Junior HR&Administration Specialist

Zaaplikuj na to stanowisko i stań się częścią Get Noticed Agency

Hej!

napisz do nas

01

oferta

👋 Cześć, dzień dobry!

Poszukujemy osoby na stanowisko Junior HR & Administration Specialist. Dołączając do Get Noticed na to stanowisko będziesz blisko współpracował/a z Dominiką – HR Business Partnerką oraz Wojtkiem – Administration Managerem. 

Jeśli jesteś osobą skrupulatną, którą nie przeraża praca z dokumentami, fakturami i plikami Google Sheets, a jednocześnie lubisz kontakt z ludźmi – to stanowisko dla Ciebie!

Zaaplikuj, a chętnie Cię poznamy i porozmawiamy!

Rozwój kompetencji

W Get Noticed przykładamy dużą wagę do rozwoju, dlatego każdy członek zespołu może liczyć na indywidualny plan rozwoju swojej ścieżki zawodowej. Przygotowaliśmy także budżet szkoleniowy, który można wykorzystać na dopasowane pod siebie warsztaty, szkolenia, konferencje czy konsultacje.

Dzielenie się wiedzą

Oprócz szkoleń i edukacji na zewnątrz dzielimy się wiedzą w zespole! Na pokładzie mamy wielu Specjalistów i Ekspertów z rożnych obszarów marketingu internetowego i często wymieniamy się zdobytymi informacjami i ciekawostkami. Ma to wpływ na to, że zawsze jesteśmy na bieżąco z aktualnymi trendami i innowacjami. Dzięki temu możemy jeszcze lepiej rozwijać naszych klientów.

Integracje

Gry planszowe, wspólne wyjścia, wyjazdy, turnieje FIFA, bilard, piłkarzyki... to tylko niektóre z możliwości jakie oferujemy by zintegrować się z zespołem! Stawiamy na pracę zespołową, dlatego takie aktywności pomagają nam się lepiej poznać i nawiązują idealnie do naszych wartości jakimi są: tolerancja, zrozumienie i empatia.

Inspiracje pod ręką

Dla żądnych wiedzy prenumerujemy większość polskiej prasy marketingowej. Dodatkowo mamy bogatą biblioteczkę książek z obszaru e-commerce i marketingu oraz dostęp do webinarów i materiałów edukacyjnych online.

Praca hybrydowa

Pracujemy w samym centrum Poznania (3 minuty pieszo z Dworca Głównego) w świetnie wyposażonym biurze. Jeśli jednak wolisz czasami popracować z domu - śmiało! W agencji mamy model pracy hybrydowej w formule 2/3 (2 dni pracy z domu i 3 dni pracy z biura).

02

obowiązki

  • tworzenie ogłoszeń o pracę
  • poszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów
  • selekcja CV oraz kontakt z kandydatami
  • wsparcie przy onboardingu nowych osób w agencji
  • opieka nad platformą benefitową
  • wsparcie przy organizacji spotkań zespołowych, integracji, szkoleń
  • współtworzenie projektów EB
  • wsparcie przy realizacji projektów i procesów HR
  • zarządzanie przepływem i klasyfikacja faktur
  • tworzenie raportów związanych z rentownością
  • tworzenie umów i aneksów dla pracowników
  • zamawianie biletów na pociąg/ noclegów
  • zamawianie zaopatrzenia do biura typu: kawa/ herbata, środki czystości
  • przekazywanie dokumentów pracowniczych do księgowej
  • archiwizowanie umów oraz dbanie o porządek na dysku z umowami
03

doświadczenie

  • bardzo dobrze znasz środowisko Google Workspace i sprawnie poruszasz się w arkuszach Excel,
  • masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta,
  • jesteś osobą skrupulatną, która potrafi zorganizować pracę własną,
  • masz doświadczenie w pracy z dokumentami, 
  • charakteryzujesz się komunikatywnością i umiejętnością budowania relacji zarówno z kandydatami  jak i zespołem,.
  • terminowo realizujesz swoje zadania,
  • wykazujesz się proaktywnością i szukasz usprawnień swojej codziennej pracy.
04

zapewniamy

  • pełne wdrożenie w obowiązki,
  • atmosferę pełną otwartości i szacunku,
  • pracę w agencji „top of mind” w naszej niszy,
  • współpracę z HR Business Partnerem i możliwości rozwoju kompetencji miękkich,
  • procesy, które usuwają chaos organizacyjny,
  • poszukiwanie błędów w procesach, a nie w ludziach,
  • jasno określone cele i zadania w strukturze firmy,
  • wsparcie od każdego współpracownika,
  • Macbooka do pracy,
  • prawdziwą możliwość rozwoju,
  • dostęp do platformy kafeteryjnej
05

rekrutacja

Jeśli spełniasz powyższe  warunki – zaaplikuj – chętnie spotkamy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej w formie Google Meet lub na żywo i przedstawimy Ci czym się zajmujemy. :)

  • Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania, skontaktuje się z Tobą Dominika – HR Business Partnerka. (30-40 min.)
  • Jeśli rozmowa wstępna okaże się pozytywna, drugim etapem będzie spotkanie z Dominiką i Wojtkiem – Administration Managerem (60 minut)

Dołącz do nas!

Zainteresowała Cię konkretna oferta? A może chcesz poznać możliwości rozwoju w Get Noticed Agency? Prześlij swoje CV, w formacie PDF w maksymalnym rozmiarze 5 MB. Lub napisz na adres: dominika.stawinska@getnoticedagency.pl