Pozycjonowanie sklepów internetowych

Zajmij wysokie pozycje w wyszukiwarce i obserwuj rosnącą sprzedaż w swoim sklepie internetowym.
Hej!

napisz do nas

strategia skrojona na miarę
różnorodność słów kluczowych
działanie w oparciu o dane
długotrwałe efekty

Pozwól nam zwiększyć Twoją sprzedaż.

Pokaż się swoim klientom.

Nawet najlepiej zaopatrzony i najładniejszy sklep internetowy nie przyniesie zysków, jeśli klienci nie będą mieli okazji go poznać. Daj im tę szansę! Zleć nam pozycjonowanie swojego sklepu internetowego i zajmij TOP-owe pozycje w wynikach wyszukiwania, docierając do coraz większego grona odbiorców.

Zwiększ rozpoznawalność swojego sklepu.

Im więcej razy odbiorcy zetkną się z Twoim sklepem internetowym, tym mocniej go zapamiętają. To najprostsza i najskuteczniejsza droga do zwiększenia rozpoznawalności Twojej marki i zakorzenienia jej w świadomości potencjalnych klientów. A osiągniesz to, decydując się na pozycjonowanie sklepu w Google i zdobywanie wysokich pozycji w wyszukiwarce.

Odpowiadaj na konkretne zapytania klientów i zarabiaj.

Sprzedaż w Twoim sklepie wzrośnie wtedy, kiedy zwiększysz liczbę klientów. Ale tylko takich, którzy dokonają zakupów – nie tylko przeglądających ofertę. W ramach strategii wypozycjonujemy zarówno Twój sklep, jak i poszczególne produkty i grupy produktów. Wykorzystamy do tego umiejętnie dobrane słowa kluczowe i wesprzemy to solidnym link buildingiem. Dzięki temu klienci znajdą w Twoim sklepie dokładnie to, czego poszukują i potrzebują. Kupią, a Ty zaobserwujesz rosnące zyski.

Osiągaj długoterminowe, stabilne zyski.

Inwestycja w pozycjonowanie sklepu internetowego zwraca się z nawiązką stosunkowo szybko i, co ważne, cały czas. W przemyślanej i umiejętnie poprowadzonej strategii SEO nie ma miejsca na gwałtowne zrywy i niespodziewanie uciekające pozycje. Wiemy o tym i z chęcią – jako doświadczeni specjaliści SEO – pomożemy Ci osiągnąć długoterminowe efekty i stabilne zyski, które pozwolą Ci rozwinąć Twój biznes i patrzeć z ekscytacją w przyszłość.

Pozycjonowanie sklepów internetowych to złożony proces, ale wart Twojej uwagi.

SEO w naszym wykonaniu to coś więcej. Jako agencja świadoma zmian zachodzących w świecie i Internecie łączymy w swoich działaniach SEO z UX. Wynikiem tego jest SXO, czyli realizacja celów pozycjonowania z poszanowaniem potrzeb i doświadczeń użytkownika. Nie ma tu miejsca na copywriting SEO pt. „upchać jak najwięcej fraz kluczowych” ani podejrzany link building. Gramy fair, dajemy Ci pełny wgląd w nasze działania i celujemy w wysokie, ale też solidne i stabilne pozycje, które przyniosą Ci długoterminowe zyski i spokojny sen.

Pozycjonowanie to proces, niejednorazowe działanie. Wymaga cierpliwości i złożonej, przemyślanej strategii dopasowanej do charakteru danego sklepu i Twoich celów biznesowych. Strategia SEO składa się z kilku kluczowych elementów. Pominięcie chociaż jednego może skutkować porażką, dlatego w ramach pozycjonowania Twojego sklepu online weźmiemy na siebie sprawy takie jak:

Optymalizacja sklepu internetowego pod wymagania Google:

  • poprawa architektury sklepu internetowego​
  • stworzenie mapy sklepu XML
  • projektowanie kategorii produktów
  • linkowanie wewnętrzne
  • uporządkowanie indeksacji
  • crawlowanie
  • poprawa prędkości ładowania strony
  • ...i wiele innych działań

Opracowanie i włączanie do sklepu fraz kluczowych

  • pozyskanie dużej liczby fraz kluczowych
  • odzwierciedlających rzeczywiste zapytania
  • włączanie do strategii fraz tyou long-tail
  • uwzględnienie fraz sezonowych i produktowych
  • wykorzystanie fraz ogólnych dla pozycjonowania strony głównej sklepu

Optymalizacja treści w sklepie internetowym

  • stworzenie lub udoskonalenie już istniejących opisów produktów i kategorii
  • optymalizacja zdjęć, grafik i ich opisów
  • poprawa meta treści
  • eliminacja duplikacji
  • ...i wiele ponad to

Link building:

  • pozyskiwanie linków zewnętrznych z wiarygodnych i pewnych źródeł
  • optymalizacja linkowania zewnętrznego
  • budowa dedykowanego zaplecza linkowego

Pozycjonowanie też się różni.

Musisz wiedzieć, że choć niektóre elementy powtarzają się we wszystkich strategiach SEO – i te staraliśmy się wymienić przed chwilą, to każdy sklep jest inny i wymaga indywidualnego podejścia do pozycjonowania.

Bardzo dużo zależy od tego, na jakim systemie oparty jest Twój sklep – PrestaShop, WordPress/WooComerce, a może Shoper? Niemałe znaczenie ma objętość Twojej oferty oraz to, czy sprzedajesz własne, czy obce produkty. I w końcu – ile pieniędzy chcesz przeznaczyć na pozycjonowanie swojego sklepu. Dlatego daj się nam poznać i pozwól, że opowiemy Ci konkrety i przedstawimy nasz pomysł na pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego.

Sprawdź, co więcej możemy Ciebie dla Ciebie zrobić.
Pozycjonowanie sklepów internetowych
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Według raportu Jak Polacy szukają i kupują produkty w Internecie? Ścieżki zakupowe on-line w Polsce 2022 34% Polaków, dokonując zakupów, korzysta głównie z platform sprzedażowych. Co ciekawe, na drugim miejscu uplasowała się wyszukiwarka Google z wynikiem 18%. To pokazuje, że warto zainwestować w widoczność Twojego sklepu W Google. Nie wiesz jak? My wiemy, jak pozycjonować sklepy internetowe!

Jakub Trybuła

Senior SEO Specialist

Baza wiedzy

O ile pewne aspekty możliwe są do wykorzystywania na różnego rodzaju sklepach internetowych, tak nie istnieje jedna, uniwersalna strategia pozycjonowania dla wszystkich sklepów internetowych. Każdy biznes eCommerce w sieci różni się od pozostałych (wyłączając duplikaty), każdy ma inną historię i będzie inaczej postrzegany przez algorytmy wyszukiwarki. Istnieją uniwersalne zasady, jednak sama strategia powinna być każdorazowo dopasowywana do danej strony.

Nasi specjaliści posiadają wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu i optymalizacji sklepów internetowych opartych o popularne rozwiązania, takie jak Shoper, ClickShop, Magento, WordPress i Woocommerce, Redcart, Idosell, PrestaShop i wiele innych. W większości przypadków jesteśmy w stanie pomóc lub przygotować wytyczne do wdrożenia sugerowanych zmian w obrębie danej witryny.

Czas jest niezwykle istotny w przypadku pozycjonowania sklepów internetowych, podobnie jak jego historia. To kiedy osiągniemy pierwsze efekty strategii pozycjonowania, jest zależne od wielu czynników, jednak zazwyczaj jest to okres od 4 do 8 miesięcy (w zależności od branży, konkurencyjności czy budżetu, jaki możemy przeznaczyć na działania).

Czasy, w których skupialiśmy się na kilku określonych słowach kluczowych, dawno minęły. W naszej pracy nad pozycjonowaniem sklepów internetowych skupiamy się na grupach fraz kluczowych, które posiadają największy potencjał sprzedażowy. Analizujemy pozycje dotychczasowych prac, porównujemy to ze sprzedażą konkretnych produktów, analizujemy konkurencję w poszukiwaniu nisz i słów, na które jeszcze nie jest widoczny optymalizowany sklep. Dzięki takiemu rozwiązaniu podchodzimy bardziej holistycznie do promocji konkretnych grup słów kluczowych, zamiast skupiać się na jedynie kilku.

Case study