Pozwól sobie sprzedawać więcej i wyróżnij się.
Zwiększaj przychody swojego e-sklepu.
Wdrożymy dla Ciebie kampanie sprzedażowe i remarketing dynamiczny, dzięki czemu oferta Twojego sklepu będzie prezentowana osobom najbardziej zainteresowanym Twoimi produktami.
Pozyskuj więcej kontaktów.
Wdrożymy dla Ciebie strategię lejka sprzedażowego i uruchomimy kampanie leadowe, dzięki którym Twoja firma będzie pozyskiwać nowe zapytania ofertowe i kontakty do potencjalnych klientów.
Docieraj do swoich klientów.
Dzięki zaawansowanym możliwościom targetowania grup odbiorców oraz analizy zbieranych danych będziemy prezentować Twoją markę dotychczasowym lub potencjalnym klientom, jak i osobom zainteresowanym publikacjami Twojej firmy.
Buduj rozpoznawalność.
Przeanalizujemy Twoje środowisko biznesowe, wdrożymy plan działania i będziemy realizować kampanie reklamowe na Facebooku oraz Instagramie, dzięki którym Twoja marka wyróżni się na tle konkurencji i zbuduje zaangażowaną społeczność.
Wdrożymy dla Ciebie kampanie reklamowe w całym ekosystemie Meta, na które składa się nie tylko Facebook, ale także Instagram, Whatsapp, Messenger oraz tysiące stron partnerskich!
Facebook & Instagram Ads to wszechstronny i bardzo rozbudowany kanał komunikacji — sprawdzi się w szerokim spektrum branż i działalności. Kampanie Facebook Ads cechują się dużym potencjałem budowania świadomości marki, a odpowiednio zoptymalizowane mogą być również świetnym narzędziem pozyskiwania leadów i zwiększania sprzedaży.
Facebook Ads jest bardzo uniwersalnym rozwiązaniem, które można dopasować do każdego biznesu. Według danych już ponad 27 mln Polaków korzysta z social mediów. Jest to ogromna ilość potencjalnych odbiorców Twoich reklam w każdej grupie wiekowej.
Przeciętny użytkownik spędza dziennie na Facebooku 58 min, a na Instagramie 53 min. Daje nam to około 2h dziennie, aby spróbować zaciekawić potencjalnego użytkownika naszą reklamą. Aby tego dokonać, zaczynamy od budowania świadomości istnienia marki, następnie angażujemy kreacją i zachęcamy do przejścia na stronę www, żeby na końcu remarketingiem nakłonić użytkownika do zakupu.
Wykorzystaj cały potencjał reklamowy.
Niezależnie od tego, jaki jest Twój cel biznesowy, platforma reklamowa Facebooka posiada rodzaje kampanii na wszelkie potrzeby. Od budowania zasięgu, do tworzenia więzi z klientem, aż po domykanie sprzedaży reklamami produktowymi.
- Kampanie zasięgowe — idealnie sprawdzają się do poinformowania jak największej liczbie osób o naszej marce czy nowym produkcie, przy najniższym koszcie. Ważne, aby komunikat wyświetlił się użytkownikowi przynajmniej 4 razy.
- Ruch na stronę — Kampania, która kieruje użytkowników na docelową stronę z ofertą lub formularzem zapisu.
- Aktywność — Kampania, która ma za zadanie zdobyć polubienia strony, zapisy na wydarzenia lub aktywności dotyczące postów.
- Wyświetlenia filmu — Kampania, która wyświetli film w grupie docelowej. Świetne uzupełnienie kampanii YouTube!
- Lead Ads — Kampanie, które zbierają od grupy docelowej dane jak numery telefonów czy maile.
- Wysyłanie wiadomości — Kampania, która nakłania użytkowników do bezpośredniego nawiązania konwersacji z marką.
- Konwersje na stronie — Dzięki analitycznej wtyczce Facebook Pixel możemy optymalizować ruch pod dowolną rzecz, którą chcemy, aby użytkownik na niej wykonał. Może to być wyświetlenie produktu, dodanie do koszyka, rejestracja, zapis na newsletter czy dokonanie zakupu.
- Sprzedaż katalogu — Kampania produktowa, w której możemy pokazać asortyment sklepu z obrazkiem ceną czy aktualną promocją.
- Ruch w firmie — Kampania produktowa, w której możemy pokazać asortyment sklepu z obrazkiem ceną czy aktualną promocją.
Grafika, której nie przescrollujesz obojętnie.
Na Facebooku i Instagramie mamy dosłownie kilka sekund, by zaintrygować odbiorcę. Króluje tu kreacja, którą będziemy wyświetlać potencjalnemu klientowi. Musi ona być na tyle ciekawa i wartościowa, by użytkownik zatrzymał się na chwilę, a nie przeglądał dalej swój newsfeed, czy kolejne stories. Get Noticed Agency dzięki własnemu działowi graficznemu, dostarcza grafiki, które przyciągają uwagę i angażują użytkowników. Uwzględniamy Twój branding, tworząc spersonalizowany key visual, spajający kampanie reklamowe na wszystkich kanałach.
Poszukujesz miejsca dla zwiększenia rozpoznawalności i sprzedaży swojej marki? Jak podaje raport Hootsuite i We Are Social użytkownicy Facebooka spędzają średnio 49 minut dziennie przed ekranem i 51 minut na Instagramie. W tym oknie możemy trafić do maksymalnie 17,65 mln użytkowników na Facebooku i 10,1 mln użytkowników na Instagramie. Są to więc największe Social Media do odnalezienia naszej grupy docelowej i przedstawienia swojej marki.
Social Ads & Content Team Leader
Czym jest grafika reklamowa?
Są to obrazy zawierające podstawowe informacje o firmie, produktach oraz usługach. Reklamy graficzne mogą zawierać obraz statyczny, animowany lub GIF, mogą mieć też różne rozmiary.
Co dają mi profesjonalne grafiki reklamowe?
1. Wyróżnią Cię na tle konkurencji.
Kampanie reklamowe oraz działania organiczne, które prowadzimy wzbogacane, są przez dedykowane grafiki reklamowe, zoptymalizowane pod wymogi platform i cel, jaki mają osiągać, dzięki czemu zostawiamy konkurencję w tyle.
2. Zostaniesz zapamiętany przez swoich klientów i będziesz sprzedawać więcej
Grafiki przygotowujemy z myślą o ich użyteczności i zadaniu, jakie mają spełnić. Dbamy o ich atrakcyjność i zauważalność, nie zapominając o tym, że przede wszystkim muszą konwertować.
3. Zbudujesz profesjonalny wizerunek.
Spójny obraz marki zwiększa zaufanie i wspiera rozpoznawalność, dlatego nie zapominamy o brandingu Twojej firmy. Trzymamy się Key Visualu, odwzorowujemy nastrój dotychczasowych kreacji, a jeśli nie posiadasz swojego brandingu, możemy taki dla Ciebie stworzyć. Dowiedz się więcej tutaj.
Jakie są najczęściej używane rozmiary grafik reklamowych?
- elastyczne reklamy displayowe (1200px x 1200 px, 1200px x 628px)
- Google GDN – reklamy displayowe (336px x 280px, 300px x 250px, 160px x 600px, 250px x 250px, 200px x 200px, 320px x 100px, 728px x 90px)
- Sociale (1080x1080px (kwadrat, 1:1), 1080x1920px (stories, 9:16), 1080x1350px, 1200x628px)
Jakie są zalety systemu reklamowego Facebook Ads?
- elastyczne reklamy displayowe (1200px x 1200 px, 1200px x 628px)
- Google GDN – reklamy displayowe (336px x 280px, 300px x 250px, 160px x 600px, 250px x 250px, 200px x 200px, 320px x 100px, 728px x 90px)
- Sociale (1080x1080px (kwadrat, 1:1), 1080x1920px (stories, 9:16), 1080x1350px, 1200x628px)