Umocnimy Twój biznes.
Wypełnij formularz by skontaktować się z nami, a umówimy się z Tobą na krótką rozmowę, po której wykonamy audyt Twoich reklam. Całkowicie za darmo.
Audyty i wdrożenia GTM
Pozwól sobie śledzić ruch.
Zwiększ bezpieczeństwo wdrażania nowych skryptów na swojej stronie za pomocą Google Tag Manager’a.
Samodzielnie wdrażaj przydatne skrypty na stronie.
Nie czekaj na programistę, aby wdrożyć kod konwersji lub tag remarketingowy, potrzebny do uruchomienia kampanii reklamowej. Dzięki GTM zrobisz to za pomocą kilku kliknięć. Nie tylko oszczędzisz w ten sposób czas i pieniądze, ale także zyskasz możliwość implementacji przydatnych rozwiązań na swojej stronie. Nie potrzebujesz do tego wiedzy programistycznej!
Korzystaj z jednego miejsca do zarządzania wszystkimi tagami.
Wszystkie kody marketingowe oraz remarketingowe znajdziesz w jednym panelu, bez konieczności szukania ich w kilku różnych miejscach kodu źródłowego. Z łatwością odnajdziesz interesujące Cię tagi, jak i wdrożone już rozwiązania.
Wdrażaj zmiany prosto i bezpiecznie.
Google Tag Manager to narzędzie, które zapewnia bezpieczeństwo wdrażanych zmian. W panelu znajdziesz wyłącznie sprawdzone tagi, a ponadto zaimplementujesz je bez potrzeby szperania w kodzie źródłowym strony. Nie musisz się obawiać, że przypadkiem coś usuniesz lub zmienisz nieodwracalnie.
Dlaczego warto wykonać audyt lub wdrożyć GTM?
Za poprawnie skonfigurowanymi celami analitycznymi często stoją zaawansowane tagi stworzone w GTM. Wykorzystaj audyt oraz Google Tag Managera do zbierania lepszej jakości danych na temat użytkowników odwiedzających Twoje witryny internetowe, a także na rzecz dokładniejszej analizy realizowanych działań marketingowych.
Tagowanie witryny.
Zarządzanie tagami.
Większe możliwości.
możemy dla Ciebie zrobić.

Analitycs Team Leader
Czym jest Google Tag Manager?
Google Tag Manager jest narzędziem do zarządzania skryptami, które umieszcza się na stronie www. Najprościej mówiąc – przy pomocy interfejsu GTM’a tworzymy tagi zawierające skrypty, które zostają uruchomione na stronie na podstawie zdefiniowanych reguł, np. w wyniku otwarcia w przeglądarce konkretnego adresu url.
Czym jest kontener tagów Google?
Jest to swojego rodzaju “pojemnik”, który służy do przechowywania kodów, skryptów, reguł oraz zmiennych. Najczęściej jeden kontener jest przeznaczony dla jednej domeny.
Jakie są przykładowe zdarzenia możliwe do pomiaru w Google Tag Manager?
Zdarzeniami najczęściej wysyłanymi do narzędzi zewnętrznych są:
- poprawne wysłanie formularza kontaktowego,
- dodanie produktu do koszyka,
- kliknięcie przycisków w sekcjach call to action,
- kliknięcia danych kontaktowych (adresy email i numery telefonów),
- wykorzystanie przycisków social media.
Kto wdraża Google Tag Managera?
Czy wdrożenie Google Tag Managera jest bezpieczne?
Jakie są zalety korzystania z Google Tag Manager?
Do głównych zalet GTM’a należy zaliczyć szybką implementację skryptów na stronie bez udziału programisty oraz bezpieczeństwo wdrażania nowych skryptów. Poprawność działania tagów możemy testować przed publikacją i w razie potrzeby możemy szybko cofnąć ich publikację.
Kto jest właścicielem kontenera Google Tag Manager’a?
Właścicielem kontenera jest klient. Get Noticed Agency posiada jedynie pełne uprawnienia do konfiguracji i publikowania zmian.
Czy można użyć Google Tag Managera do osadzenia czegoś innego niż tagów, np. funkcji JavaScript?
Google Tag Manager pozwala nie tylko zarządzać tagami ale również umieszczać w kodzie strony bloki html, albo własne funkcje JavaScript. Dzięki temu możliwa jest implementacja:
- kodów ecommerce do Google Analytics,
- mikroformatów (danych strukturalnych),
- spersonalizowanych bloków treści.
Kto powinien używać Google Tag Managera?
Google Tag Manager (GTM) jest narzędziem powszechnie wykorzystywanym w marketingu internetowym. Menedżer tagów przyda się każdemu, kto chce bardziej szczegółowo analizować zachowania użytkowników w witrynie lub zwiększać jej funkcjonalność bez bezpośredniej ingerencji w kod strony.