest dobrze zaplanowany proces. 
1
Analiza

Poznajemy Twoje cele biznesowe. Tworzymy persony i grupy na podstawie wypełnionego briefu oraz własnej analizy odbiorców.

Analiza
2
strategia

Na podstawie zebranych danych tworzymy strategię dla Twojej firmy oraz kampanie reklamowe.

strategia
3
kreacja

Tworzymy key visual dopasowany do Twojej grupy docelowej.

kreacja
4
optymalizacja

Stworzone reklamy stale optymalizujemy. Monitorujemy efekty, ulepszamy kampanie, analizujemy działania konkurencji. Wszystko po to, żeby osiągać jak najlepsze wyniki.

optymalizacja
5
efekt

W raportach przedstawiamy efekty naszych działań wraz z planem na dalsze działania.

efekt
1
Analiza
Poznajemy Twoje cele biznesowe. Tworzymy persony i grupy na podstawie wypełnionego briefu oraz własnej analizy odbiorców.
Analiza
2
Strategia

Na podstawie zebranych danych tworzymy strategię dla Twojej firmy oraz kampanie reklamowe.

Strategia
3
kreacja

Tworzymy key visual dopasowany do Twojej grupy docelowej.

kreacja
4
Optymalizacja

Stworzone reklamy stale optymalizujemy. Monitorujemy efekty, ulepszamy kampanie, analizujemy działania konkurencji. Wszystko po to, żeby osiągać jak najlepsze wyniki.

Optymalizacja
5
Efekt

W raportach przedstawiamy efekty naszych działań wraz z planem na dalsze działania.

Efekt

baza wiedzy

LinkedIn Ads

LinkedIn Ads, czyli system pozwalający na umieszczanie reklam na LinkedInie, staje się coraz bardziej popularny w kręgach biznesowych. Ma on dostęp do danych niedostępnych na żadnym innym portalu społecznościowym, dlatego w niektórych branżach jest bezkonkurencyjnym narzędziem do targetowania grupy odbiorców. Oczywiście reklama na LinkedInie nie jest rozwiązaniem dla wszystkich przedsiębiorców, ale kierowana jest do tak wąskiej grupy specjalistów o ściśle sprecyzowanych celach zawodowych, że może być Twoim wielkim sprzymierzeńcem.

Dlaczego warto wybrać LinkedIn Ads?

Reklamy na LinkedInie mają zalety, których nie da się znaleźć, korzystając z innych narzędzi do promocji online. Główne walory kampanii na LinkedInie to:

Facebook, Instagram czy Twitter są tak przeładowane reklamami, że dotarcie do odbiorców z ofertą typowo biznesową jest tam bardzo utrudnione. LinkedIn jednak to miejsce wolne od reklam lifestylowych i kampanii społecznych, a przez to bardziej przejrzyste. W takiej przestrzeni można znaleźć tylko treści promocyjne wartościowe z punktu widzenia pracownika i pracodawcy.

Niewiele jest na LinkedInie nieuzupełnionych profili, po których nie da się nic powiedzieć o użytkownikach. Większość zawiera informacje na temat kariery i wykształcenia, co daje wyjątkowe możliwości tworzenia grup odbiorców. Reklamy można targetować, biorąc pod uwagę między innymi takie czynniki jak: stanowisko, wielkość firmy, lata doświadczenia, poziom wykształcenia czy obszar działalności.

Jeśli chodzi o remarketing, LinkedIn daje naprawdę spore możliwości. Dzięki reklamom na tym portalu można dotrzeć do osób, które miały już kontakt z Twoją firmą, odwiedziły Twoją stronę lub profil. Istnieje również opcja tworzenia grup odbiorców na podstawie nazw firm lub adresów mailowych.

Reklamy w tym serwisie osiągają wysoką skuteczność. Ma to związek z małą liczbą przypadkowych odbiorców reklam i możliwością wysyłania treści sponsorowanych w wiadomości bezpośrednio do skrzynki użytkownika. Również w przypadku remarketingu LinkedIn daje relatywnie dobre rezultaty. Dzięki temu reklamy na tej platformie zapewniają naprawdę wartościowe leady.

LinkedIn Ads – dostępne formaty reklam

LinkedIn Ads daje mniej możliwości kreowania reklam niż Facebook Ads czy AdWords, ale są one ściśle dopasowane do potrzeb użytkowników platformy. Wśród dostępnych opcji znajdziemy tam:

te reklamy składają się wyłącznie z tekstu i wyświetlają się tylko użytkownikom, którzy przeglądają LinkedIna na komputerze, nie są widoczne w urządzeniach mobilnych. To krótkie informacje, które można zobaczyć na górnym pasku na stronie - zaraz pod menu - lub po prawej stronie od kolumny z aktualnościami.

ten model reklamy pozwala na umieszczanie zarówno jednej grafiki, jak i całej ich karuzeli, a nawet krótkiego materiału wideo. Jest wyświetlany w aktualnościach, czyli na głównej tablicy LinkedIna, więc dociera do wszystkich użytkowników, również tych, wchodzących na serwis z poziomu aplikacji mobilnej.

to typ spersonalizowanej reklamy, zmieniającej się dla każdego użytkownika, który ją wyświetla. Jest połączeniem obrazu i tekstu, ale w momencie przeglądania pobiera zdjęcie i imię aktualnego odbiorcy, dzięki czemu każdy może zobaczyć w niej informacje ze swojego profilu.

takie komunikaty trafiają bezpośrednio do skrzynek odbiorczych użytkowników. Mają oznaczenie, że są sponsorowane, ale dostają się pomiędzy wiadomości od kontaktów na LinkedInie, dzięki czemu często są odczytywane przez odbiorców.

Dla kogo są reklamy na LinkedIn?

LinkedIn jest portalem, na którym można uzyskać wiele informacji na temat kompetencji, wykształcenia i doświadczenia zawodowego użytkowników. Jest to największa w tej chwili baza specjalistów z różnych dziedzin, dlatego kampanie prowadzone na tym serwisie są najlepszym wyborem dla rekruterów. Jeśli szukasz pracowników, tam właśnie możesz umieścić reklamę, która dotrze do odbiorców spełniających warunki z ogłoszenia rekrutacyjnego. Jest to portal biznesowy, więc wykupienie reklamy o takim charakterze właśnie na LinkedInie jest bardziej profesjonalne niż organizacja podobnych kampanii na Facebooku czy Instagramie.

LinkedIn jest też przestrzenią do reklamy dla firm nastawionych na transakcje B2B, a więc współpracę z innymi podmiotami gospodarczymi. Dzięki kampaniom prowadzonym na takim właśnie portalu masz szansę od razu skierować odbiorców na profil, który jest wizytówką Twojej firmy i zawiera wszelkie informacje potrzebne potencjalnemu partnerowi biznesowemu. 

Z reklam LinkedIn będziesz też czerpać korzyści, jeśli w Twojej ofercie znajdują się kursy, szkolenia i warsztaty, czyli w przypadku, gdy działasz w branży doskonalenia zawodowego i poszerzania kompetencji. LinkedIn Ads pomoże Ci dotrzeć wyłącznie do osób, których profil zawodowy sugeruje, że mogą być zainteresowane Twoimi produktami.