Umocnimy Twój biznes.
Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo.
Microsoft Ads
Pozwól sobie wyprzedzić konkurencję.
Zbuduj mocną pozycję w wyszukiwarkach i sieci reklamowej Microsoft, prężne rozwijającej się alternatywie dla Google Ads.

Wykorzystaj potencjał Microsoft.
Pozwól się zauważyć szerokiemu gronu użytkowników aż trzech wyszukiwarek, przy użyciu jednego narzędzia reklamowego. System reklamowy Microsoft Ads umożliwia docieranie do klientów w: Bing, Yahoo!, DuckDuckGo, sieci reklamowej Microsoft Audience Network oraz MSN, stanowiącym zestaw serwisów informacyjnych. Dzięki temu dotrzesz do szerokiej grupy odbiorców, nieznających jeszcze Twojej marki.
Kontroluj w pełni wydatki i wyniki.
W systemie Microsoft Ads opłaty pobierane są tylko za kliknięcia, a kampanie funkcjonują w ramach zdefiniowanych budżetów dziennych. Szereg dostępnych statystyk daje szerokie spektrum monitorowania wyników i postępów kampanii.
Inwestuj w tańsze reklamy.
Średnie CPC (koszt kliknięcia) dla reklamy Bing jest o 25% niższy niż w Google Ads. Z czego to wynika? W sieciach wyszukiwania Microsoft nie ma tylu reklamodawców, co w Google. To w głównej mierze dzięki temu reklama Bing Ads jest tania. Z łatwością można zagospodarować swoją przestrzeń w Bing Ads i stać się jednym z liderów wśród reklamodawców w sieci wyszukiwania Microsoft.
Wykorzystaj potencjał ekspansji zagranicznej.
Bing jest drugą najpopularniejszą na świecie wyszukiwarką zaraz po Google. Jej udział w europejskim rynku, razem z siostrami z rodziny Microsoft – Yahoo! i DuckDuckGo, wynosi aż 11% dla wyszukiwań za pośrednictwem komputera. System Microsoft Advertising umożliwia zbudowanie silnej pozycji w tej szerokiej grupie odbiorców na rynkach zagranicznyc,h przy niższej konkurencji i kosztach z tytułu prowadzonych kampanii.
Postaw na kompatybilność.
Jeśli korzystasz już z Google Ads lub Facebook Ads z łatwością możesz zaimportować swoje kampanie do systemu Microsoft Ads, dzięki czemu zaoszczędzisz czas i szybko wdrożysz skuteczne i sprawdzone rozwiązania.
Dlaczego warto?
System reklamowy Microsoft Adwords ze swoją rodziną sieci wyszukiwania stanowi bardzo wartościowe pole działania dla reklamodawców. Sieci reklamowe Microsoft odnotowały 110% wzrost liczby kliknięć rok do roku. Spośród użytkowników wyszukiwarki Bing aż 55% korzysta z niej w celu wyszukiwania produktów, a 38% dla poznawania nowych brandów.
Sprzedawaj więcej.
Formaty reklam.
- Kampanie reklamowe — prowadzenie skutecznych kampanii banerowych, zwiększające świadomość marki oraz ruch w sklepie.
- Dotarcie od użytkowników — odpowiadanie na potrzeby użytkowników w trzech sieciach wyszukiwania dzięki linkom sponsorowanym.
- Promowanie — promowanie swoich produktów w reklamach produktowych.
- Remarketing — prowadzenie działań remarketingowych skłaniających użytkowników do powrotu do naszej witryny i finalizacji transakcji.
możemy dla Ciebie zrobić.

Czym jest wyszukiwarka Bing?
Wyszukiwarka Bing, funkcjonująca od 2009 roku, na początku swojego istnienia stanowiła część składową portalu MSN – zespołu serwisów informacyjnych, udostępnianych przez Microsoft. Zanim jednak osiągnęła pełną niezależność, stanowiła też część Microsoft Live, obecnie serwisu Outlook, który składa się z poczty elektronicznej, kalendarza, kontaktów i zadań.
Czy warto łączyć systemy Google Ads i Bing Ads?
Równoczesne korzystanie z obydwu systemów reklamowych jest korzystne z punktu widzenia reklamodawców. Dzięki obecności w obu serwisach reklamodawcy trafiają do obu odrębnych grup odbiorców, nie pomijając żadnej z nich. Dzięki działaniu łączącemu oba systemy, mamy możliwość dotarcia do możliwie najszerszego grona odbiorców. Kompatybilność systemu reklamowego Microsoft Ads z Google Analytics daje nam możliwość porównywania statystyk z obu systemów w jednym narzędziu analitycznym.
Docieraj do klientów tam gdzie się znajdują.
Z tytułu powszechności wykorzystywania oprogramowania Microsoft w firmach i korporacjach, w których jednocześnie firmowe zabezpieczenia uniemożliwiają korzystanie z wyszukiwarki Google Chrome, wyszukiwarka Bing stanowi podstawowe narzędzie przeglądania internetu przez pracowników korporacyjnych.
Unikatowe funkcjonalności.
Wyszukiwarka Bing wyposażona jest w szereg przydatnych funkcji w postaci wyszukiwania za pośrednictwem obrazu czy głosu. Daje również bezpłatny dostęp online do pakietu Office oraz sieci serwisów informacyjnych MSN.
Rodzaje reklam.
Wyświetlają się w wynikach wyszukiwania w odpowiedzi na zapytania użytkowników.
Wyświetlają konkretne produkty, wraz z opisem nad wynikami wyszukiwania, odsyłając bezpośrednio na podstronę produktową.
Odpowiadają na zapytania użytkowników w sieci wyszukiwania na podstawie treści witryny.
Reklamy banerowe wyświetlane w sieci partnerskiej oraz MSN, wkomponowane w treść serwisu.
Reklamy zachęcające do instalacji aplikacji.
Znajdują najskuteczniejsze kombinacje nagłówków, opisów i obrazów, dzięki czemu dopasowują się do wyszukiwań użytkowników.