Wdrożenie i konfiguracja Google Analytics 4
Pozwól sobie na gotowość.


szkolenia
realizacja
Zachowaj bezpieczeństwo danych.
Wdrożenie GA4 jest odpowiedzią na zmieniające się przepisy dotyczące prywatności użytkowników w Internecie. System pozwala m.in. na usuwanie adresów IP użytkowników oraz wyłączenie gromadzenia danych w konkretnych lokalizacjach i urządzeniach.
Poznaj dokładniejsze śledzenie zachowań.
Tworzenie niestandardowych raportów z danymi, które często musieliśmy porównywać w kilku raportach. Google Analytics 4 pozwala nam na utworzenie własny raportów zawierających do 50 metryk. W jednym miejscu możesz analizować customer journey niezależnie od tego, z jakich kanałów pochodzą klienci, czy korzystają z laptopa, tabletu, telefonu komórkowego czy aplikacji.
Zwiększ dokładność danych.
Analizowanie danych w nowym Analyticsie odbywa się bez próbkowania danych, a to oznacza, że będziesz mógł analizować dane bez obawy o to, że są tylko częścią całości. Korzystając z dokładnych danych, jesteś w stanie lepiej podejmować swoje decyzje biznesowe.
Poznaj nowe możliwości panelu.
Przejście do nowego panelu administracyjnego w narzędziu to nie lada wyzwanie, zwłaszcza jeżeli jesteś przyzwyczajony do poprzedniej wersji. Wdrażając usługę zapewniamy również szkolenie z poruszanie się oraz obsługę panelu administracyjnego, tak by przejście było płynne i nie stawiało żadnych problemów w analizowaniu danych.
Zobacz, co polecamy zrobić >
Czy warto aktualnie przechodzić na nową wersję Analytics’a?
Oczywiście, że tak! Nowa wersja stała się oficjalnym oraz rekomendowanym narzędziem do analityki internetowej, zarówno witryn jak i aplikacji mobilnych. Google już nawet ogłosiło oficjalną datę, kiedy Universal Analytics zaprzestanie agregowania nowych danych, a wgląd do nich będzie możliwy tylko do końca 2023 roku. Dodatkowo im szybciej przejdzie się na nową wersję panelu administracyjnego, tym szybciej się do niego przyzwyczai oraz odkryje nowe możliwości analityczne!
Wdrażając z nami Google Analytics 4:
Przeprowadzimy dedykowane szkolenie z obsługi narzędzia oraz poruszania się po panelu administracyjnym. Stworzymy niestandardowe raporty oraz metryki, które przełożą się zarówno na wzbogacenie analizowanych danych, urozmaicą tworzone raporty oraz pomogą lepiej zrozumieć zachowanie użytkowników jak i zainteresowanie poszczególnymi produktami.Wdrożenie Google Analytics 4, to…
Szereg zmian, pomagających skuteczniej analizować dane. To także lepsze spojrzenie na dane, dzięki tworzeniu zaawansowanych i niestandardowych raportów. Google wdrożyło również funkcjonalność Machine Learning, które wykorzystuje algorytmy do uzupełniania danych, które są ograniczane przez różne systemy lub aplikacje.możemy dla Ciebie zrobić.

Analitycs Team Leader
Jaki model atrybucji jest stosowany w raportach?
Możesz samodzielnie wybrać model atrybucji. Należy jednak pamiętać, że wybrany model będzie obowiązywał we wszystkich raportach znajdujących się w panelu. Zmiana modelu wpłynie również na dane historyczne!
Czy Google Analytics jest płatny?
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi w tej kwestii. Chodź podstawowa wersja Google Analytics 4 jest w pełni bezpłatna, to z czasem mogą pojawić się limity w ilości przesyłanych danych do narzędzia. Jednak, aby osiągnąć je trzeba prowadzić naprawdę duży serwis internetowy.
Czym Google Analytics 4 różni się od Universal Analytics?
Istnieje bardzo dużo różnic pomiędzy tymi systemami. Zaczynając od czytelniejszego interfejsu z rozbudowanymi raportami, wraz z danymi gromadzonymi wokół użytkownika. Kończąc na nowych współczynnikach oraz automatycznej funkcji odfiltrowywania ruchu spamowego na koncie.
Dlaczego w nowej wersji dostępnych jest tak mało raportów?
Google z wprowadzeniem nowej wersji Analyticsa postawiło na elastyczność oraz personalizację. Zatem jeżeli potrzebujemy konkretnego raportu z danymi, będziemy musieli go najpierw samodzielnie skonfigurować.
Jak długo trwa wdrożenie konfiguracji Google Analytics 4?
Czy można przenieść dane z GA Universal do GA4?
Istnieje taka możliwość, by przenieść dane z poprzedniej wersji, jednak będzie to wymagało przesłania danych do BigQuery i odpowiednie zmapowanie ich w GA4. Innej możliwości na chwilę obecną nie ma.