SEO - Pozycjonowanie lokalne
Pokaż się klientom z Twojej okolicy.
Pozycjonowanie lokalne to Twoja szansa na zyskanie pokaźnego grona nowych klientów. Zajmij wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania na frazy związane z miejscowością lub regionem, w jakim działasz i dotrzyj zarówno do osób, które tam mieszkają, jak i turystów potrzebujących skorzystać z Twojej usługi.
Daj się szybko znaleźć i poznać.
W ramach lokalnego SEO dodamy wizytówkę Twojej firmy do Google i uwidocznimy ją na mapie. Dzięki temu Twoi potencjalni klienci odnajdą Twoją firmę i za jednym kliknięciem zyskają adres, numer telefonu i link do strony, czyli wszystkie informacje, których potrzebują, by się z Tobą skontaktować i do Ciebie dotrzeć. To prostota, którą docenią.Pokonaj konkurencję i zwiększ zyski.
Konkurencja nie śpi. Zacznij kampanię pozycjonowania lokalnego już teraz i zdobądź pozycje w Google, które w innym wypadku zajmą pozostałe firmy z Twojego regionu. Pokaż się potencjalnym klientom i przekonaj do swojej oferty, odbierając ich bezpośredniej konkurencji.Zbuduj świadomość i rozpoznawalność swojej firmy w okolicy.
Im częściej odbiorcy zetkną się z Twoją stroną i nazwą Twojej firmy w Internecie, tym większa szansa, że ją zapamiętają i kiedy tylko będą potrzebować usługi, jaką świadczysz, odezwą się. Lokalne pozycjonowanie to doskonały sposób, by zbudować świadomość swojej marki w okolicy i zwiększyć jej rozpoznawalność. Stanowi dopełnienie dla tradycyjnego marketingu szeptanego.Poznaj historie klientów zadowolonych z efektów naszego lokalnego SEO
Lokalne pozycjonowanie to Twoja szansa na efektowne zwiększenie zysków.
Jeśli więc zastanawiasz się, w jaki marketing zainwestować, znasz już odpowiedź! SEO przyniesie Ci wymiernie i długotrwałe korzyści – większą liczbę klientów i rozpoznawalność na miejscowym rynku, które szybko przełożą się na większe zyski.
Co zrobimy dla Ciebie w ramach pozycjonowania lokalnego?
Audyt SEO
To pierwszy i kluczowy etap w całym procesie lokalnego pozycjonowania. Dzięki audytowi dokładnie poznamy parametry Twojej strony, sprawdzimy jej aktualną widoczność w wyszukiwarce i zlokalizujemy ewentualne błędy wymagające naprawy. Przyjrzymy się także działaniom Twojej konkurencji.
Strategia SEO
To moment, w którym – mając konkretną wiedzę pozyskaną wcześniej z audytu – planujemy przyszłe działania, dzięki którym poprawimy widoczność Twojej strony w Google. Ustalimy też, kiedy wdrażać poszczególne rozwiązania tak, by uzyskane pozycje utrzymać przez długi czas i przełożyć je na wymierne efekty biznesowe. W strategii uwzględnimy oczywiście charakter Twojej działalności – to, czy świadczysz usługi wyłącznie w tej konkretnej miejscowości, czy zależy Ci też na sprzedaży online.
Dobór fraz kluczowych
Pozycjonowanie lokalne, jak sama nazwa wskazuje, wymaga skupienia się na ściśle określonym obszarze geograficznym i zbudowania pozycji w Google na podstawie zapytań odnoszących się do tego obszaru, najczęściej miejscowości czy nawet dzielnicy w danym mieście. Przygotujemy zestaw różnorodnych fraz kluczowych, odzwierciedlających realne zapytania Twoich potencjalnych klientów. Przykład? „kwiaciarnia Kraków” lub „dobry dentysta Gdańsk”. Nie pominiemy również keywordów związanych z frazami „godziny otwarcia”, „czynne w niedzielę”, czy „blisko mnie”.
Optymalizacja on-site
Jednym z pierwszych etapów pozycjonowania lokalnego jest zoptymalizowanie Twojej strony WWW – tak, by spełniała wymogi narzucone przez wyszukiwarkę i przypodobała się robotowi Google. Do najważniejszych elementów takiej optymalizacji należy sprawdzenie i przeredagowanie tytułów podstron, opisów na stronie, adresów URL i nagłówków, znaczników ALT i linkowania wewnętrznego, a także dostosowanie strony do urządzeń mobilnych. Już teraz wykorzystamy dobrane wcześniej frazy kluczowe.
Nie musisz tworzyć nowych tekstów na stronę samodzielnie. Wykorzystaj nasz copywriting SEO!
Działania off-site
Aby lokalne SEO przyniosło efekty, jakich chcemy, musimy uwzględnić w nim przemyślane i sprawdzone działania off-site.
- To przede wszystkim pozyskanie wartościowych linków ze sprawdzonych źródeł, czyli link building. Takie linki budują autorytet witryny w oczach Google i pozwalają na dotarcie do nowych klientów. Wykorzystamy do tego m.in. lokalne serwisy tematyczne, miejscowe portale informacyjne i katalogi firm w regionie.
- W ramach działań off-site stworzymy i zoptymalizujemy wizytówkę Twojej firmy w Google Moja Firma. Dzięki niej potencjalni klienci trafią na Ciebie, przeglądając mapę okolicy i będą mogli się z Tobą skontaktować za pomocą dosłownie kilku kliknięć.