darmowa konsultacja

Umocnimy Twój biznes.

Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo. 

Microsoft Ads

Pozwól sobie wyprzedzić konkurencję.

Zbuduj mocną pozycję w wyszukiwarkach i sieci reklamowej Microsoft, prężne rozwijającej się alternatywie dla Google Ads.

Microsoft Ads
Microsoft Ads
ZNAJOMOŚĆ SPECYFIKI RYNKU​
MIĘDZYNARODOWE DOŚWIADCZENIE​​
dopasowana strategia

Wykorzystaj potencjał Microsoft.

Pozwól się zauważyć szerokiemu gronu użytkowników aż trzech wyszukiwarek, przy użyciu jednego narzędzia reklamowego. System reklamowy Microsoft Ads umożliwia docieranie do klientów w: Bing, Yahoo!, DuckDuckGo, sieci reklamowej Microsoft Audience Network oraz MSN, stanowiącym zestaw serwisów informacyjnych. Dzięki temu dotrzesz do szerokiej grupy odbiorców, nieznających jeszcze Twojej marki.

Kontroluj w pełni wydatki i wyniki.

W systemie Microsoft Ads opłaty pobierane są tylko za kliknięcia, a kampanie funkcjonują w ramach zdefiniowanych budżetów dziennych. Szereg dostępnych statystyk daje szerokie spektrum monitorowania wyników i postępów kampanii.

Inwestuj w tańsze reklamy.

Średnie CPC (koszt kliknięcia) dla reklamy Bing jest o 25% niższy niż w Google Ads. Z czego to wynika? W sieciach wyszukiwania Microsoft nie ma tylu reklamodawców, co w Google. To w głównej mierze dzięki temu reklama Bing Ads jest tania. Z łatwością można zagospodarować swoją przestrzeń w Bing Ads i stać się jednym z liderów wśród reklamodawców w sieci wyszukiwania Microsoft.

Wykorzystaj potencjał ekspansji zagranicznej.

Bing jest drugą najpopularniejszą na świecie wyszukiwarką zaraz po Google. Jej udział w europejskim rynku, razem z siostrami z rodziny Microsoft – Yahoo! i DuckDuckGo, wynosi aż 11% dla wyszukiwań za pośrednictwem komputera. System Microsoft Advertising umożliwia zbudowanie silnej pozycji w tej szerokiej grupie odbiorców na rynkach zagranicznyc,h przy niższej konkurencji i kosztach z tytułu prowadzonych kampanii.

Postaw na kompatybilność.

Jeśli korzystasz już z Google Ads lub Facebook Ads z łatwością możesz zaimportować swoje kampanie do systemu Microsoft Ads, dzięki czemu zaoszczędzisz czas i szybko wdrożysz skuteczne i sprawdzone rozwiązania.

Microsoft Ads
Microsoft Ads

Dlaczego warto?

System reklamowy Microsoft Adwords ze swoją rodziną sieci wyszukiwania stanowi bardzo wartościowe pole działania dla reklamodawców. Sieci reklamowe Microsoft odnotowały 110% wzrost liczby kliknięć rok do roku. Spośród użytkowników wyszukiwarki Bing aż 55% korzysta z niej w celu wyszukiwania produktów, a 38% dla poznawania nowych brandów.

Sprzedawaj więcej.

Dzięki szerokiej i stale rozwijanej gamie narzędzi reklamowych dostępnych na platformie Microsoft Ads wychodzimy naprzeciw osobom z intencją zakupową, skutecznie budujemy świadomość marki dzięki kampaniom zasięgowym i przywracamy zainteresowanie zakupem działaniami remarketingowymi.
Microsoft Ads

Formaty reklam.

System reklamowy Microsoft Ads jest tożsamy do Google Ads. Za jego pośrednictwem możemy:
rozważne działania
Powiększ swój zasięg i zyskaj nowych klientów.
1
Analiza
Szczegółowo analizujemy branżę, klientów, konkurencję i Twój biznes.
Analiza
2
Strategia
Na podstawie zebranych danych kreujemy strategię, definiujemy komunikację, dobieramy narzędzia reklamowe i tworzymy kampanie.
Strategia
3
Optymalizacja
Od samego początku analizujemy działania, optymalizujemy kampanie aby osiągać jak najlepsze wyniki.
Optymalizacja
4
Efekty
Przedstawiamy je w cyklicznych raportach, wraz z planem na dalsze działania.
Efekty
5
Skalowanie
Rozwijamy efektywne działania i wdrażamy nowe rozwiązania dla stałej poprawy wyników.
Skalowanie
1
Analiza
Szczegółowo analizujemy branżę, klientów, konkurencję i Twój biznes.
Analiza
2
Strategia
Na podstawie zebranych danych kreujemy strategię, definiujemy komunikację, dobieramy narzędzia reklamowe i tworzymy kampanie.
Strategia
3
Optymalizacja
Od samego początku analizujemy działania, optymalizujemy kampanie aby osiągać jak najlepsze wyniki.
Optymalizacja
4
Efekty
Przedstawiamy je w cyklicznych raportach, wraz z planem na dalsze działania.
Efekty
5
Skalowanie
Rozwijamy efektywne działania i wdrażamy nowe rozwiązania dla stałej poprawy wyników.
Skalowanie
Microsoft Ads
Reklamy produktowe w Bing mają nawet o 45% wyższy CTR niż w Google. Jest to możliwe, ponieważ Bing współpracując z Amazon, OfferUp i GumTree rozszerzył możliwości wyszukiwania swoich reklam poza wyszukiwarką. W ten sposób dociera do ponad jednej trzeciej wszystkich wyszukiwań sklepów internetowych. Skorzystaj z potencjału Bing Ads już dziś!
Sebastian Jastrzębski
Team Leader SEM Ads
baza wiedzy

Czym jest wyszukiwarka Bing?

Wyszukiwarka Bing, funkcjonująca od 2009 roku, na początku swojego istnienia stanowiła część składową portalu MSN – zespołu serwisów informacyjnych, udostępnianych przez Microsoft. Zanim jednak osiągnęła pełną niezależność, stanowiła też część Microsoft Live, obecnie serwisu Outlook, który składa się z poczty elektronicznej, kalendarza, kontaktów i zadań.

Czy warto łączyć systemy Google Ads i Bing Ads?

Równoczesne korzystanie z obydwu systemów reklamowych jest korzystne z punktu widzenia reklamodawców. Dzięki obecności w obu serwisach reklamodawcy trafiają do obu odrębnych grup odbiorców, nie pomijając żadnej z nich. Dzięki działaniu łączącemu oba systemy, mamy możliwość dotarcia do możliwie najszerszego grona odbiorców. Kompatybilność systemu reklamowego Microsoft Ads z Google Analytics daje nam możliwość porównywania statystyk z obu systemów w jednym narzędziu analitycznym.

Docieraj do klientów tam gdzie się znajdują.

Z tytułu powszechności wykorzystywania oprogramowania Microsoft w firmach i korporacjach, w których jednocześnie firmowe zabezpieczenia uniemożliwiają korzystanie z wyszukiwarki Google Chrome, wyszukiwarka Bing stanowi podstawowe narzędzie przeglądania internetu przez pracowników korporacyjnych.

Unikatowe funkcjonalności.

Wyszukiwarka Bing wyposażona jest w szereg przydatnych funkcji w postaci wyszukiwania za pośrednictwem obrazu czy głosu. Daje również bezpłatny dostęp online do pakietu Office oraz sieci serwisów informacyjnych MSN.

Przykładowe reklamy.

Rodzaje reklam.

Reklamy tekstowe

Wyświetlają się w wynikach wyszukiwania w odpowiedzi na zapytania użytkowników.

Reklamy produktów

Wyświetlają konkretne produkty, wraz z opisem nad wynikami wyszukiwania, odsyłając bezpośrednio na podstronę produktową.

Dynamiczne reklamy tekstowe

Odpowiadają na zapytania użytkowników w sieci wyszukiwania na podstawie treści witryny.

Reklamy natywne Microsoft Audience Ads

Reklamy banerowe wyświetlane w sieci partnerskiej oraz MSN, wkomponowane w treść serwisu.

Reklamy aplikacji

Reklamy zachęcające do instalacji aplikacji.

Reklamy multimedialne

Znajdują najskuteczniejsze kombinacje nagłówków, opisów i obrazów, dzięki czemu dopasowują się do wyszukiwań użytkowników.