Facebook Ads
& Instagram Ads.
Pozwól się polubić.

Postaw na skuteczne i błyskawiczne efekty i sprzedawaj więcej.
certyfikowani specjaliści
transparentność działań
skupieni na efektach
ponad 100 zadowolonych klientów
certyfikowani specjaliści
jawność działań
skupieni na efektach
ponad 100 zadowolonych klientów

Uzyskaj więcej połączeń telefonicznych.

Facebook i Instagram to idealne medium, w którym jesteśmy w stanie zaciekawić klienta produktem i nakłonić do pozostawienia kontaktu w celu uzyskania więcej informacji.

Zwiększ swoją rozpoznawalność.

Kampanie Facebook & Instagram Ads to idealne narzędzie do zwiększania rozpoznawalności Twojej marki lub produktu. Sprawimy, że Twój biznes stanie się bardziej rozpoznawalny w docelowej grupie wyświetlając komunikat nawet 10 razy jednej osobie.

Skorzystaj z najdokładniejszego targetowania.

Platforma Facebooka udostępnia nam najdokładniejszy system targetowania. Możemy docierać do klientów po wieku, płci, ilości dzieci, statusie związku, urządzeniu, częstych podróżach czy miejscu przebywania z dokładnością do 1 km. 

sprawdź historie zadowolonych klientów

Dlaczego Facebook ads & instagram ads

Docieramy do odbiorców po ich
zainteresowaniach.

Przeciętny użytkownik spędza dziennie na Facebooku 58 min, a na Instagramie 53 min. Daje nam to około 2h dziennie aby spróbować zaciekawić potencjalnego użytkownika naszą reklamą.Aby tego dokonać zaczynamy od budowania świadomości istnienia marki, następnie angażujemy kreacją i zachęcamy do przejścia na stronę www, żeby na końcu remarketingiem nakłonić użytkownika do zakupu. W ten sposób nasze działania układają się w lejek sprzedażowy.

zasięg

Używamy Kampanii zasięgowych by zbudować świadomość istnienia marki u największej liczby osób przy najniższym koszcie.

zaangażowanie

Angażujemy pozyskanych wcześniej odbiorców używając kampanii na Ruch na stronę www, Aktywność, Wyświetlenia filmu, Lead Ads, Wysłanie wiadomości.

remarketing

Prowadzimy kampanie skierowane na cele: Konwersje na stronie, Sprzedaż z katalogu, Ruch w firmie.

zasięg
zaangażowanie
remarketing

Używamy Kampanii zasięgowych by zbudować świadomość istnienia marki u największej liczby osób przy najniższym koszcie.

Angażujemy pozyskanych wcześniej odbiorców używając kampanii na Ruch na stronę www, Aktywność, Wyświetlenia filmu, Lead Ads, Wysłanie wiadomości.

Prowadzimy kampanie skierowane na cele: Konwersje na stronie, Sprzedaż z katalogu, Ruch w firmie.

kampanie Facebook ads & instagram ads

Wykorzystaj cały potencjał reklamowy.

Niezależnie od tego jaki jest Twój cel biznesowy, platforma reklamowa Facebooka posiada rodzaje kampanii na wszelkie potrzeby. Od budowania zasięgu, do tworzenia więzi z klientem, aż po domykanie sprzedaży reklamami produktowymi. 

Wykorzystaj całkowicie potencjał tej platformy zamieszczając reklamy na najpopularniejszych placementach jak Instagram Stories, Facebook Feed, Instagram Feed. Poznaj typy kampanii, by lepiej zrozumieć ich możliwości.
nakladka2
nakladka
nakladka
nakladka
nakladka
nakladka
nakladka
nakladka
nakladka
Kampanie zasięgowe
Ruch na stronę
Aktywność
Wyświetlenia filmu
Lead Ads
Wysyłanie wiadomości
Konwersje na stronie
Sprzedaż katalogu
Ruch w firmie
które idealnie sprawdzają się do poinformowania jak największej liczbie osób o naszej marce czy nowym produkcie, przy najniższym koszcie. Ważne aby komunikat wyświetlił się użytkownikowi przynajmniej 4 razy.
Kampania, która kieruje użytkowników na docelową stronę z ofertą lub formularzem zapisu.
Kampania, która ma za zadanie zdobyć polubienia strony, zapisy na wydarzenia lub aktywności dotyczące postów.
Kampania, która wyświetli film w grupie docelowej. Świetne uzupełnienie kampanii YouTube!
Kampanie, które zbierają od grupy docelowej dane jak numery telefonów czy maile.
Kampania, która nakłania użytkowników do bezpośredniego nawiązania konwersacji z marką.
Dzięki analitycznej wtyczce Facebook Pixel możemy optymalizować ruch pod dowolną rzecz, którą chcemy, aby użytkownik na niej wykonał. Może to być wyświetlenie produktu, dodanie do koszyka, rejestracja, zapis na newsletter czy dokonanie zakupu.
Kampania produktowa, w której możemy pokazać asortyment sklepu z obrazkiem ceną czy aktualną promocją.
Kampania, dzięki której zwiększymy ruch w sklepie stacjonarnym.

prowadzisz już kampanie reklamowe?

rozważne działania

Strategia szyta na miarę. Twoją miarę.

Kluczem do sukcesu jest dobrze zaplanowany proces. 
1
Analiza

Na podstawie wypełnionego briefu i naszej analizy odbiorców tworzymy odpowiednie persony i grupy.

Analiza
2
strategia

Dzięki wykonanej analizie tworzymy strategię dla Twojej firmy oraz tworzymy kampanie reklamowe.

strategia
3
kreacja

Tworzymy odpowiedni key visual do wszystkich grup.

kreacja
4
optymalizacja

Stworzone reklamy stale doskonalinmy. Monitorujemy efekty, ulepszamy kampanie, analizujemy działania konkurencji. Wszystko po to, żeby osiągać jak najlepsze wyniki.

optymalizacja
5
efekt

Przedstawiamy w raportach efekty naszych działań wraz z planem na dalsze działania.

efekt
1
Analiza

Na podstawie wypełnionego briefu i naszej analizy odbiorców tworzymy odpowiednie persony i grupy.

Analiza
2
Strategia

Na podstawie analizy tworzymy strategię dla Twojej firmy oraz tworzymy kampanie reklamowe.

Strategia
3
kreacja

Tworzymy key visual do wszystkich grup.

kreacja
4
Optymalizacja

Stworzone reklamy stale doskonalimy. Monitorujemy efekty, ulepszamy kampanie, analizujemy działania konkurencji. Wszystko po to, żeby osiągać jak najlepsze wyniki.

Optymalizacja
5
Efekt

Przedstawiamy w raportach efekty naszych działań wraz z planem na dalsze działania.

Efekt
spersonalizowane reklamy

Grafika, której nie przescrollujesz obojętnie.

Na Facebooku i Instagramie mamy dosłownie kilka sekund by zaintrygować odbiorcę. Króluje tu kreacja, którą będziemy wyświetlać potencjalnemu klientowi. Musi ona być na tyle ciekawa i wartościowa, by użytkownik zatrzymał się na chwilę, a nie przeglądał dalej swój newsfeed, czy kolejne stories. 
 
Get Noticed Agency dzięki własnemu działowi graficznemu, dostarcza grafiki, które przyciągają uwagę i angażują użytkowników. Uwzględniamy Twój branding, tworząc spersonalizowany key visual, spajający kampanie reklamowe na wszystkich kanałach.

baza wiedzy

Facebook Ads

Facebook Ads to narzędzie, które pozwala na wyświetlanie reklam użytkownikom mediów społecznościowych. Wbrew nazwie umożliwia ono prowadzenie kampanii nie tylko na samym Facebooku, ale też na Messengerze, Instagramie oraz w Audience Network, czyli sieci aplikacji, które współpracują z tym społecznościowym gigantem. FB Ads umożliwia tworzenie niezwykle prostych, ale też bardziej skomplikowanych i ciekawszych reklam, które przekładają się na większą świadomość marki i wyższą sprzedaż.

Co zyskasz dzięki Facebook Ads

Kampania reklamowa na FB pozwala na dużą dowolność w doborze celu reklamy. Co za tym idzie, różne mogą też być efekty kampanii prowadzonych przez system Facebooka. Dzięki temu możesz skorzystać na reklamach zarówno jeśli masz już znaną markę o ugruntowanej opinii na rynku, jak i w przypadku, gdy dopiero wchodzisz w branżę. Jeśli zdecydujesz się na kampanię na Facebooku, możemy stworzyć dla Ciebie reklamy o następujących celach:

Ten cel jest idealny dla firm, które wchodzą na rynek i chcą zaistnieć w świadomości odbiorców. Dzięki takim reklamom zobaczą Cię klienci, którzy mogą być zainteresowani Twoją ofertą. W obrębie tej kategorii możesz wybrać jeden z dwóch celów szczegółowych:

  • rozpoznawalność marki - wybierając ten model reklamy, pozwalasz się zapamiętać tym osobom, których profil aktywności w social mediach pasuje do Twojego produktu czy usługi;
  • zasięg - w tym wypadku ustalasz budżet na kampanię, a narzędzie w jego ramach wyświetla Twoją reklamę jak największej liczbie użytkowników mediów społecznościowych.

Wybierając ten cel, za pomocą reklamy na Facebooku starasz się skłonić odbiorców do konkretnego działania. Takie kampanie nie muszą prowadzić do zakupu, ale sprawiają, że klient interesuje się Twoją ofertą i bierze ją pod uwagę w swoich późniejszych wyborach. Cele szczegółowe to tutaj:

  • ruch - taka kampania reklamowa na FB ma doprowadzić do tego, by jak najwięcej osób poszło w kierunku, który im wskażesz - na przykład odwiedziło Twoją stronę internetową lub aplikację; 
  • aktywność - w tym wypadku zachęcasz użytkowników do podejmowania działań bezpośrednio w mediach społecznościowych. Możesz skłonić odbiorców do polubienia Twojego fanpage’a lub posta, napisania komentarza itp.; 
  • instalacja aplikacji - ten typ reklamy jest dla Ciebie odpowiedni, jeśli Twoim produktem jest aplikacja mobilna. Taka kampania zawiera odnośnik do miejsca, w którym klient może pobrać i zainstalować Twoją apkę (Google Play/ App Store);
  • wyświetlenia filmu - taka kampania skłania do obejrzenia Twojego filmu reklamowego, a tym samym zapoznania się z Twoją marką i ofertą;
  • pozyskiwanie kontaktów - w tym wypadku kierujesz reklamę do osób wstępnie zainteresowanych Twoim produktem czy usługą. Kampania ma je zachęcić do rejestracji na Twojej stronie, pozostawienia swojego adresu e-mail itd.;
  • wiadomości - w takich reklamach na FB znajduje się przycisk, który kieruje odbiorcę do Messengera i zachęca do przesyłania wiadomości. Dzięki temu zyskujesz bezpośredni kontakt z potencjalnych klientem i masz możliwość przekonania go do swojej oferty.

To grupa reklam najbardziej nastawiona na sprzedaż. Kojarzona jest głównie z branżą e-commerce, ale sprawdzi się również, jeśli Twój produkt lub usługa dostępne są tylko w siedzibie firmy. Wyróżniamy tutaj takie cele szczegółowe:

  • konwersje - reklama ma spowodować, że użytkownik kupi produkt z Twojej strony internetowej, doda go do koszyka, ale też na przykład wypełni formularz, który mu wskażesz. Takie reklamy na Facebooku nie tylko zwiększają ruch na stronie, ale też liczbę wykonywanych przez użytkowników działań.
  • wizyty w firmie - to właśnie cel, który powinny wybrać marki sprzedające offline. Takie reklamy zachęcają do odwiedzenia Twojego sklepu stacjonarnego, restauracji czy każdego biznesu wymagającego bezpośredniego kontaktu z klientem.
  • sprzedaż z katalogu - w tej opcji chodzi głównie o reklamę konkretnych produktów z Twojej oferty. Tutaj tworzysz katalog, który zawiera tylko część Twojego asortymentu - np. tylko kosmetyki dla nastolatek. Wtedy możesz przedstawić klientowi produkty, które rzeczywiście go zainteresują, z pominięciem tych dla innej grupy docelowej.

Formaty reklam na Facebooku

Nie ma czegoś takiego jak uniwersalna skuteczna reklama na Facebooku. Dlatego właśnie w FB Ads możesz wybrać jeden z wielu formatów reklam, który najbardziej będzie pasował do Twojej grupy klientów i celu, na którego osiągnięciu aktualnie najbardziej Ci zależy. Facebook Ads udostępnia takie formaty reklam jak:

taka reklama daje doskonałe rezultaty w przypadku promocji konkretnego produktu, ale ciekawa grafika może także przyczynić się do wzrostu ruchu na stronie. Plusem tego formatu jest to, że reklamę można uruchomić bezpośrednio z poziomu fanpage’a poprzez promocję posta ze zdjęciem;

ten format pozwala nie tylko na promowanie nagrania, ale też na przykład pokazu slajdów złożonego z obrazów i napisów. Reklama filmowa może wyświetlać się w różnych miejscach: in-stream, czyli w innych filmach oglądanych przez Twoich odbiorców, w aktualnościach - to znaczy na tablicy w social mediach - lub w relacjach;

jest bardziej skomplikowanym formatem o ściśle określonym układzie - jedno duże zdjęcie/film, a pod nim 4 mniejsze, ułożone w szeregu. To doskonały sposób, żeby przedstawić ofertę, jeśli masz główny produkt i osobno dodatki do niego - na przykład części zamienne lub uzupełniające;

to schemat dla reklamy większej liczby produktów. W jej wypadku można dodać maksymalnie 10 zdjęć lub filmów w ramach jednej kampanii i do każdego z nich przypisać osobny link. Te materiały będą miały taką samą wielkość, a użytkownik może się z nimi zapoznać, przesuwając kolejne karty. Ten format jest najczęściej używany do prezentacji produktów, ale można też za jego pomocą opowiedzieć o firmie czy wymienić aktualne promocje;

ten format został stworzony specjalnie pod urządzenia mobilne i otwiera się po kliknięciu reklamy pojawiającej się w news feedzie na Facebooku lub Instagramie. Zajmuje on cały ekran i może przypominać osobną stronę internetową. Szablon pozwala na umieszczanie zdjęć, wideo, przycisków CTA, tekstu i linków, dzięki czemu można tworzyć nawet bardzo skomplikowane i oryginalne kampanie.

Reklamy na Facebooku – czy to się opłaca?

Ads Facebooka to jedna z podstawowych metod promocji niemal każdej firmy, która inwestuje w marketing internetowy. Badania aktywności w social mediach w 2019 roku wskazują, że obecnie aż 60% ich użytkowników przyznaje, że stale jest online w portalach społecznościowych. Biorąc pod uwagę, że z takich stron korzysta już 45% całej populacji, promowanie strony na Facebooku daje dostęp do ogromnej liczby potencjalnych klientów. Jednak do największych zalet FB Ads zalicza się:

Facebook Ads umożliwia oczywiście standardowe targetowanie według miejsca zamieszkania czy grupy wiekowej. Narzędzie to działa jednak w połączeniu z Facebookiem i Instagramem, czyli największymi na świecie portalami przeznaczonymi do dzielenia się swoimi zainteresowaniami. Dlatego reklamy w tym systemie można też dopasowywać do pasji i upodobań użytkowników na podstawie ich aktywności w mediach społecznościowych.

Jeśli chodzi o Facebooka, agencja reklamowa ma naprawdę duże pole do popisu. Możemy stworzyć dla Ciebie przeróżnie materiały promocyjne w wielu formatach, które dostępne są w ramach kampanii Facebook Ads. Dzięki nim pomożemy Ci w atrakcyjny wizualnie sposób przedstawić odbiorcom Twoją markę.

Gdy decydujesz się na reklamę na Facebooku, cena nie będzie dla Ciebie problemem. Niemal wszystkie formaty mają bardzo niski cenowy próg dolny, więc możesz pozwolić sobie na nie, nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem na promocję.