
Międzynarodowe kampanie PPC - ekspansja zagraniczna
Rozwój za granicą na wyciągnięcie ręki.
Bądź W CENTRUM światowej UWAGI
Przeprowadziliśmy kampanie PPC na ponad 20 rynkach zagranicznych. Partnerom rekomendujemy kolejne rynki do ekspansji i z sukcesem rozszerzamy zasięgi oraz przychody marki. Nasze know-how i narzędzia pozwalają na podjęcie decyzji, jakie kraje wybrać, a strategia umożliwia uzyskanie zauważalnego efektu.


wiedza


przed startem
Międzynarodowe kampanie PPC
Planujesz wprowadzić swój biznes na rynek zagraniczny? A może posiadasz już międzynarodowe doświadczenie, ale szukasz narzędzi do zwiększenia sprzedaży? Prowadzenie ekspansji dla naszych klientów wzbogaciło naszych specjalistów o cenne doświadczenie, które pozwala im podejmować skuteczne i korzystne z punktu widzenia klienta działania. Zgłoś się do naszej agencji!

Działaj na sprawdzonych rynkach zagranicznych
Jako certyfikowani specjaliści mamy dostęp do narzędzi, które umożliwiają nam dogłębne analizowanie i testowanie rynków zagranicznych. Dzięki temu wspólnie wybierzemy dla Ciebie rentowną przestrzeń, która rozwinie Twój biznes.
Zaufaj specjalistom z międzynarodowym doświadczeniem w branży
Rynki zagraniczne oznaczają wdrożenie się w społeczność, którą charakteryzują inne preferencje zakupowe oraz zachowania konsumenckie. Przywiązujemy szczególną wagę nie tylko do poprawności językowej, ale również zwyczajów i tradycji kulturowych.
Otrzymaj wsparcie i doradztwo opiekuna klienta
Decydując się na usługę ekspansji zagranicznej, uzyskasz opiekę dedykowanego specjalisty, który projektuje strategię działań dla danej branży i rynku zagranicznego. Otrzymasz rekomendację, jak przygotować swój sklep do funkcjonowania na nowym rynku.
Zyskaj kompleksowe działania dla Twojego biznesu
Każdy biznes różni się w zależności od jego celów, branży i grupy odbiorców, dlatego zapewniamy indywidualne i elastyczne podejście do współpracy. Rozwiązania zaproponowane przez naszych specjalistów uwzględniają zarówno potrzeby klienta, jak i wymagania branży. Partnerska współpraca przyczynia się do powstania efektu synergii w postaci skutecznych działań i osiągania zamierzonych celów.
blog
Pozwól sobie na solidną dawkę wiedzy.

Jako jedna z 10 agencji w Polsce braliśmy udział w programie International Growth. Jesteśmy agencją partnerską Google, która pomaga w tworzeniu kampanii performancowych na nowych rynkach.
Dzięki temu wyróżnieniu otrzymujemy wsparcie konsultantów Google w prowadzeniu działań reklamowych, a także dostęp do dedykowanych narzędzi, które dostarczają precyzyjnych danych o analizowanych krajach.
Listę agencji partnerskich Google, dedykowanych ekspansji, można sprawdzić w narzędziu Market Finder wybierając kraj.
My dobrze wiemy, że…
Ekspansja na rynki zagraniczne
to nie sprint, a maraton.
Ekspansja na rynki zagraniczne
Przeprowadzamy szeroko pojętą analizę danej branży, rynku zagranicznego oraz jego potencjalnych użytkowników. Oceniamy szanse i zagrożenia z naciskiem na sezonowość, trendy w branży i jej rozwój. Pomożemy Ci dobrać odpowiednie rynki na podstawie analizy:
- danych demograficznych krajów,
- faktorów ekonomicznych,
- badań wielkości rynku w Twoim segmencie na podstawie liczbowego określenia użytkowników poszukujących Twoich produktów,
- kategorii Twojego biznesu,
- konkurencji,
- trendów i lokalnych Świąt.
Tworzymy ją na podstawie zaprojektowanego indywidualnego lejka zakupowego. Budżet reklamowy planujemy w podziale na zasięgowy oraz performance’owy. W procesie wchodzenia na nowe rynki zagraniczne bardzo ważne jest zakomunikowanie odbiorcom o pojawieniu się nowej marki. Zaczynamy wówczas działania w najwyższym etapie lejka zakupowego — dotyczącego zasięgu. W kolejnych etapach planujemy budżety w oparciu o przekształcanie zasięgu w ruch w witrynie, który w następnej fazie zmienia się w oczekiwaną konwersję. Nasi specjaliści tworzą strategię indywidualnie dopasowaną do biznesu klienta, uwzględniając budżet przeznaczony na poszczególne etapy lejka zakupowego.
Na bazie przygotowanej strategii i określonego budżetu reklamowego przygotowujemy odpowiednio analitykę oraz strukturę kont reklamowych na podstawie aspektów technicznych, oraz strategicznych. Dobieramy słowa kluczowe, kierowanie reklam, przygotowujemy feed produktowy. Na tym etapie dbamy, by wszystko było dopięte na ostatni guzik — kreacje wideo, banery do sieci reklamowej, copy w sieci wyszukiwania, a także odpowiednio przygotowany plik do kampanii produktowych.
Pierwszy okres działań sprowadza się do poznawania użytkowników w sieci i komunikacji zasięgowej, z której pojawiać się będzie coraz więcej ruchu w witrynie. Etap optymalizacyjny dostarcza nam pierwsze dane, dzięki którym możemy zapewniać jeszcze większy zasięg i ruch oraz wprowadzać zmiany w strukturach kampanii na bazie liczb. Na tym etapie korzystamy już z zaawansowanej analityki. Analizując etapy ścieżki użytkownika w sklepie internetowym, ściągamy więcej ruchu na karty i kategorie produktowe. Testujemy miejsca kierowania reklam, strategie ustalania stawek, by w efekcie działania na koncie zyskiwały coraz większą dynamikę.
Ostatnim etapem działania jest wypadkowa wiedzy i umiejętności specjalistów, stosowanej technologii i analizy liczb, które tworzą zauważalny efekt dla klienta. W tej fazie obserwujemy wzrost świadomości marki, ruchu i sprzedaży.
Przeprowadzamy szeroko pojętą analizę danej branży, rynku zagranicznego oraz jego potencjalnych użytkowników. Oceniamy szanse i zagrożenia z naciskiem na sezonowość, trendy w branży i jej rozwój. Pomożemy Ci dobrać odpowiednie rynki na podstawie analizy:
- danych demograficznych krajów,
- faktorów ekonomicznych,
- badań wielkości rynku w Twoim segmencie na podstawie liczbowego określenia użytkowników poszukujących Twoich produktów,
- kategorii Twojego biznesu,
- konkurencji,
- trendów i lokalnych Świąt.
Tworzymy ją na podstawie zaprojektowanego indywidualnego lejka zakupowego. Budżet reklamowy planujemy w podziale na zasięgowy oraz performance’owy. W procesie wchodzenia na nowe rynki zagraniczne bardzo ważne jest zakomunikowanie odbiorcom o pojawieniu się nowej marki. Zaczynamy wówczas działania w najwyższym etapie lejka zakupowego — dotyczącego zasięgu. W kolejnych etapach planujemy budżety w oparciu o przekształcanie zasięgu w ruch w witrynie, który w następnej fazie zmienia się w oczekiwaną konwersję. Nasi specjaliści tworzą strategię indywidualnie dopasowaną do biznesu klienta, uwzględniając budżet przeznaczony na poszczególne etapy lejka zakupowego.
Na bazie przygotowanej strategii i określonego budżetu reklamowego przygotowujemy odpowiednio analitykę oraz strukturę kont reklamowych na podstawie aspektów technicznych, oraz strategicznych. Dobieramy słowa kluczowe, kierowanie reklam, przygotowujemy feed produktowy. Na tym etapie dbamy, by wszystko było dopięte na ostatni guzik — kreacje wideo, banery do sieci reklamowej, copy w sieci wyszukiwania, a także odpowiednio przygotowany plik do kampanii produktowych.
Pierwszy okres działań sprowadza się do poznawania użytkowników w sieci i komunikacji zasięgowej, z której pojawiać się będzie coraz więcej ruchu w witrynie. Etap optymalizacyjny dostarcza nam pierwsze dane, dzięki którym możemy zapewniać jeszcze większy zasięg i ruch oraz wprowadzać zmiany w strukturach kampanii na bazie liczb. Na tym etapie korzystamy już z zaawansowanej analityki. Analizując etapy ścieżki użytkownika w sklepie internetowym, ściągamy więcej ruchu na karty i kategorie produktowe. Testujemy miejsca kierowania reklam, strategie ustalania stawek, by w efekcie działania na koncie zyskiwały coraz większą dynamikę.
Ostatnim etapem działania jest wypadkowa wiedzy i umiejętności specjalistów, stosowanej technologii i analizy liczb, które tworzą zauważalny efekt dla klienta. W tej fazie obserwujemy wzrost świadomości marki, ruchu i sprzedaży.

Wg raportu „B2B e-commerce NOW” Izby Gospodarki Elektronicznej: „aż 84% firm uważa, że e-commerce jest szansą na rozwój polskiego eksportu online, a już co czwarta korzysta z tej możliwości.” Inwestycja w sprzedaż transgraniczną jest więc naturalnym rozwiązaniem dla tych branż, które nie notują aktywnych wzrostów sprzedaży w rodzimym kraju lub chcą zwiększać potencjał swojego rozwoju, przy jednoczesnym szybkim zwrocie z inwestycji.
baza wiedzy
Na czym polega ekspansja na rynki zagraniczne?
Rynki, na których działaliśmy
Niemcy, Czechy, Rumunia, Francja, Hiszpania, Austria, Wielka Brytania, Włochy, Słowacja, Grecja, Szwajcaria, Finlandia, Litwa, Holandia, Portugalia, Szwecja, Stany Zjednoczone, Europa.
Zalety ekspansji zagranicznej
Ekspansja sklepu internetowego na rynki zagraniczne to też szansa zwiększenia liczby klientów. Wyzwaniem, które czeka każdy e-commerce, są różnice kulturowe, z których wynikają zachowania zagranicznych konsumentów. Doświadczenie i kompetencje specjalistów Get Noticed pozwalają się z nimi zmierzyć, przynosząc klientom realną wartość w postaci wzrostu liczby klientów, która przekłada się na większą sprzedaż.
Sukces działań marki na rynkach zagranicznych jest w dużej mierze podyktowany jej świadomością wśród odbiorców. Znajomość marki przekłada się bezpośrednio na jej wiarygodność i zaufanie do niej. Dlatego doradzamy, jakie czynniki na stronie pozwolą na budowanie zaufania i przywiązania do marki oraz planujemy odpowiednią komunikację budującą brand awareness.
Efektywna i dogłębna analiza rynku oraz zachowań konsumentów pozwala zaprojektować dedykowaną strategię działań. Znając preferencje potencjalnych klientów, mamy możliwość dostosowania naszych działań tak, aby maksymalizować wyniki marki zarówno z zakresu sprzedaży, jak i wizerunku marki, co pozwala pewnie wprowadzić ją świat konkurencji.
Ekspansja zagraniczna to nie tylko szansa na zaistnienie na nowym rynku, ale również możliwość podniesienia prestiżu w kraju pochodzenia firmy. Międzynarodowa komunikacja i prezentacja zagranicznych sukcesów wpływają na rozpoznawalność marki w kraju, a w myśl teorii społecznego dowodu słuszności, zwiększają zainteresowanie i potrzebę zakupu produktu przez rodaków.