Pozycjonowanie stron www.
Pozwól zwiększyć swoją widoczność.

Wzbij się na wyżyny wyszukiwarki Google.
indywidualne podejście
wysoki wynik wyszukiwań
naturalny
profil linkowy
długotrwały
efekt działań
certyfikowani specjaliści
jawność działań
skupieni na efektach
ponad 100 zadowolonych klientów

Dotrzyj do większej liczby klientów.

Sprawimy, że osoba szukająca usług i produktów  pasujących do Twojej marki znajdzie je w wynikach swojego wyszukiwania. Skupiamy uwagę na uzyskaniu maksymalnej łatwości wyszukiwania interesujących produktów i informacji, tak by znalazło je więcej klientów. 

Popraw swoją pozycję w wynikach wyszukiwania i zarabiaj.

Zadbamy o to by Twoja strona www znalazła się jak najwyżej wyników wyszukiwań. Po jej odpowiedniej optymalizacji poprawimy Twoją pozycję tak by  pojawiła się na pierwszej stronie wyników wyszukiwań, co przełoży się na realną sprzedaż.

Utrzymuj wysoki wynik wyszukiwań w Google.

Dzięki wykonanej analizie profilu linkowego Twojej strony, dobraniu indywidualnej strategii oraz pozyskaniu naturalnych, dobrej jakości linków Twoja witryna na długo pozostanie na wysokich pozycjach.

Zwiększ rozpoznawalność swojej marki.

Dobrze dobrana strategia SEO i zoptymalizowane pozycjonowanie sprawią, że pojawisz się częściej i wyżej w wynikach wyszukiwarki co sprawi, że Twoja marka zaistnieje w świadomości i pamięci klientów. 

sprawdź historie zadowolonych klientów

jesteŚ W CENTRUM UWAGI

Pozycjonowanie dobrane do Twoich potrzeb.

W zależności od ustalonego celu pozycjonowania oraz branży, w której działasz, możemy wybrać różne typy pozycjonowania. Dla każdego klienta przygotowujemy odmienną, unikalną strategię działania, która najlepiej sprawdzi się w jego przypadku. Można jednak wyróżnić kilka podstawowych typów pozycjonowania organicznego.

Pozycjonowanie lokalne.

Ten typ pozycjonowania, jak sama nazwa wskazuje, skupia się na działaniach mających zbudować pozycję strony w ściśle określonym obszarze geograficznym – na przykład tylko w danym mieście i jego okolicach.

Jest to najlepszy typ SEO dla firm, które oferują swoje towary lub usługi stacjonarnie, na przykład restauracji, salonów kosmetycznych, kancelarii adwokackich, gabinetów stomatologicznych czy warsztatów samochodowych. W działaniach tego rodzaju wybieramy dla Ciebie frazy kluczowe wskazujące na lokalizację jak “fryzjer męski Szczecin”, “adwokat Kalisz” czy “dobry dentysta Gdańsk”. Skupiamy się głównie na tym, by Twoja witryna pojawiała się jak najwyżej w rankingu Google u tych osób, które szukają usług w Twojej okolicy. Oprócz tego skupiamy się na pozyskaniu dla Ciebie wartościowych linków zewnętrznych, kierując artykuły sponsorowane do portali, w których można używać fraz z lokalizacją.

W ramach działań pozycjonujących dodajemy także wizytówkę Twojej firmy do Google Moja Firma, dzięki czemu staje się ona widoczna również na mapach Google. Wizytówka ta zawiera dane adresowe, telefon i odnośnik do Twojej strony, co sprawia, że kontakt z Tobą staje się prostszy dla potencjalnego klienta. Daje ona również możliwość ustalenia trasy za pomocą GPS, co z kolei ułatwia dotarcie do Twojej firmy. Pozycjonowanie lokalne ze względu na niewielką skalę geograficzną jest możliwe do przeprowadzenia nawet przy niewielkim budżecie, dlatego polecane jest w przypadku małych firm o niedużym zasięgu.

Pozycjonowanie stron.

W tym modelu wyłaniamy najbardziej efektywne frazy kluczowych, na które będziemy pozycjonować Twoją stronę w całej Polsce. Nie mają one ograniczeń geograficznych i są dość ogólne, na przykład “szybka pożyczka” czy “tani catering”. Są to frazy trudne do wypozycjonowania, a osiągnięcie efektu wymaga czasu i ogromu pracy specjalistów. Dlatego takie działania bywają wzbogacane również konkretniejszymi frazami, które szybciej przynoszą rezultaty. Cechą wyróżniającą tego typu pozycjonowania jest jednak to, że pracujemy z niewielką liczbą precyzyjnie dobranych fraz i wypracowujemy dla Ciebie pozycję na rynku ogólnopolskim.

Pozycjonowanie sklepów internetowych e – commerce.

W odróżnieniu od tradycyjnego pozycjonowania, tutaj działania skupiają się na dużej liczbie fraz kluczowych – może sięgać ona nawet kilku czy kilkunastu tysięcy. Innymi, bardziej rozpoznawalnymi nazwami tego typu kampanii jest pozycjonowanie long tail czy pozycjonowanie na długi ogon. 

Long tail to nazwa na zapytania bardzo konkretne, składające się z kilku wyrazów i dokładnie określające potrzeby klienta. Takie frazy są stosunkowo łatwe do wypozycjonowania z uwagi na mniejszą konkurencję, ale przynoszą efekty w wąskiej dziedzinie – na przykład zapewniają wysoką pozycję tylko przy wyszukiwaniu jednego produktu z oferty. Dlatego właśnie, by pozycjonowanie przekładało się na zwiększone zyski, konieczne jest działanie na wielu frazach i ciągłe ich dostosowywanie do bieżącej oferty, trendów, pory roku itp.

Taki typ pozycjonowania stosowany jest najczęściej w branży e-commerce, czyli w przypadku sklepów internetowych. Ten rodzaj działań pozwala na zwiększenie konwersji w prostszy sposób, niż gdy pozycjonujemy na frazy ogólne. W zależności od wybranej strategii można tutaj pracować na frazach wymieniających konkretne modele urządzeń czy marki albo typy produktów z wymienieniem ich cech. Takie frazy mogą brzmieć na przykład: “czarna długa sukienka na studniówkę 2021” czy “body dziecięce dla chłopca niebieskie”. Dzięki pozycjonowaniu na takie zapytania klient otrzymuje w wynikach dokładnie to, na czym mu zależy, co sprawia, że wzrasta szansa konwersji.   

pozycjonujesz już swoją stronę?

rozważne działania

Strategia szyta na miarę. Twoją miarę.

Kluczem do sukcesu jest dobrze zaplanowany proces. 
1
dobór słów kluczowych

Na samym początku wykonujemy analizę słów kluczowych, która pozwoli na dobranie odpowiednich fraz do strony. Podczas analizy skupiamy się na słowach ogólnych, których pozycjonowanie zazwyczaj zajmuje więcej czasu oraz fraz długoogonowych (prezycyjnych), które kierują klienta bezpośrednio na produkt/usługę.

dobór słów kluczowych
2
audyt seo

Podczas audytu skupiamy się na wnikliwej analizie serwisu. Analizujemy techniczne cechy serwisu, które mają wpływ na widoczność w wyszukiwarce Google. Na podstawie takiego audytu dobieramy strategie pozycjonowania dopasowaną do twojej witryny.

audyt seo
3
przygotowanie treści

Poprzez analizę serwisu jak i analizę konkurencji przygotowujemy wytyczne dla copywriterów, na podstawie których tworzymy tematyczne oraz wartościowe treści dopasowane pod obecne trendy w pozycjonowaniu.

przygotowanie treści
4
optymalizacja strony www

W tym etapie specjalista, opierając się na wykonanym audycie, wprowadza zmiany. Oprócz zmian technicznych wdrażane są treści, które są odpowiednio nasycone frazami kluczowymi. Etap ten powtarzany jest cyklicznie w dowolnym momencie pozycjonowania strony.

optymalizacja strony www
5
link building

Oprócz działań on-site równolegle prowadzimy działania off-site, czyli takie, które nie ingerują w kod źródłowy strony. Do takich działań należy link building, czyli zdobywanie linków prowadzących do strony. Odpowiednie podlinkowanie twojej strony przełoży się nie tylko na widoczność Twojego serwisu, ale także na rozpoznawalność Twojej marki w internecie. Skupiamy się na pozyskiwaniu linków z realnych serwisów, które mają realnych użytkowników.

link building
1
dobor słów kluczowych

Na samym początku wykonujemy analizę słów kluczowych, która pozwoli na dobranie odpowiednich fraz do strony. Podczas analizy skupiamy się na słowach ogólnych, których pozycjonowanie zazwyczaj zajmuje więcej czasu oraz fraz długoogonowych (prezycyjnych), które kierują klienta bezpośrednio na produkt/usługę.

dobor słów kluczowych
2
audyt seo

Podczas audytu skupiamy się na wnikliwej analizie serwisu. Analizujemy techniczne cechy serwisu, które mają wpływ na widoczność w wyszukiwarce Google. Na podstawie takiego audytu dobieramy strategie pozycjonowania dopasowaną do twojego serwisu.

audyt seo
3
przygotowanie treści

Poprzez analizę serwisu jak i analizę konkurencji przygotowujemy wytyczne dla copywriterów, na podstawie których tworzymy tematyczne oraz wartościowe treści dopasowane pod obecne trendy w pozycjonowaniu.

przygotowanie treści
4
Optymalizacja strony www

W tym etapie specjalista, opierając się na wykonanym audycie, wprowadza zmiany. Oprócz zmian technicznych wdrażane są treści, które są odpowiednio nasycone frazami kluczowymi. Etap ten powtarzany jest cyklicznie w dowolnym momencie pozycjonowania strony.

Optymalizacja strony www
5
Link building

Oprócz działań on-site równolegle prowadzimy działania off-site, czyli takie, które nie ingerują w kod źródłowy strony. Do takich działań należy link building, czyli zdobywanie linków prowadzących do strony. Odpowiednie podlinkowanie twojej strony przełoży się nie tylko na widoczność Twojego serwisu, ale także na rozpoznawalność Twojej marki w internecie. Skupiamy się na pozyskiwaniu linków z realnych serwisów, które mają realnych użytkowników.

Link building
dlaczego seo

Złap dobrą pozycję
i nie puszczaj.

Pozycjonowanie to skuteczne działanie marketingowe, które pozwoli twojej stronie zyskać na widoczności. Witryna znajdująca się wysoko w wynikach wyszukiwarki Google ma większą szansę na pozyskanie nowych klientów, którzy chętniej dokonają zakupu na Twojej stronie.
 
Podczas promocji Twojego biznesu warto nie tylko zadbać o Google Ads ale także o pozycjonowanie strony, które jest efektem długotrwałym, a dobrze wypromowana witryna może utrzymywać się na wysokich pozycjach nawet przez kilka lat. Skuteczna i dobrze zaplanowana strategia SEO pozwoli Ci na pozyskanie klientów, którzy chętnie będą wracać na twoją stronę.
no dobrze, ale...

SEO czy Google Ads?

Na samym początku warto zaznaczyć, że obydwie usługi mają na celu promowanie naszej strony, ale która z usług będzie korzystniejsza? Zasadniczą różnicą między nimi jest czas, po którym zyskujemy ruch na stronie. Pozycjonowanie strony to proces czasochłonny, a pierwsze wyniki możemy zauważyć po kilku miesiącach, dlatego warto się zastanowić czy w pierwszych etapach pozycjonowania skorzystać z usługi Google Ads, której efekty widzimy zaraz po wystartowaniu kampanii. Zainwestowanie w Google Ads pozwoli na szybkie pojawienie się w wyszukiwarce Google, a w połączeniu z dobrze poprowadzoną strategią pozycjonowania zapewni jeszcze większa widoczność i przewagę konkurencyjną w wyszukiwarce Google.

Podczas promocji Twojego biznesu warto nie tylko zadbać o Google Ads ale także o pozycjonowanie strony, które jest efektem długotrwałym, a dobrze wypromowana witryna może utrzymywać się na wysokich pozycjach nawet przez kilka lat. Skuteczna i dobrze zaplanowana strategia SEO pozwoli Ci na pozyskanie klientów, którzy chętnie będą wracać na twoją stronę.