darmowa konsultacja

Umocnimy Twój biznes.

Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo. 

Audyt Google Ads

Pozwól sobie sprawdzić skuteczność Twoich kampanii.

Sprawdź czy prowadzone działania odpowiadają Twoim celom biznesowym z audytem konta Google Ads.

Audyt Google Ads
Audyt Google Ads
zrozumiały
język
skuteczne wdrożenia zaleceń
doświadczenie w prowadzeniu audytów

Uzyskuj lepsze efekty kampanii reklamowych.

Przeprowadzimy audyt Twojego konta reklamowego i wskażemy te obszary, które warto rozwijać, jak również te, wobec których lepiej ograniczyć inwestowanie budżetu. Przeanalizujemy kilkadziesiąt zmiennych, dzięki czemu otrzymasz dokładne wytyczne na temat rozwiązań, które mogą poprawić efektywność Twoich reklam Google Ads.

 

Pozyskuj konwersje taniej.

Przeanalizujemy Twoje dotychczasowe ustawienia kampanii, połączenia z innymi usługami, wdrożenia kodów, importowanie celów, a także skuteczność Twoich reklam na tle konkurencji. Doradzimy, jakie kroki podjąć, by Twoje kampanie generowały wyższy zwrot z inwestycji poniesionej na rzecz Google Ads.

 

Zwiększaj przychody z reklam Google Ads.

Kompleksowo i wnikliwie przeprowadzony audyt konta reklamowego, pozwoli Ci na uszczelnienie Twojego budżetu reklamowego. Nie marnuj pieniędzy na rozwiązania, które nie działają – wskażemy obszary Google Ads, w które warto inwestować, a które dadzą większe możliwości skalowania przychodów z kampanii reklamowych.

 

Rozwijaj firmę korzystając z wiedzy ekspertów.

W ramach prowadzonego przez nas audytu konta Google Ads, otrzymasz nie tylko rekomendacje, dotyczące segmentów, które warto rozwijać i których warto unikać. Przeanalizujemy także Twoją ofertę, stronę docelową oraz konkurencję. Otrzymasz od nas zalecenia, które pomogą w kompleksowym rozwoju Twojego biznesu – tak w kwestii kampanii reklamowych, jak i UX strony oraz atrakcyjności oferty na tle Twojej konkurencji.

Audyt Google Ads
Audyt konta Google Ads to...

Dlaczego warto?

Audyt to dokument przedstawiający analizę konta Google Ads oraz prowadzonych na nim działań. W analizie odnosimy się do wielu wzorców, standardów, best practices, doświadczenia, znajomości branży oraz know how. Przykładamy także szczególną uwagę do historycznych działań, przeprowadzonych eksperymentów i testów, użytych materiałów, a przede wszystkim wyciąganych wniosków i generowanych wyników.

Wdrożenie zaleceń przedstawionych w audycie to możliwość osiągania większych efektów, przy tym samym lub często nawet mniejszym koszcie. Nic nie ryzykujesz – tylko zyskujesz.

Dlaczego cykliczny audyt działań jest ważny?

Audyt Google Ads

Cykliczność.

Cykliczny audyt daje pewność, że Twoje działania są prowadzone skrupulatnie i zgodnie z trendami zalecanymi przez Google. System Google Ads zmienia się cały czas. Pojawiają się nowe typy kampanii, udoskonalenia, możliwości… Często okazuje się, że bycie na bieżąco daje przewagę nad konkurencją.

Nowe rozwiązania.

Konfrontacja pobudza kreatywność i mobilizuje do działania – audyt konta często niesłusznie jest odbierany jako zarzut wobec osiąganych wyników. Nic bardziej mylnego! Audyt pozwala na konfrontację dwóch różnych podejść i zdań, co owocuje nowymi rozwiązaniami i pomysłami na rozwój konta.

Świeże spojrzenie na konto.

Wnosi nowe pomysły – zauważamy, że często specjaliści, którzy prowadzą konto i osiągają dobre wyniki osiadają na laurach i nie próbują rozwijać konta w innym, świeższym kierunku. Audyt jest odpowiedzią na ten problem.
Jak przebiega proces?

Nadanie dostępu do konta Google Ads i Google Analytics. Pełne dostępy pozwolą nam na przeprowadzenie jakościowego audytu, zawierającego analizę pomiaru konwersji i mikrokonwersji oraz odniesienie się do wyników ze wszystkich źródeł.

1
Proces audytu.
To najobszerniejsza część, w której analizujemy konto, realizację celów, realizację poszczególnych etapów lejka, jakość zasobów oraz działania konkurencji.
2
Prezentacja dokumentu.
Dokument zawiera overview historycznych działań, analizę bieżących działań, podsumowanie oraz orientacyjne estymacje mówiące o tym, jak wdrożenie naszych zaleceń może przełożyć się na wynik konta.
3
Odpowiedzi na pytania.
Pozostajemy otwarci na pytania dotyczące audytu konta, przez kolejne 3 dni robocze - dzięki temu masz możliwość doprecyzować z nami kwestie, które są dla Ciebie niejasne, bądź skonsultować z nami swoje pomysły na dalsze działania.
4
Wdrożenie audytu.
We współpracy z Twoim specjalistą ds. Google Ads lub samodzielnie możemy wdrożyć audyt konta reklamowego, zgodnie z przedstawionym dokumentem. Wdrożenie wykonane przez nas zagwarantuje Ci dobre zrozumienie zastosowanych rekomendacji i ich poprawną implementację.
rozważne działania
Przemyślany proces = sukces.
Kluczem do sukcesu są właściwe narzędzia!
1
Proces audytu
To najobszerniejsza część, w której analizujemy konto, realizację celów, realizację poszczególnych etapów lejka, jakość zasobów oraz działania konkurencji.
Proces audytu
2
Prezentacja dokumentu
Dokument zawiera overview historycznych działań, analizę bieżących działań, podsumowanie oraz orientacyjne estymacje mówiące o tym, jak wdrożenie naszych zaleceń może przełożyć się na wynik konta.
Prezentacja dokumentu
3
Odpowiedzi na pytania
Pozostajemy otwarci na pytania dotyczące audytu konta, przez kolejne 3 dni robocze – dzięki temu masz możliwość doprecyzować z nami kwestie, które są dla Ciebie niejasne, bądź skonsultować z nami swoje pomysły na dalsze działania.
Odpowiedzi na pytania
4
Wdrożenie audytu
We współpracy z Twoim specjalistą ds. Google Ads lub samodzielnie możemy wdrożyć audyt konta reklamowego, zgodnie z przedstawionym dokumentem. Wdrożenie wykonane przez nas zagwarantuje Ci dobre zrozumienie zastosowanych rekomendacji i ich poprawną implementację.
Wdrożenie audytu
1
Proces audytu
To najobszerniejsza część, w której analizujemy konto, realizację celów, realizację poszczególnych etapów lejka, jakość zasobów oraz działania konkurencji.
Proces audytu
2
Prezentacja dokumentu
Dokument zawiera overview historycznych działań, analizę bieżących działań, podsumowanie oraz orientacyjne estymacje mówiące o tym, jak wdrożenie naszych zaleceń może przełożyć się na wynik konta.
Prezentacja dokumentu
3
Odpowiedzi na pytania
Pozostajemy otwarci na pytania dotyczące audytu konta, przez kolejne 3 dni robocze – dzięki temu masz możliwość doprecyzować z nami kwestie, które są dla Ciebie niejasne, bądź skonsultować z nami swoje pomysły na dalsze działania.
Odpowiedzi na pytania
4
Wdrożenie audytu
We współpracy z Twoim specjalistą ds. Google Ads lub samodzielnie możemy wdrożyć audyt konta reklamowego, zgodnie z przedstawionym dokumentem. Wdrożenie wykonane przez nas zagwarantuje Ci dobre zrozumienie zastosowanych rekomendacji i ich poprawną implementację.
Wdrożenie audytu
Audyt Google Ads
Jak wynika z badań, aż 44% konsumentów woli sprzedawców, którzy na podstawie ich preferencji i zachowań z poprzednich zakupów tworzą dla nich bardziej spersonalizowane doświadczenia. Ta tendencja bardzo widoczna jest w reklamach Google Ads. Te, które odnoszą się do preferencji i upodobań użytkownika, mają większy współczynnik konwersji. Wykonaj audyt Google Ads i sprawdź swoje reklamy także pod kątem personalizacji!
Sebastian Jastrzębski
Team Leader SEM Ads
nasze produkty
Sprawdź, co więcej
możemy dla Ciebie zrobić.
baza wiedzy

Czym jest audyt konta Google Ads?

Audyt konta pomaga nam w poznaniu biznesu “od kuchni” oraz informuje o tym, w jakich miejscach kampanie wymagają poprawy oraz jak udoskonalenie poszczególnych obszarów może wpłynąć na wyniki.

Ile trwa przeprowadzenie audytu?

Od nadania dostępów po otrzymanie dokumentu mija ok. 10 dni roboczych. W dalszej kolejności jesteśmy dostępni do doprecyzowania niektórych aspektów przez kolejne 3 dni.

Jakie są pierwsze znaki, że czas na audyt?

Jeśli czujesz, że nie wykorzystujesz potencjału reklam Google Ads, że Twoje konto jest prowadzone w niedbały sposób lub, że Twoje działania nie są nakierowane na cel biznesowy, to czas, by oddać sprawy w nasze ręce.

Czy audyt zawsze przyniesie biznesowe korzyści?

Jeśli konto jest w słabej kondycji, to często nawet najmniejsze zmiany potrafią owocować w duże efekty. Przy analizie kont wykazujących w audycie dobry poziom prowadzonych działań, zazwyczaj potrzeba małych kroków, ostrożności i rozwagi, aby proponowane rozwiązania przyniosły efekty.