Shopping CSS
Pozwól sobie sprzedawać skuteczniej.
Zaoszczędź do 20% za kliknięcie z pełną funkcjonalnością Zakupów Google!
Twoje produkty wyświetlane w porównywarce.
Porównywarka zakupów (CSS – Comparison Shopping Service) to usługa, która zbiera oferty produktów od sprzedawców internetowych w celu przekierowania użytkowników do witryn handlowych i sfinalizowania sprzedaży. Portal CSS jest zatem portalem porównywania cen, w którym można porównywać różne produkty, usługi i ceny.
Efektywne reklamy w Get Noticed Shop
Zakupy Google same w sobie są portalem CSS, który zatrzymuje do 20% ceny kosztu kliknięcia (CPC) jako swoją marżę. Korzystając z partnera CSS, takiego jak Get Noticed Shop, pomijamy do 20% marży CPC Google, a więc Twoje oferty pozostają bardziej skuteczne.
Google pozwala partnerom CSS na wyświetlanie reklam zakupowych na stronie wyszukiwarki za pośrednictwem Google Merchant Center. Te reklamy nie są wówczas wyświetlane jako „przez Google”, ale jako „przez Get Noticed Shop” a reklamodawcy otrzymują przewagę z powodu niższych o 20% cen kliknięć.
Mówiąc ściślej, oznacza to, że jeśli oferta handlowa w wysokości 1 zł zostanie złożona za pośrednictwem Zakupów Google, Google naliczy marżę w wysokości 0,20 zł i tylko 0,80 zł zostanie wykorzystane do faktycznego umieszczenia reklamy zakupowej.
Dlatego wyświetlając się w Zakupach Google poprzez Get Noticed Shop macie pewność, że jesteście bardziej konkurencyjni od innych sprzedawców, ponieważ w tym samym budżecie wyświetlacie się 20% częściej.
sprawdź historie zadowolonych klientów

baza wiedzy
Google CSS – czym jest?
Jak działa Google CSS?
Google CSS a inne porównywarki
Monopol Google na usługę CSS został w 2017 roku uznany za niezgodny z zasadami konkurencji i od tej pory również inne podmioty mogą tworzyć własne porównywarki cenowe umożliwiające prowadzenie kampani produktowych w wyszukiwarce. Odtąd wyszukiwarka Google i system Google CSS to dwa zupełnie różnie produkty. Oznacza to, że wszystkie porównywarki cen, łącznie z tą googlowską, muszą płacić za wyświetlenia reklam produktów w wynikach wyszukiwania na takich samych zasadach. Korzystanie z CSS innej firmy również pozwala na umieszczenie reklam towarów w Google, a jedyną różnicą jest to, że produkt będzie wyświetlał się, jako promowany nie przez Google, tylko przez inną firmę. W żaden sposób nie wpływa to jednak na miejsce w wynikach wyszukiwania, więc z tego rozwiązania korzysta coraz więcej marek.
Z punktu widzenia osoby, która płaci za kampanię, czyli właśnie z Twojego, wybór systemu CSS ma jednak duże znaczenie. Owszem, możesz skorzystać z CSS Google, jednak wtedy zapłacisz 20% prowizji w przypadku każdej kampanii. Dlatego my oferujemy Ci dostęp do naszej własnej porównywarki CSS Get Noticed Shop, dzięki której wyświetlimy Twoje produkty w Google bez konieczności płacenia marży.
W ten sposób Twój produkt zyskuje większe szanse w aukcji ofert w wyszukiwarce, bo pełny budżet kampanii jest wykorzystywany na płatność za kliknięcia. Oznacza to, że reklamy Twoich produktów będą wyświetlane częściej niż reklamy tych Twoich konkurentów, którzy ustalili taki sam maksymalny koszt kliknięcia (CPC), ale korzystają z porównywarki Google CSS.
Tańsze jest więc dla Ciebie samo prowadzenie kampanii produktowej. Pokażmy to na przykładzie. Jeśli dla danej reklamy ustalasz maksymalny koszt kliknięcia 10 groszy, za złotówkę powinieneś skierować do swojego sklepu internetowego 10 odbiorców. Powinieneś, ale jest przecież prowizja. Dlatego korzystając z Google CSS, za złotówkę dotrzesz nie do 10, lecz tylko do 8 odbiorców.
Jeśli jednak skorzystasz z naszej porównywarki CSS Get Noticed Shop, nie zapłacisz marży, więc kupisz w tej cenie pełne 10 kliknięć. Przy większych kwotach różnica jest jeszcze bardziej zauważalna. Przy naszej porównywarce za 10 złotych zapłacisz za 100 kliknięć, natomiast przy CSS Google tylko za 80.
Korzystanie z CSS krok po kroku
- Pierwszym krokiem będzie założenie dla Ciebie konta w Google Merchant Center, czyli usłudze, która umożliwia prowadzenie kampanii produktowych w wyszukiwarce. Nie jest to skomplikowane działanie, a żeby je wykonać, wystarczy mieć zwykłe konto w Google.
- Następnie połączymy Twoje konto w Google Merchant Center z naszą porównywarką CSS Get Noticed Shop i pobierzemy informacje o Twoich produktach. Później utworzymy z nich katalog i umieścimy go w porównywarce.
- Gdy Twoja oferta będzie już wprowadzona, możemy tworzyć dla Ciebie kampanie z pominięciem prowizji Google, czyli aż o 20% taniej!
Jakie są korzyści wdrożenia Google CSS?
Skoro wiadomo już czym jest CSS od Google, warto wspomnieć także, jakie są korzyści wdrożenia takiej przeglądarki. Ponieważ Google CSS to narzędzie dedykowane przedsiębiorcom, przedstawione zostaną korzyści tej przeglądarki w prowadzeniu własnego biznesu. Google CSS będzie przydatne szczególnie w promowaniu sklepu internetowego, ale nie tylko. W czym Google CSS będzie przydatne i dlaczego to właśnie tę przeglądarkę cen warto wybrać dla swojej firmy? Jednym z większych plusów dla osób korzystających z Get Noticed CSS jest przede wszystkim możliwość unikania marż narzucanych przez Google w trakcie wykonywanych zakupów. Ponieważ marże takie mogą wynosić nawet do 20%, trzeba przyznać, że jest to spora oszczędność. Osoba prowadząca sklep internetowy może więc zyskać tańsze kliknięcia, pozbawione marży. Jedną z innych korzyści wdrożenia Google CSS dla przedsiębiorców jest również możliwość wyświetlania swoich reklam w miejscach mocno eksponowanych, a także częściej. Co za tym idzie, reklama firmy zyskuje na skuteczności i trafia do większej liczby odbiorców w zwiększonej częstotliwości. Ponieważ w tym tkwi istota skutecznej reklamy, mocno przemawia ten fakt na korzyść Google CSS. Firmy, małe biznesy, czy sklepy internetowe mogą za pomocą Google CSS skutecznie wypromować swoją działalność w Internecie i sprawić, że stanie się ona faktycznie rozpoznawalna