Umocnimy Twój biznes.
Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo.
Audyt i wdrożenie narzędzi analitycznych
Pozwól sobie na pełną kontrolę danych.
o profesjonalne narzędzia analityczne.
unikalnych wdrożeń
Zwiększ ilość i jakość agregowanych danych.
Większa ilość danych ilościowych oraz jakościowych pozwoli na szersze spojrzenie na prowadzone działania marketingowe.
Podejmuj decyzje w modelu Data Driven.
Podejmowanie decyzji opartych na danych to jedna z podstawowych korzyści, jaką mogą Ci dać nowoczesne narzędzia analityczne.
Oszczędność zasobów.
Zajmiemy się wdrożeniem narzędzi oraz poprawnym zbieraniem danych, tak byś Ty mógł przeznaczyć swoje zasoby na ich dokładniejszą analizę i wyciąganie wniosków dla rozwoju swojego biznesu.
Maksymalny zwrot z inwestycji.
Konfiguracja narzędzi analitycznych pozwoli Ci wykorzystać funkcjonalności, które poszerzą możliwości optymalizacji Twojej witryny internetowej.
Dobór i poprawna
implementacja narzędzi.
Pozwalają śledzić zachowanie użytkowników na stronie. Dzięki nim możemy badać skuteczność treści na stronie oraz UX strony, a także śledzić skąd pochodzą użytkownicy i jaki jest czas odwiedzin.

Hotjar
Narzędzie online, dzięki któremu dowiesz się, jak zachowują się użytkownicy przeglądający Twoją stronę internetową. Mapy cieplne to obraz badanej strony, wraz z nałożonymi na nią półprzezroczystymi kolorowymi markerami, reprezentującymi kliknięcia. Posiadając raporty z tego narzędzia możemy idealnie zoptymalizować układ elementów na stronie, tak by odpowiadał on wymaganiom użytkowników.

Google Optimize
Darmowe narzędzie od Google, pozwalające na testowanie różnych wersji strony, w celu uzyskania idealnego połączenia jej elementów oraz personalizacji pod względem wielu współczynników.

Adobe Analytics
Jeden z konkurentów narzędzia oferowanego przez Google. Nie notuje tak dużej popularności na rynku, jednak wykorzystują go także liderzy w swoich branżach. Najbardziej interesujące wyróżniki narzędzia, to:
- Przechowuje wszystkie dane od początku korzystania z narzędzia. Google Analytics przechowuje dane przez 25 miesięcy.
- Nie występuje w nim próbkowanie danych.
- Daje możliwość personalizacji menu.

Dynamic Tag Management by Adobe
Dynamiczny menedżer tagów firmy Adobe umożliwia zarządzanie tagami firmy Adobe i innych firm. Odpowiedź firmy Adobe na GTM’a.

CrazyEgg
Narzędzie wprowadzające możliwość śledzenia aktywności użytkowników na stronie. Zebrane dane przedstawia w postaci nakładek na stronie. Widoki, jakie możemy zobaczyć w narzędziu, to mapy ciepła, mapa scrollowania, mapa kliknięć użytkowników czy też nakładka na stronę ukazująca statystyki kliknięć poszczególnych elementów.

Supermetrics
Umożliwia zbieranie danych marketingowych ze wszystkich źródeł, w których prowadzone są działania reklamowe. Narzędzie wysyła je do wybranej przez nas platformy służącej do raportowania, analizowania lub przechowywania.
Nie znalazłeś na liście interesującego Cię narzędzia? Nic straconego – skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy Ci w odpowiedniej instalacji oraz konfiguracji!
Dlaczego wdrożenie narzędzi analitycznych?
możemy dla Ciebie zrobić.

Analitycs Team Leader
Jakie możliwości wprowadza Supermetrics?
Supermetrics to narzędzie, które pozwala wyciągać dane bezpośrednio z paneli reklamowych do arkuszy Google lub Excela danych. Dzięki niemu możemy codziennie pobierać najistotniejsze wskaźniki z kont i analizować je bez potrzeby wchodzenia na konto.
Czy prowadzenie testów A/B jest warte uwagi każdego użytkownika?
Przeprowadzając testy A/B na stronie w szybki sposób zoptymalizujesz stronę pod względem atrakcyjności dla użytkowników. Pozyskane dane nie kłamią, a oparcie się o nie może spowodować znaczny wzrost korzyści dla działalności w internecie.
Dlaczego warto zainstalować Hotjar na stronie?
Dzięki niemu możesz dowiedzieć się, co robią użytkownicy przeglądający stronę. Informacje pozyskane przez to narzędzie pozwolą na dokładniejsze dopasowanie strony do oczekiwań odbiorców oraz szybsze przekonanie ich do podjęcia decyzji zakupowej. Dodatkowo narzędzie to wprowadza mapy cieplne, które obrazują kliknięcia użytkowników na stronie.