Odbierz darmowy audyt
darmowa konsultacja

Umocnimy Twój biznes.

Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo. 

POZYCJONOWANIE SKLEPÓW INTERNETOWYCH

Pozwól nam zwiększyć Twoją sprzedaż.

Zajmij wysokie pozycje w wyszukiwarce i obserwuj rosnącą sprzedaż w swoim sklepie internetowym.

Pozycjonowanie sklepów internetowych
STRATEGIA SKROJONA NA MIARĘ
RÓŻNORODNOŚĆ SŁÓW KLUCZOWYCH
DZIAŁANIE W OPARCIU O DANE
DŁUGOTRWAŁE EFEKTY

Pokaż się swoim klientom.

Nawet najlepiej zaopatrzony i najładniejszy sklep internetowy nie przyniesie zysków, jeśli klienci nie będą mieli okazji go poznać. Daj im tę szansę! Zleć nam pozycjonowanie swojego sklepu internetowego i zajmij TOP-owe pozycje w wynikach wyszukiwania, docierając do coraz większego grona odbiorców.

Zwiększ rozpoznawalność swojego sklepu.

Im więcej razy odbiorcy zetkną się z Twoim sklepem internetowym, tym mocniej go zapamiętają. To najprostsza i najskuteczniejsza droga do zwiększenia rozpoznawalności Twojej marki i zakorzenienia jej w świadomości potencjalnych klientów. A osiągniesz to, decydując się na pozycjonowanie sklepu w Google i zdobywanie wysokich pozycji w wyszukiwarce.

Odpowiadaj na konkretne zapytania klientów i zarabiaj.

Sprzedaż w Twoim sklepie wzrośnie wtedy, kiedy zwiększysz liczbę klientów. Ale tylko takich, którzy dokonają zakupów – nie tylko przeglądających ofertę. W ramach strategii wypozycjonujemy zarówno Twój sklep, jak i poszczególne produkty i grupy produktów. Wykorzystamy do tego umiejętnie dobrane słowa kluczowe i wesprzemy to solidnym link buildingiem. Dzięki temu klienci znajdą w Twoim sklepie dokładnie to, czego poszukują i potrzebują. Kupią, a Ty zaobserwujesz rosnące zyski.

Osiągaj długoterminowe, stabilne zyski.

Inwestycja w pozycjonowanie sklepu internetowego zwraca się z nawiązką stosunkowo szybko i, co ważne, cały czas. W przemyślanej i umiejętnie poprowadzonej strategii SEO nie ma miejsca na gwałtowne zrywy i niespodziewanie uciekające pozycje. Wiemy o tym i z chęcią – jako doświadczeni specjaliści SEO – pomożemy Ci osiągnąć długoterminowe efekty i stabilne zyski, które pozwolą Ci rozwinąć Twój biznes i patrzeć z ekscytacją w przyszłość.

Pozycjonowanie sklepu z Get noticed

Pozycjonowanie sklepów internetowych to złożony proces, ale wart Twojej uwagi.

Pozycjonowanie to proces, nie jednorazowe działanie. Wymaga cierpliwości i złożonej, przemyślanej strategii dopasowanej do charakteru danego sklepu i Twoich celów biznesowych. Strategia SEO składa się z kilku kluczowych elementów. Pominięcie chociaż jednego może skutkować porażką, dlatego w ramach pozycjonowania Twojego sklepu online weźmiemy na siebie sprawy takie jak:

Optymalizacja sklepu internetowego pod wymagania Google:

Optymalizacja treści w sklepie internetowym

Opracowanie i włączenie do sklepu fraz kluczowych

Link building:

case study

Pozwól przekonać się naszymi wynikami.
Pozycjonowanie sklepów internetowych
Pozycjonowanie sklepów internetowych
Każdy sklep jest inny

Pozycjonowanie też się różni.

Musisz wiedzieć, że choć niektóre elementy powtarzają się we wszystkich strategiach SEO – i te staraliśmy się wymienić przed chwilą, to każdy sklep jest inny i wymaga indywidualnego podejścia do pozycjonowania.

Bardzo dużo zależy od tego, na jakim systemie oparty jest Twój sklep – PrestaShop, WordPress/WooComerce, a może Shoper? Niemałe znaczenie ma objętość Twojej oferty oraz to, czy sprzedajesz własne czy obce produkty. I w końcu – ile pieniędzy chcesz przeznaczyć na pozycjonowanie swojego sklepu. Dlatego daj się nam poznać i pozwól, że opowiemy Ci konkrety i przedstawimy nasz pomysł na pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego.
Pozycjonowanie sklepów internetowych

sxo

SEO w naszym wykonaniu to coś więcej.

Jako agencja świadoma zmian zachodzących w świecie i Internecie łączymy w swoich działaniach SEO z UX. Wynikiem tego jest SXO, czyli realizacja celów pozycjonowania z poszanowaniem potrzeb i doświadczeń użytkownika.  Nie ma tu miejsca na copywriting SEO pt. „upchać jak najwięcej fraz kluczowych” ani podejrzany link building. Gramy fair, dajemy Ci pełny wgląd w nasze działania i celujemy w wysokie, ale też solidne i stabilne pozycje, które przyniosą Ci długoterminowe zyski i spokojny sen.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Według raportu Jak Polacy szukają i kupują produkty w Internecie? Ścieżki zakupowe on-line w Polsce 2022 34% Polaków, dokonując zakupów, korzysta głównie z platform sprzedażowych. Co ciekawe, na drugim miejscu uplasowała się wyszukiwarka Google z wynikiem 18%. To pokazuje, że warto zainwestować w widoczność Twojego sklepu W Google. Nie wiesz jak? My wiemy, jak pozycjonować sklepy internetowe!

Angelika Ślęzak

SEO Specialist

baza wiedzy

Pozycjonowanie sklepu internetowego – czy istnieje uniwersalna strategia”

O ile pewne aspekty możliwe są do wykorzystywania na różnego rodzaju sklepach internetowych, tak nie istnieje jedna, uniwersalna strategia pozycjonowania dla wszystkich sklepów internetowych. Każdy biznes eCommerce w sieci różni się od pozostałych (wyłączając duplikaty), każdy ma inną historię i będzie inaczej postrzegany przez algorytmy wyszukiwarki. Istnieją uniwersalne zasady, jednak sama strategia powinna być każdorazowo dopasowywana do danej strony.

Ile trwa pozycjonowanie sklepu?

Czas jest niezwykle istotny w przypadku pozycjonowania sklepów internetowych, podobnie jak jego historia. To kiedy osiągniemy pierwsze efekty strategii pozycjonowania, jest zależne od wielu czynników, jednak zazwyczaj jest to okres od 4 do 8 miesięcy (w zależności od branży, konkurencyjności czy budżetu, jaki możemy przeznaczyć na działania).

Optymalizacja techniczna sklepu internetowego

Nasi specjaliści posiadają wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu i optymalizacji sklepów internetowych opartych o popularne rozwiązania, takie jak Shoper, ClickShop, Magento, WordPress i Woocommerce, Redcart, Idosell, PrestaShop i wiele innych. W większości przypadków jesteśmy w stanie pomóc lub przygotować wytyczne do wdrożenia sugerowanych zmian w obrębie danej witryny.

Dobór słów kluczowych

Czasy, w których skupialiśmy się na kilku określonych słowach kluczowych, dawno minęły. W naszej pracy nad pozycjonowaniem sklepów internetowych skupiamy się na grupach fraz kluczowych, które posiadają największy potencjał sprzedażowy. Analizujemy pozycje dotychczasowych prac, porównujemy to ze sprzedażą konkretnych produktów, analizujemy konkurencję w poszukiwaniu nisz i słów, na które jeszcze nie jest widoczny optymalizowany sklep. Dzięki takiemu rozwiązaniu podchodzimy bardziej holistycznie do promocji konkretnych grup słów kluczowych, zamiast skupiać się na jedynie kilku.