Facebook Ads
&
Instagram Ads.
Pozwól się polubić.
Postaw na skuteczne i błyskawiczne efekty i sprzedawaj więcej.& Instagram Ads.
Uzyskaj więcej połączeń telefonicznych.
Facebook i Instagram to idealne medium, w którym jesteśmy w stanie zaciekawić klienta produktem i nakłonić do pozostawienia kontaktu w celu uzyskania więcej informacji.
Zwiększ swoją rozpoznawalność.
Kampanie Facebook & Instagram Ads to idealne narzędzie do zwiększania rozpoznawalności Twojej marki lub produktu. Sprawimy, że Twój biznes stanie się bardziej rozpoznawalny w docelowej grupie wyświetlając komunikat nawet 10 razy jednej osobie.
Skorzystaj z najdokładniejszego targetowania.
Platforma Facebooka udostępnia nam najdokładniejszy system targetowania. Możemy docierać do klientów po wieku, płci, ilości dzieci, statusie związku, urządzeniu, częstych podróżach czy miejscu przebywania z dokładnością do 1 km.
sprawdź historie zadowolonych klientów
Docieramy do odbiorców po ich
zainteresowaniach.
zasięg
Używamy Kampanii zasięgowych by zbudować świadomość istnienia marki u największej liczby osób przy najniższym koszcie.
zaangażowanie
Angażujemy pozyskanych wcześniej odbiorców używając kampanii na Ruch na stronę www, Aktywność, Wyświetlenia filmu, Lead Ads, Wysłanie wiadomości.
remarketing
Prowadzimy kampanie skierowane na cele: Konwersje na stronie, Sprzedaż z katalogu, Ruch w firmie.
Używamy Kampanii zasięgowych by zbudować świadomość istnienia marki u największej liczby osób przy najniższym koszcie.
Angażujemy pozyskanych wcześniej odbiorców używając kampanii na Ruch na stronę www, Aktywność, Wyświetlenia filmu, Lead Ads, Wysłanie wiadomości.
Prowadzimy kampanie skierowane na cele: Konwersje na stronie, Sprzedaż z katalogu, Ruch w firmie.
Wykorzystaj cały potencjał reklamowy.
Wykorzystaj całkowicie potencjał tej platformy zamieszczając reklamy na najpopularniejszych placementach jak Instagram Stories, Facebook Feed, Instagram Feed. Poznaj typy kampanii, by lepiej zrozumieć ich możliwości.
prowadzisz już kampanie reklamowe?
Strategia szyta na miarę. Twoją miarę.
Na podstawie wypełnionego briefu i naszej analizy odbiorców tworzymy odpowiednie persony i grupy.
Dzięki wykonanej analizie tworzymy strategię dla Twojej firmy oraz tworzymy kampanie reklamowe.
Tworzymy odpowiedni key visual do wszystkich grup.
Stworzone reklamy stale doskonalinmy. Monitorujemy efekty, ulepszamy kampanie, analizujemy działania konkurencji. Wszystko po to, żeby osiągać jak najlepsze wyniki.
Przedstawiamy w raportach efekty naszych działań wraz z planem na dalsze działania.
Na podstawie wypełnionego briefu i naszej analizy odbiorców tworzymy odpowiednie persony i grupy.
Na podstawie analizy tworzymy strategię dla Twojej firmy oraz tworzymy kampanie reklamowe.
Tworzymy key visual do wszystkich grup.
Stworzone reklamy stale doskonalimy. Monitorujemy efekty, ulepszamy kampanie, analizujemy działania konkurencji. Wszystko po to, żeby osiągać jak najlepsze wyniki.
Przedstawiamy w raportach efekty naszych działań wraz z planem na dalsze działania.
Grafika, której nie przescrollujesz obojętnie.
baza wiedzy
Facebook Ads
Co zyskasz dzięki Facebook Ads
Ten cel jest idealny dla firm, które wchodzą na rynek i chcą zaistnieć w świadomości odbiorców. Dzięki takim reklamom zobaczą Cię klienci, którzy mogą być zainteresowani Twoją ofertą. W obrębie tej kategorii możesz wybrać jeden z dwóch celów szczegółowych:
- rozpoznawalność marki - wybierając ten model reklamy, pozwalasz się zapamiętać tym osobom, których profil aktywności w social mediach pasuje do Twojego produktu czy usługi;
- zasięg - w tym wypadku ustalasz budżet na kampanię, a narzędzie w jego ramach wyświetla Twoją reklamę jak największej liczbie użytkowników mediów społecznościowych.
Wybierając ten cel, za pomocą reklamy na Facebooku starasz się skłonić odbiorców do konkretnego działania. Takie kampanie nie muszą prowadzić do zakupu, ale sprawiają, że klient interesuje się Twoją ofertą i bierze ją pod uwagę w swoich późniejszych wyborach. Cele szczegółowe to tutaj:
- ruch - taka kampania reklamowa na FB ma doprowadzić do tego, by jak najwięcej osób poszło w kierunku, który im wskażesz - na przykład odwiedziło Twoją stronę internetową lub aplikację;
- aktywność - w tym wypadku zachęcasz użytkowników do podejmowania działań bezpośrednio w mediach społecznościowych. Możesz skłonić odbiorców do polubienia Twojego fanpage’a lub posta, napisania komentarza itp.;
- instalacja aplikacji - ten typ reklamy jest dla Ciebie odpowiedni, jeśli Twoim produktem jest aplikacja mobilna. Taka kampania zawiera odnośnik do miejsca, w którym klient może pobrać i zainstalować Twoją apkę (Google Play/ App Store);
- wyświetlenia filmu - taka kampania skłania do obejrzenia Twojego filmu reklamowego, a tym samym zapoznania się z Twoją marką i ofertą;
- pozyskiwanie kontaktów - w tym wypadku kierujesz reklamę do osób wstępnie zainteresowanych Twoim produktem czy usługą. Kampania ma je zachęcić do rejestracji na Twojej stronie, pozostawienia swojego adresu e-mail itd.;
- wiadomości - w takich reklamach na FB znajduje się przycisk, który kieruje odbiorcę do Messengera i zachęca do przesyłania wiadomości. Dzięki temu zyskujesz bezpośredni kontakt z potencjalnych klientem i masz możliwość przekonania go do swojej oferty.
To grupa reklam najbardziej nastawiona na sprzedaż. Kojarzona jest głównie z branżą e-commerce, ale sprawdzi się również, jeśli Twój produkt lub usługa dostępne są tylko w siedzibie firmy. Wyróżniamy tutaj takie cele szczegółowe:
- konwersje - reklama ma spowodować, że użytkownik kupi produkt z Twojej strony internetowej, doda go do koszyka, ale też na przykład wypełni formularz, który mu wskażesz. Takie reklamy na Facebooku nie tylko zwiększają ruch na stronie, ale też liczbę wykonywanych przez użytkowników działań.
- wizyty w firmie - to właśnie cel, który powinny wybrać marki sprzedające offline. Takie reklamy zachęcają do odwiedzenia Twojego sklepu stacjonarnego, restauracji czy każdego biznesu wymagającego bezpośredniego kontaktu z klientem.
- sprzedaż z katalogu - w tej opcji chodzi głównie o reklamę konkretnych produktów z Twojej oferty. Tutaj tworzysz katalog, który zawiera tylko część Twojego asortymentu - np. tylko kosmetyki dla nastolatek. Wtedy możesz przedstawić klientowi produkty, które rzeczywiście go zainteresują, z pominięciem tych dla innej grupy docelowej.
Formaty reklam na Facebooku
taka reklama daje doskonałe rezultaty w przypadku promocji konkretnego produktu, ale ciekawa grafika może także przyczynić się do wzrostu ruchu na stronie. Plusem tego formatu jest to, że reklamę można uruchomić bezpośrednio z poziomu fanpage’a poprzez promocję posta ze zdjęciem;
ten format pozwala nie tylko na promowanie nagrania, ale też na przykład pokazu slajdów złożonego z obrazów i napisów. Reklama filmowa może wyświetlać się w różnych miejscach: in-stream, czyli w innych filmach oglądanych przez Twoich odbiorców, w aktualnościach - to znaczy na tablicy w social mediach - lub w relacjach;
jest bardziej skomplikowanym formatem o ściśle określonym układzie - jedno duże zdjęcie/film, a pod nim 4 mniejsze, ułożone w szeregu. To doskonały sposób, żeby przedstawić ofertę, jeśli masz główny produkt i osobno dodatki do niego - na przykład części zamienne lub uzupełniające;
to schemat dla reklamy większej liczby produktów. W jej wypadku można dodać maksymalnie 10 zdjęć lub filmów w ramach jednej kampanii i do każdego z nich przypisać osobny link. Te materiały będą miały taką samą wielkość, a użytkownik może się z nimi zapoznać, przesuwając kolejne karty. Ten format jest najczęściej używany do prezentacji produktów, ale można też za jego pomocą opowiedzieć o firmie czy wymienić aktualne promocje;
ten format został stworzony specjalnie pod urządzenia mobilne i otwiera się po kliknięciu reklamy pojawiającej się w news feedzie na Facebooku lub Instagramie. Zajmuje on cały ekran i może przypominać osobną stronę internetową. Szablon pozwala na umieszczanie zdjęć, wideo, przycisków CTA, tekstu i linków, dzięki czemu można tworzyć nawet bardzo skomplikowane i oryginalne kampanie.
Reklamy na Facebooku – czy to się opłaca?
Facebook Ads umożliwia oczywiście standardowe targetowanie według miejsca zamieszkania czy grupy wiekowej. Narzędzie to działa jednak w połączeniu z Facebookiem i Instagramem, czyli największymi na świecie portalami przeznaczonymi do dzielenia się swoimi zainteresowaniami. Dlatego reklamy w tym systemie można też dopasowywać do pasji i upodobań użytkowników na podstawie ich aktywności w mediach społecznościowych.
Jeśli chodzi o Facebooka, agencja reklamowa ma naprawdę duże pole do popisu. Możemy stworzyć dla Ciebie przeróżnie materiały promocyjne w wielu formatach, które dostępne są w ramach kampanii Facebook Ads. Dzięki nim pomożemy Ci w atrakcyjny wizualnie sposób przedstawić odbiorcom Twoją markę.
Gdy decydujesz się na reklamę na Facebooku, cena nie będzie dla Ciebie problemem. Niemal wszystkie formaty mają bardzo niski cenowy próg dolny, więc możesz pozwolić sobie na nie, nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem na promocję.