Umocnimy Twój biznes.
Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo.
Sklik Ads
Pozwól się zauważyć na Sklik Ads.
specyfiki rynku
specjaliści
DOŚWIADCZENIE
podejście
Wykorzystaj potencjał Sklika.
Są kraje, w których używa się alfabetu romańskiego, w których Google nie jest liderem wyszukiwarek. Tym krajem są Czechy. Korzystając z możliwości, jakie daje sieć reklamowa Seznam, możesz dotrzeć ze swoją reklamą do prawie 90% użytkowników czeskiego internetu.Szybkie i skuteczne rezultaty.
System reklamowy Sklik jest bardzo podobny do Google Ads, jego dużą zaletą jest łatwiejsza konfiguracja i lepsza jakość partnerów w sieci reklamowej. Za pomocą sieci partnerskiej masz możliwość wyświetlania reklam tekstowych lub graficznych w tysiącach czeskich witryn internetowych.Wiele możliwości ekspozycji marki.
Sklik umożliwia reklamowanie się w wielu miejscach. Możesz stworzyć kampanie w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej, jak również kampanie remarketingowe. Reklama PPC w Sklik pozwala dotrzeć do tysięcy nowych odbiorców, których jeszcze nie znałeś. Promowanie poprzez Sklik może znacznie przybliżyć Cię do celu, jakim jest zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.Pełna kontrola nad inwestowanym kapitałem.
W Skliku płaci się tylko za wyniki, w tym przypadku kliknięcia lub obejrzenia, co daje dużą kontrolę nad ponoszonymi kosztami. Można też w łatwy sposób podejrzeć postępy kampanii. Sklik udostępnia firmom statystyki, w których zawarte są takie informacje, jak m.in. liczba kliknięć czy liczba zakupów.Zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku Czeskim.
Dzięki internetowej platformie Sklik, czeski portal internetowy i wyszukiwarka Seznam.cz oferuje mocną alternatywę dla Google Ads. Za sprawą rozległej oraz wysokiej jakości sieci partnerskiej jest szczególnym miejscem dla reklamodawców, dla których celem jest zwiększenie rozpoznawalności swojej marki na rynku czeskim. Zwiększając zasięg, masz szansę na zwiększenie przychodów z prowadzonych na tym rynku działań.

- Docieraj dalej niż Google — Powiększ liczbę odbiorców Twojej strony. Pozyskaj tych, o których istnieniu jeszcze nie wiedziałeś.
- Wyprzedź konkurencję — Skorzystaj z alternatywy dla Google Ads. Bądź pierwszy i dotrzyj do osób z intencją zakupową, do których nie dociera konkurencja.
- Dbaj o gości — Dzięki możliwościom działań remarketingowych, jakie oferuje Sklik, możesz skutecznie docierać do osób, które odwiedziły Twoją stronę, ale nie dokończyły zakupu/rejestracji.
Zbieramy informacje dotyczące Twoich oczekiwań wobec działań Sklik, oraz tego, jak postrzegasz swoją firmę/markę.
Po przeanalizowaniu briefu oraz przeprowadzeniu analizy możliwości reklamowych w Skliku, budujemy spersonalizowaną strategię.
Po wspólnej akceptacji strategii przechodzimy do wdrożenia działań oraz sprawdzenia, czy kampanie są poprawnie skonfigurowane.
Prawidłowe wdrożenie kampanii to tylko początek. Na dalszym etapie dokonujemy regularnej optymalizacji, tak aby przewyższać założone cele.
Uzyskane wyniki oraz zbiór możliwości doskonalenia działań zbieramy w jeden zbiorczy raport, który otrzymujesz na koniec każdego miesiąca.
Zbieramy informacje dotyczące Twoich oczekiwań wobec działań Sklik, oraz tego, jak postrzegasz swoją firmę/markę.
Po przeanalizowaniu briefu oraz przeprowadzeniu analizy możliwości reklamowych w Skliku, budujemy spersonalizowaną strategię.
Po wspólnej akceptacji strategii przechodzimy do wdrożenia działań oraz sprawdzenia, czy kampanie są poprawnie skonfigurowane.
Prawidłowe wdrożenie kampanii to tylko początek. Na dalszym etapie dokonujemy regularnej optymalizacji, tak aby przewyższać założone cele.
Uzyskane wyniki oraz zbiór możliwości doskonalenia działań zbieramy w jeden zbiorczy raport, który otrzymujesz na koniec każdego miesiąca.
możemy dla Ciebie zrobić.

Czym jest Seznam.cz?
Czy połączenie Google Ads i Sklik Ads przynosi efekty?
Sklik Ads jakie są rodzaje reklam?
Reklamy te pojawiają się w wynikach wyszukiwania Seznam.cz.
Korzystając z tego typu reklamy odsyłasz klientów bezpośrednio do produktu, który szukają.
Możesz skorzystać z reklam połączonych, które składają się zarówno z tekstu, jak i grafiki.
Rozwiązanie zwiększające sprzedaż i świadomość marki.
Jest szczególnym rodzajem reklamy graficznej. Otacza go treść na stronach internetowych.
Lider w zwiększaniu świadomości marki w dzisiejszych czasach, generuje emocje i jest łatwy do zapamiętania.
Pojawienie się w tym miejscu reklamy generuje większe stawki CPC, ale jest jednocześnie gwarancją szerokiego zasięgu.
Za jego pomocą możesz wyświetlić reklamę zawierającą produkty wraz ze zdjęciem i ceną, które odwiedzający obejrzeli w Twoim sklepie, ale nie dokonali zakupu. Warunek? Twój sklep musi zawierać minimalnie 50 produktów (dodatek oferowany przez Zboží.cz).