Google Ads

Zwiększ swoje zyski z Google Ads! Skorzystaj z naszej wiedzy i doświadczenia, aby wykorzystać pełny potencjał Google Ads. Oferujemy spersonalizowane strategie, które są dopasowane do unikalnych potrzeb Twojego biznesu, pomagając Ci osiągnąć maksymalny zwrot z inwestycji. Niezależnie od wielkości Twojej firmy, nasze rozwiązania są zaprojektowane, aby przyciągnąć więcej klientów i zwiększyć Twoje przychody.
Hej!

napisz do nas

Google Ads
certyfikowani specjalości
międzynarodowe doświadczenie
automatyzacja i własne systemy uczące
skupieni na efektach

Pozwól się zauważyć tam, gdzie cię szukają.

Odbierz 1200 zł na kampanie Google Ads.

Jesteśmy wyróżnieni w programie Google Premium Partner 2023. Podejmij z nami współpracę i odbierz bonusowe 1200 zł do wykorzystania na kampanie Google Ads. Warunkiem uczestnictwa jest wydanie równowartości 1200 zł przez 60 dni na nowym koncie reklamowym. Skontaktuj się z nami i poznaj szczegóły!

Powiększ przychody swojego sklepu i popraw ich rentowność.

Kampanie Google Ads to idealne narzędzie do zwiększania sprzedaży. Sprawimy, że Twój biznes będzie prowadził kampanie, które same będą zarabiały na siebie! Każda zainwestowana złotówka będzie przynosiła kilka, kilkanaście złotych przychodu.

Pozyskuj większą liczbę leadów i połączeń telefonicznych.

Twój biznes potrzebuje więcej klientów? Kampanie Google Ads w natychniastowym tempie mogą Tobie ich dostarczyć. Kampania na połączenia telefoniczne lub kierowana na stronę z formularzem kontaktowym skutecznie dostarczy Tobie nowe kontakty.

Zwiększ liczbę wizyt w swoim sklepie.

Reklamy Google Ads dają możliwość szybkiego dotarcia do nowych użytkowników, a szeroki wybór targetowania pozwala na dobranie bardzo precyzyjnej grupy odbiorców, którzy staną się klientami Twojego biznesu.

Formy reklamy Google Ads / AdWords

Kampanie Google Ads dają cały wachlarz możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Kampanie tekstowe i produktowe w wyszukiwarce, kampanie banerowe umieszczane na witrynach, które na co dzień przeglądasz oraz remarketing, który finalizuje porzucone koszyki to doskonałe połączenie, które zwiększa sprzedaż. Wybierzemy te kanały, które przyniosą najlepsze wyniki Twojemu biznesowi.

Google Ads
00

ekspansja zagraniczna

Pozwól sobie podbić zagraniczne rynki.

Planujesz wprowadzić swój biznes na rynek zagraniczny? A może masz już międzynarodowe doświadczenie, ale szukasz rozwiązań, dzięki którym Twoja sprzedaż wzrośnie? Zgłoś się do nas! Prowadzimy kampanie reklamowe również poza granicami kraju. Nasze kilkuletnie doświadczenie na 20 rynkach oraz dostęp do specjalistycznych narzędzi pozwoliły nam rozwinąć usługę ekspansji zagranicznej. Gwarantujemy skuteczne i korzystne działania oparte na sprawdzonych, dopasowanych do klienta i branży, strategiach.

Google Ads
Google Ads

Wg raportu strategicznego „Internet 2021/2022” wykonanego przez IAB, „W całym roku 2021 rynek SEM zdobył około 32% „tortu reklamowego”.” Jest to potwierdzenie faktu, że reklama SEM utrzymuje się w czołówce najchętniej wykorzystywanych kanałów marketingowych. Kampanie PPC mają potencjał do wzrostów, a reklamodawcy stabilnie zwiększają poziomy wydatków na marketing w wyszukiwarkach.

Sebastian Jastrzębski

Team Leader SEM Ads

Sprawdź, co więcej możemy Ciebie dla Ciebie zrobić.
Baza wiedzy

Kampania reklamowa Google Ads jest jednym z podstawowych filarów marketingu w Internecie. Polega ona na uruchamianiu płatnych reklam, które widoczne są dla użytkowników wpisujących w wyszukiwarkę hasła powiązane z Twoją branżą albo odwiedzających serwisy partnerów reklamowych Google. Kampania Ads wyrabia świadomość marki wśród internautów, wzbudza ich zainteresowanie daną ofertą i sprawia, że klientowi łatwiej zdecydować się na zakup. Daje również możliwość kierowania reklam do użytkowników, którzy już odwiedzili Twoją stronę, a więc zwiększa prawdopodobieństwo wypracowania lojalności klientów. Dodatkowym plusem w tego typu kampaniach jest to, że płacisz wyłącznie za faktyczną reakcję na Twoją reklamę – na przykład za kliknięcie linku sponsorowanego.
Dzięki reklamom Google można zwiększyć liczbę wizyt w sklepie internetowym, zwiększyć liczbę osób kontaktujących się z firmą, zachęcić do odwiedzenia witryny, poinformować o trwających promocjach i zachęcić do skorzystania z nich.

Reklamy Google AdWords to skuteczny sposób na dotarcie do potencjalnych odbiorców danych usług i produktów. Zapewniają one reklamodawcy duże możliwości w zakresie konfigurowania kampanii i dostosowywania jej do określonego celu oraz konkretnej grupy użytkowników Internetu. Umożliwiają zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki i budowanie wizerunku eksperta w Twojej branży. Znacząco zwiększają ruch na stronie internetowej i ułatwiają znalezienie Cię w sieci. Do największych zalet kampanii reklamowej Google Ads należą jednak:

Możliwość dotarcia do szerokiego grona potencjalnych klientów

W Google Ads kampanie emitowane są nie tylko w samej wyszukiwarce, ale też w sieci partnerów Google. Oznacza to reklamę na ogromnej liczbie mniejszych i większych portali, zarówno tych o zasięgu krajowym i międzynarodowym, jak i działających na lokalną skalę. Sieć reklamowa Google obejmuje więc witryny przeznaczone dla różnych grup odbiorców, z przeróżnymi zainteresowaniami, co z kolei oznacza łatwość dotarcia do tych użytkowników, którzy będą zainteresowani Twoją ofertą. Łączny zasięg wszystkich partnerów reklamowych Google obejmuje 90% wszystkich użytkowników korzystających z Internetu, z których precyzyjnie można dobrać Twoją grupę docelową.

Kampania reklamowa AdWords daje możliwość uruchomienia reklam w różnych formatach, co przekłada się na doskonałe wyniki. Dzięki temu, jako specjaliści w branży, możemy dobrać najwłaściwszą dla Twojej firmy i Twojego budżetu formę reklamy, która trafi do danej grupy docelowej i przyniesie Ci nowych klientów. AdWords umożliwia tworzenie kampanii realizowanych w oparciu o różne strategie marketingowe – od dopasowywania reklam pod najlepsze dla Ciebie słowa kluczowe, po docieranie do odbiorców przez remarketing, czyli reklamy śledzące użytkowników, którzy mieli wcześniej kontakt z Twoją stroną. Kampanie Google Ads mogą więc zastąpić Ci bardziej tradycyjne metody promowania marki (jak chociażby dużo droższa reklama emitowana w telewizji), i zwiększyć efektywność działań poprzez ukazywanie reklamy tym użytkownikom, którzy rzeczywiście są zainteresowani Twoim produktem lub usługą.

Na reklamy Google Ads przeznaczasz dowolny budżet, a w każdym momencie kampanii możesz go zmniejszyć lub zwiększyć czy nawet przenosić pomiędzy wyszukiwarką, siecią partnerów Google i YouTube. Możesz też swobodnie ustalać budżet dzienny oraz długookresowy. Największą zaletą związaną z AdWords jest to, że płacisz wyłącznie za reakcję klienta na daną reklamę, jeśli więc odbiorcy wyświetli się Twój produkt lub usługa, ale nie podejmie on prognozowanych działań, nie ponosisz żadnych kosztów. Reklamując się tym sposobem, możesz wybrać różne typy rozliczeń. Zorganizujemy dla Ciebie tzw. kampanie PPC (ang. pay-per-click), czyli takie, w których płacisz za kliknięcie odbiorcy w reklamę. Zoptymalizujemy je w taki sposób, aby koszt kliknięcia stawał się z biegiem czasu coraz mniejszy. Możemy uruchomić dla Twojego biznesu także kampanię CPM (ang. cost-per-mille), w przypadku której płacisz za 1000 wyświetleń reklamy (głównie dla reklam graficznych) oraz zastosować rozliczenie CPV (ang. cost-per-view) w przypadku wyboru reklamowego materiału wideo. W praktyce więc wybierając AdWords, zyskujesz więcej niż to, za co płacisz. Koszty ponosisz tylko za reakcję użytkownika, a już samo wyświetlanie reklamy buduje rozpoznawalność Twojej marki na rynku.

W Google Ads kampania jest tak konstruowana, by docierać do ściśle określonej grupy potencjalnych klientów. Możemy dobierać tę grupę ze względu na wiek użytkowników, ich zainteresowania czy miejsce zamieszkania. Szeroka sieć partnerów reklamowych Google umożliwia Ci dostęp do odbiorców nie tylko w Twojej okolicy, ale w całej Europie, a nawet na innych kontynentach. Dzięki Google Ads nie musisz się więc ograniczać, za to możesz nieustannie szukać nowych dochodowych rynków zbytu dla Twoich produktów, Korzystając z narzędzi reklamowych Google i wiedzy na temat marketingu w Internecie, jesteśmy więc w stanie otworzyć przed Tobą niedostępne dotąd możliwości, które przełożą się na zwiększoną sprzedaż. Możemy także kierować Twoje reklamy do użytkowników, którzy już odwiedzili Twoją stronę internetową i są nią zainteresowani. Google Ads umożliwia zwiększenie stawki na reklamy właśnie dla tych osób, by zachęcić je do powrotu na Twoją witrynę i dokonania zakupu. 

W kampaniach tego typu Google nieustannie analizuje aktywność Twoich potencjalnych klientów w Internecie i wybiera dla Ciebie najlepsze momenty na dotarcie do odbiorców, na których Ci zależy. Ponadto bierze pod uwagę także wiele innych czynników, jak chociażby porę roku czy pogodę, a także jego wcześniejsze zachowania w Internecie, dzięki czemu precyzyjnie dostosowuje reklamy, dając klientom to, czego aktualnie najbardziej potrzebują.

Dzięki ciągłej analizie skuteczności kampanii na bieżąco optymalizujemy Twoje reklamy w taki sposób, by zwiększyć ich skuteczność i zmniejszyć koszt pozyskania potencjalnego klienta. Zatem im dłużej trwa kampania prowadzona w Google Ads, tym bardziej jest ona efektywna i tym tańsze staje się dla Ciebie kliknięcie użytkownika w reklamę.

Google Ads umożliwia uruchamianie różnego typu kampanii – od reklam tekstowych, przez graficzne, aż po wideo. Pozwala to nam dobrać dla danej grupy docelowej taki rodzaj promocji, który przynosi najwięcej nowych klientów, a tym samym daje największe realne zyski. Dzieje się tak dzięki temu, że reklamy Google AdWords pomagają skłonić użytkownika do konkretnego działania, które jest Twoim głównym celem – na przykład do zakupu Twojego produktu lub do kontaktu z firmą. W wachlarzu możliwości, jakie oferują kampanie w Google, znajdują się następujące typy reklam:

Kampania tekstowa

Kampania tekstowa to inaczej tak zwane linki sponsorowane, które pojawiają się w Google na samej górze i na samym dole strony z wynikami wyszukiwania. Korzystając z tego modelu reklamy, jesteśmy w stanie stworzyć dla Ciebie bardzo skuteczną kampanię, której odbiorcami będą użytkownicy szukający konkretnego produktu lub usługi, a więc nastawieni na kupno tego, co masz w swojej ofercie. Dużą zaletą tego typu reklamy jest możliwość emitowania jej również w mapach Google oraz w sieci partnerów wyszukiwania.

Na reklamy tekstowe składają się trzy podstawowe elementy:

  • Nagłówki (maksymalnie trzy) oddzielone od siebie pionowymi kreskami, czyli to, co widzisz na samej górze reklamy i na co potencjalny klient zwraca największą uwagę. Tutaj umieszczamy dla Ciebie starannie wyselekcjonowane słowa kluczowe, które wypromują Twój produkt/ Twoją usługę.
  • Adres URL, czyli inaczej adres Twojej witryny. Dzięki temu użytkownik wie, na jaką stronę zostanie przeniesiony po kliknięciu linku.
  • Opis, czyli właściwa treść reklamy. W tym polu na podstawie długoletniego doświadczenia wybieramy i umieszczamy interesujące dla potencjalnego klienta informacje o produkcie lub usłudze oraz odpowiednie dla Twojej grupy docelowej CTA (call to action) – wezwanie do działania.

Kampanie produktowe łączą aspekt tekstowy z wizualnym, czyli mówiąc prościej, pozwalają na wzbogacenie tekstu obrazem, co wpływa na widoczność i atrakcyjność przekazu. Przeznaczona jest dla detalicznych sprzedawców, którym pozwala na znaczne zwiększenie ruchu w sklepie internetowym. W tego rodzaju kampanii umieścimy dla Ciebie nie tylko nazwę produktu, który chcesz reklamować, ale też jego zdjęcie oraz cenę w Twoim sklepie. Dzięki temu potencjalny klient otrzymuje na wstępie cały pakiet informacji, które są mu niezbędne do podjęcia decyzji o kupnie, co daje dużą szansę na konwersję. Reklama produktowa pozwala na zaawansowane konfiguracje i ustalanie budżetu na poszczególne produkty, a na jej efektywność dodatkowo wpływa fakt, że może być wyświetlana również na YouTube oraz w sieci partnerów Google. Wybierając kampanie produktowe u nas, korzystasz z naszej własnej porównywarki cenowej CSS, która pozwala wyświetlić reklamy Twojego asortymentu bez konieczności płacenia prowizji dla Google, czyli aż o 20% taniej.

Kampanię banerową nazywamy inaczej graficzną, gdyż opiera się ona właśnie na obrazie. Taka reklama wyświetla się w tzw. sieci reklamowej Google, na którą składają się wielkie, dobrze znane portale odwiedzane codziennie przez dziesiątki, a nawet setki tysięcy użytkowników, ale też lokalne witryny, które biorą udział w programie AdSense. Sieć partnerów Google gwarantuje ogromną liczbę odbiorców, gdyż sięga do około 90% wszystkich użytkowników Internetu. Reklamy Google Ads tego typu w znaczący sposób zwiększają rozpoznawalność marki – dzięki użyciu elementów graficznych pozwalają użytkownikom zapamiętać identyfikację wizualną marki, jej nazwę i zakres działania. Dodatkowym atutem takiej kampanii jest możliwość rozpowszechniania reklam remarketingowych, czyli śledzących użytkownika, który już wcześniej odwiedził Twoją stronę, lecz nie podjął żadnych działań lub umieścił Twój produkt w swoim koszyku, ale go nie kupił.

Kampania wideo pozwala na dotarcie do użytkownika nie tylko za pomocą bodźców wzrokowych, ale także słuchowych, dlatego stanowi dla potencjalnych klientów jedną z najciekawszych form reklam. Jest to dla Ciebie dużo tańszy i skuteczniejszy zamiennik tradycyjnych reklam emitowanych w telewizji, gdyż dociera do szerokiego grona odbiorców, w tym również tych z pokoleń Y i Z. Dzięki wykorzystaniu w materiale filmowym atrakcyjnych treści tworzymy, kampanię, która zapada w pamięć potencjalnego klienta i skłania go do działania.

W ramach kampanii wideo możemy zdecydować się na kilka możliwości.

  • Reklamy In-Stream, czyli te, które pojawiają się przed filmem, w jego trakcie lub po nim, znane większości użytkowników na przykład z kanału YouTube. Mogą być one możliwe do pominięcia – w takim wypadku użytkownik po pięciu sekundach może przejść do oglądania filmu – lub niemożliwe do pominięcia – wtedy odbiorca zobaczy cały, maksymalnie 15-sekundowy przekaz.
  • Reklamy Discovery, które wyświetlają się na stronach przeglądanych przez użytkownika jako miniatury, ale po kliknięciu otwierają się na stronie odtwarzania lub bezpośrednio na YouTube.
  • Reklamy Out-Stream – są one wyświetlane bezpośrednio na stronach z sieci partnerów Google, a projektowane w taki sposób, by docierały do użytkowników urządzeń mobilnych, jak smartfon czy tablet.
  • Bumpery, czyli reklamy o najkrótszym formacie (do 6 sekund), które nie są możliwe do pominięcia. Wybierając tę opcję, tworzymy materiał mocno zapadający w pamięć odbiorców.

Kampania reklamowa Google Ads to dla Ciebie ogromna szansa na dotarcie do potencjalnych klientów i zaprezentowanie im zalet Twojej oferty. Nadal nie wiesz, czy jest ona dla Ciebie dobrym rozwiązaniem? Wahasz się, czy warto zainwestować w nią pieniądze lub masz wątpliwości, których jeszcze nie udało nam się rozwiać? Oto odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania dotyczące reklam Google Ads. użytkownika do konkretnego działania, które jest Twoim głównym celem – na przykład do zakupu Twojego produktu lub do kontaktu z firmą. W wachlarzu możliwości, jakie oferują kampanie w Google, znajdują się następujące typy reklam:

Kiedy pojawiają się efekty kampanii Google Ads?

Kampania Google Ads to rozwiązanie dla osób, które lubią szybko widzieć efekty swoich działań. Podczas gdy w przypadku pozycjonowania na wypracowanie wyników trzeba czekać czasem nawet kilka miesięcy, wzrost ruchu na stronie spowodowany reklamami w AdWords widzimy stosunkowo szybko. Płatna kampania sprawia, że niemal natychmiast użytkownicy mogą zobaczyć Twój produkt/ usługę na pierwszej stronie w wyszukiwarce lub na portalach partnerów Google. Po uruchomieniu kampanii musimy jedynie poczekać na sprawdzenie jej zgodności z regulaminem i zatwierdzenie przez Google Ads, co z reguły nie trwa dłużej niż kilka godzin. Po tym czasie użytkownicy zobaczą Twoje reklamy.

Oczywiście, kampanię możesz uruchomić nawet samodzielnie, nie wychodząc z domu. Nie oznacza to jednak, że będzie ona skuteczna. Na dobre wyniki w Google Ads przekładają się właściwie dobrana grupa docelowa, prawidłowo określony cel kampanii, odpowiednie dopasowanie słów kluczowych, dobrze przygotowane treści i wiele innych czynników. Do tego, by kampania była efektywna, potrzeba jest więc nie tylko znajomość branży, z której produkty lub usługi chcemy reklamować. Niezbędna jest też wiedza na temat marketingu internetowego oraz narzędzi do optymalizacji reklam Google Ads, poparta doświadczeniem w uruchamianiu płatnych kampanii. Jeśli więc decydujesz się na inwestowanie w Google Ads, postaw na pomoc profesjonalistów, którzy pomogą Ci uzyskać satysfakcjonujące wyniki, rekompensujące poniesione koszty.

Trudno jest podać dokładną informację na temat tego, ile trzeba będzie zapłacić za kliknięcie użytkownika w Twoją reklamę. Zależy to od wielu czynników, z czego kluczowe są konkurencja i ilość wyszukiwań danych fraz kluczowych. W branżach, w których działa już wiele mniejszych i większych firm, gdy zapytań jest niewiele, trudno zwrócić na siebie uwagę potencjalnych klientów, dlatego koszt kliknięcia może być stosunkowo wysoki. Natomiast kiedy wyszukań jest dużo, cena za kliknięcie znacząco spada. W niszowych dziedzinach, w których liczba zapytań wpisywanych w wyszukiwarkę jest wysoka, płatna kampania może przynieść Ci wielu nowych odbiorców Twoich produktów i usług za groszową stawkę. Wiele zależy również od optymalizacji reklamy, właściwego określenia słów kluczowych itp. Stawka za jedno kliknięcie może więc wynosić od kilku groszy do kilku złotych.

Może się zdarzyć, że zobaczysz swoją reklamę w wyszukiwarce, ale nie masz powodów do obaw, jeśli Google Ci jej nie wyświetli. Algorytmy tego narzędzia do tworzenia reklam cały czas sprawdzają zainteresowanie kampanią, więc jeśli wpisujesz w wyszukiwarkę słowa powiązane z Twoją reklamą, ale nie klikasz w link sponsorowany, zweryfikują Cię jako niezainteresowanego ofertą. Tak samo może się stać w przypadku, gdy będziesz często klikać w swoją reklamę. Nie emitując reklam u tak działających użytkowników, Google Ads minimalizuje ryzyko, że reakcja na reklamę nie będzie powiązana z zakupem, czyli realnym zyskiem dla reklamodawcy.

To, na którym miejscu w wynikach znajdzie się Twoja reklama, zależy od maksymalnej ceny, jaką jesteś w stanie zapłacić za reakcję użytkownika. Jeśli Twoja konkurencja również ustawia kampanię na te same słowa kluczowe, ale decyduje się wydać więcej na kliknięcie, Twoja reklama może pojawić się jako drugi lub trzeci link w Google. Nadal będzie jednak widoczna na pierwszej stronie wyników, co sprawia, że szansa na pozyskanie nowych klientów nadal jest stosunkowo duża.

Case study